Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00159018/01 - Wynik z dnia 2025-03-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
POLITYKA SENIORALNA EFS+
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Łukowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005173277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zdanowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@um.lukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.lukow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi socjalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
POLITYKA SENIORALNA EFS+
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc06c07a-5468-4e69-b64c-93fcb524c61c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
POLITYKA SENIORALNA EFS+
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc06c07a-5468-4e69-b64c-93fcb524c61c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący
bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc06c07a-5468-4e69-b64c-93fcb524c61c
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-bc06c07a-5468-4e69-b64c-93fcb524c61c.
- Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”.
- Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
- Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
- Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-
Zamówienia.
- Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
- Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
- W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: cus@um.lukow.pl
(nie dotyczy składania ofert).
- Pozostałe wymagania w zakresie komunikacji zostały wskazane w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych), zwanym dalej „RODO” informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Społecznych w Łukowie.
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych przetwarzanych w firmie Centrum Usług Społecznych w Łukowie może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Danych Osobowych - w następujący sposób:
drogą elektroniczną: email: cus@um.lukow.pl
pisemnie: na adres siedziby Administratora danych.
Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych są obowiązujące przepisy prawa, zawarte umowy lub udzielona przez Pana/Panią zgoda.
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu/celach:
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO), wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz w celu realizacji zadań, o których mowa w pkt. 3.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, do których zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo:
- dostępu do treści swoich danych osobowych, w tym do uzyskania kopii tych danych,
- sprostowania/poprawienia swoich danych osobowych,
- usunięcia swoich danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
- przenoszenia swoich danych osobowych
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych.
Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, ma Pan/Pani prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie udzielonej zgody, podanie przez Pana/Panią danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. W przypadku nie podania przez Pan/Panią danych osobowych wymaganych przepisami prawa, nie będziemy mogli zrealizować zadania ustawowego, co może skutkować pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia lub nie będzie możliwe zawarcie umowy.
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUS.262.2025.1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6.1. Część 1 - Usługi społeczne opiekuńcze.
6.1.1. Usługi społeczne opiekuńcze dla uczestników projektu „Polityka Senioralna EFS+” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+. Uczestnikami projektu są mieszkańcy Miasta Łuków w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego w wieku 65 lat i więcej, które wymagają wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, w tym osoby z niepełnosprawnościami i chorobami wieku starszego, osoby samotne osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, wykluczone komunikacyjnie, z utrudnionym dostępem do placówek medycznych, borykające się z problemami finansowymi oraz brakiem wsparcia ze strony rodziny/dzieci.
6.1.2. Usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem – art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej.
6.1.3. Zakres usług opiekuńczych dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu świadczonych w miejscu zamieszkania obejmuje w szczególności:
a) Zrobienie podstawowych zakupów i dostarczenie ich podopiecznemu.
b) Przygotowywanie posiłków (z uwzględnieniem diety).
c) Podanie podopiecznemu posiłku oraz w razie potrzeby nakarmienie chorego.
d) Posprzątanie po posiłku łącznie z umyciem pojemników na obiad.
e) Pomoc podopiecznemu w wykonaniu zabiegów higienicznych takich jak: czesanie, pomoc
w załatwianiu potrzeb fizjologicznych (np. zaprowadzenie do toalety), przygotowanie kąpieli, mycie, pomoc w wejściu i wyjściu z wanny, obcinanie paznokci, ubieranie podopiecznego.
f) Wykonanie drobnej przepierki bielizny osobistej, pościelowej i lekkiej odzieży należącej
do podopiecznego.
g) Przesłanie łóżka.
h) Zmiana bielizny osobistej i pościelowej.
i) Utrzymanie czystości i porządku w mieszkaniu podopiecznego w podstawowym zakresie.
j) Zanoszenie i odbiór odzieży, bielizny pościelowej do i z pralni (dot. rzeczy podopiecznego).
k) Przynoszenie wody i opału, palenie w piecu, wynoszenie nieczystości, śmieci.
l) Utrzymywanie kontaktu z lekarzem, pielęgniarką środowiskową, pracownikiem socjalnym.
m) Zakupy leków i innych medykamentów wg zaleceń lekarskich.
n) Towarzyszenie podopiecznemu w czasie wizyt u lekarza i innych instytucjach w miarę potrzeb.
o) Pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, regulowanie płatności za media oraz świadczone usługi.
p) Dbanie o kondycję fizyczną i psychiczną podopiecznego poprzez zapewnienie kontaktów
z otoczeniem (w tym pomoc w wychodzeniu z domu, utrzymaniu więzi rodzinnych
i koleżeńskich).
q) Pomoc przy zmianie pozycji chorego, zapobieganie odleżynom i oparzeniom.
r) Prowadzenie zeszytu wydatków i rozliczania się z podopiecznymi z wydanych pieniędzy.
s) Wykonywanie innych czynności związanych z opieką nad podopiecznym w zależności
od potrzeb.
t) W zakresie spraw ogólnych: przestrzeganie godzin pracy, zachowanie właściwego stosunku
do osób, którym świadczona jest opieka - w tym przestrzeganie zasad kultury osobistej, zachowanie tajemnicy zawodowej.
u) Wykonanie innych czynności nie objętych powyższym zakresem zleconych przez zleceniodawcę koniecznych do zapewnienia należytej opieki nad uczestnikiem projektu, mieszczących się w ramach zwyczajowo przyjętych norm dla tego typu czynności.
6.1.4. Przewidywana ilość godzin świadczonych usług opiekuńczych 18 000.
a) Łączna liczba godzin na jednego uczestnika projektu – średnio 180 godzin usługi przez cały okres trwania umowy (średnio 20 godzin miesięcznie, dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu).
b) Wskazana liczba godzin jest wartością szacunkową i może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
c) Liczba osób objętych opieką – 100 osób.
6.1.5. Zamawiający zastrzega, że maksymalna, dzienna liczba świadczonych usług u jednego uczestnika projektu wynosi max. 3h.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6.2. Część 2 - Usługi społeczne asystenckie.
6.2.1. Usługi społeczne asystenckie dla uczestników projektu „Polityka Senioralna EFS+” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+. Uczestnikami projektu są mieszkańcy Miasta Łuków w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego w wieku 65 lat i więcej, które wymagają wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, w tym osoby z niepełnosprawnościami i chorobami wieku starszego, osoby samotne osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, wykluczone komunikacyjnie, z utrudnionym dostępem do placówek medycznych, borykające się z problemami finansowymi oraz brakiem wsparcia ze strony rodziny/dzieci.
6.2.2. Usługi społeczne asystenckie rozumie się w zależności od potrzeb świadczenie usług w zakresie:
a) wykonywaniu czynności dnia codziennego,
b) wyjściu, powrocie lub dojazdach w wybrane przez uczestnika miejsca,
c) załatwianiu spraw urzędowych,
d) korzystaniu z dóbr kultury (np. muzeum, teatr, kino, wystawa),
e) robieniu zakupów,
f) w zakresie spraw ogólnych: przestrzeganie godzin pracy, zachowanie właściwego stosunku
do osób, którym świadczona jest opieka - w tym przestrzeganie zasad kultury osobistej, zachowanie tajemnicy zawodowej.
g) wykonanie innych czynności nie objętych powyższym zakresem zleconych przez zleceniodawcę koniecznych do zapewnienia należytej opieki nad uczestnikiem projektu, mieszczących się w ramach zwyczajowo przyjętych norm dla tego typu czynności.
6.2.3. Przewidywana ilość godzin świadczonych usług opiekuńczych 9000.
a) Łączna liczba godzin na jednego uczestnika projektu – średnio 180 godzin usługi przez cały okres trwania umowy (średnio 20 godzin miesięcznie, dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu).
b) Wskazana liczba godzin jest wartością szacunkową i może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
c) Liczba osób objętych opieką – 50 osób z niepełnosprawnością.
6.2.4. Zamawiający zastrzega, że maksymalna, dzienna liczba świadczonych usług u jednego uczestnika projektu wynosi max. 2h.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6.3. Część 3 - Usługi społeczne poradnictwo specjalistyczne psychologiczne.
6.3.1. Usługi społeczne poradnictwo psychologiczne dla uczestników projektu „Polityka Senioralna EFS+” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+. Uczestnikami projektu są mieszkańcy Miasta Łuków w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego w wieku 65 lat i więcej.
6.3.2. Tematyka specjalistycznego poradnictwa dotyczyć będzie m.in.:
a) prowadzenie konsultacji psychologicznych - jednorazowe spotkanie mające na celu określenie charakteru zgłaszanego problemu (np. na czym polega oraz jakie są jego źródła) oraz wskazanie możliwych metod jego rozwiązania;
b) prowadzenie poradnictwa psychologicznego w trakcie których osoba wspomagana uzyska podstawowe informacje i wskazówki dotyczące sposobów rozwiązania aktualnej sytuacji trudnej;
c) interwencja w kryzysie - aktywne i krótkotrwałe oddziaływanie mające na celu udzielenie pomocy osobie przeżywającej kryzys;
d) prowadzenie indywidualnej psychoterapii mającej na celu wspieranie podopiecznych w trudnych sytuacjach życiowych, motywowanie do wprowadzania zmian w dotychczasowym sposobie myślenia;
e) inne według potrzeb.
6.3.3. Przewidywana ilość godzin świadczonych usług opiekuńczych 1000.
a) Łączna liczba godzin na jednego uczestnika projektu – średnio 2 godziny usługi przez cały okres trwania umowy (dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu).
b) Wskazana liczba godzin jest wartością szacunkową i może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
c) Liczba osób objętych usługą – 500 osób.
d) Minimalna liczba godzin wsparcia na jednego uczestnika to 1 godzina.
6.3.4. Zamawiający zastrzega, że maksymalna, dzienna liczba świadczonych usług u jednego uczestnika projektu wynosi max. 2h.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6.4. Część 4 - Usługi towarzyszące fizjoterapeutyczne.
6.4.1. Usługa towarzysząca fizjoterapeutyczna - mobilna dla uczestników projektu „Polityka Senioralna EFS+” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+. Uczestnikami projektu są mieszkańcy Miasta Łuków w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego w wieku 65 lat i więcej.
6.4.2. Zakres usługi towarzyszącej fizjoterapeutycznej - mobilnej obejmuje:
a) przeprowadzenie wstępnej diagnozy z uczestnikiem projektu,
b) ustalenie zabiegów fizjoterapeutycznych w oparciu o indywidualne potrzeby i oczekiwania oraz ich wykonanie w miejscu zamieszkania.
6.4.3. Zajęcia z fizjoterapeutą mają na celu ogólną poprawę kondycji ruchowej, zmniejszenie bądź likwidację dolegliwości bólowych, poprawę wydolności układu oddechowego, układu krążenia, układu nerwowego, minimalizowanie ryzyka upadków, wspomaganie samodzielności, działać rozluźniająco na struktury mięśniowo-więzadłowe. Będą to szeroko rozumiane działania usprawniająco-ruchowe, masaże usprawniające indywidualne itp.
6.4.4. Przewidywana ilość godzin świadczenia usług fizjoterapeutycznych 368.
a) Liczba usług na jednego uczestnika projektu – średnio 4 usługi przez cały okres trwania umowy (dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu).
b) Wskazana liczba usług jest wartością szacunkową i może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
c) Liczba osób objętych usługą – 92 osoby.
d) Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę realizowanych usług w ramach zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6.5. Część 5 - Usługi towarzyszące mobilne-podologiczne.
6.5.1. Usługa towarzysząca podologiczna-mobilna dla uczestników projektu „Polityka Senioralna EFS+” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+. Uczestnikami projektu są mieszkańcy Miasta Łuków w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego w wieku 65 lat i więcej.
6.5.2. Usługa obejmuje 3 warianty po wstępnej konsultacji podologicznej:
a) Podstawowy zabieg podologiczny na obie stopy:
obcięcie i oszlifowanie paznokci,
oczyszczenie wałów okołopaznokciowych,
usunięcie wszystkich zmian skórnych – odcisków, modzeli).
b) Zabieg specjalistyczny:
podeszwa stopy w tym pękające pięty, rozpadliny (obie stopy),
paznokieć wrastający / wkręcający (zabieg na wrastający paznokieć),
oczyszczenie paznokci zmienionych chorobowo (opracowanie paznokci przerośniętych, grzybiczych ).
6.5.3. Przewidywana ilość usług podologicznych 330.
a) Liczba usług na jednego uczestnika projektu – średnio 2 usługi przez cały okres trwania umowy (dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu).
b) Wskazana liczba usług jest wartością szacunkową i może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
c) Liczba osób objętych opieką – 165 osób.
d) Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę realizowanych usług w ramach zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98322130-6 - Usługi pielęgnacji paznokci nóg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6.6. Część 6 - Usługi towarzyszące mobilne (fryzjer)
6.6.1. Usługa towarzysząca fryzjerska-mobilna dla uczestników projektu „Polityka Senioralna EFS+”
w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+. Uczestnikami projektu są mieszkańcy Miasta Łuków w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego w wieku 65 lat i więcej.
6.6.2. Usługa obejmuje:
a) strzyżenie damskie/męskie;
b) strzyżenie damskie/męskie z modelowaniem;
c) modelowanie damskie/męskie
d) mycie/zwilżenie włosów przed strzyżeniem/modelowaniem oraz uprzątnięcie
miejsca po wykonaniu usługi.
6.6.3. Wykonawca w ramach wykonywanej ww. usługi zapewni na własny koszt niezbędne narzędzia i materiały oraz kosmetyki do prawidłowego wykonywania ww. usługi, w zależności od potrzeb:
a) przenośna myjka do włosów,
b) peleryna fryzjerska/kołnierz fryzjerski,
c) grzebienie/szczotki,
d) nożyczki,
e) maszynka do golenia,
f) kosmetyki pielęgnacyjne/stylizacyjne: szampon, odżywka, maska, żel, pianka, lakier itp.,
g) suszarka, lokówka, prostownica,,
h) lusterko przenośne,
i) spryskiwacz z wodą,
j) ręczniki jednorazowe,
k) i inne rzeczy wykorzystywane w tego typu usługach.
6.6.4. Do wykonywania powyższych usług należy używać wyłącznie narzędzi sprawnych technicznie, czystych, zdezynfekowanych, sterylizowanych (w przypadku narzędzi mogących naruszać ciągłość tkanek). Wszystkie narzędzia wielokrotnego użytku, mogące powodować naruszenie ciągłości tkanek po każdym użyciu należy poddać dezynfekcji, myciu oraz sterylizacji
6.6.5. Przewidywana ilość usług fryzjerskich 900.
a) Liczba usług na jednego uczestnika projektu – średnio 3 usługi przez cały okres trwania umowy (dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu).
b) Wskazana liczba usług jest wartością szacunkową i może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
c) Liczba osób objętych usługą – 300 osób.
d) Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę realizowanych usług w ramach zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 98320000-2 - Usługi fryzjerskie oraz dotyczące pielęgnacji urody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6.7. Część 7 - Usługi towarzyszące „złota rączka”
6.7.1. Usługa towarzysząca złota rączka dla uczestników projektu „Polityka Senioralna EFS+” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego+. Uczestnikami projektu są mieszkańcy Miasta Łuków w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego w wieku 65 lat i więcej.
6.7.2. Usługa „Złota rączka” polegać będzie na wykonywaniu, w miejscu zamieszkania odbiorcy usługi, drobnych napraw i montaży (które nie wymagają specjalistycznej wiedzy oraz specjalistycznych uprawnień: elektrycznych, gazowych, hydraulicznych), wchodzących w skład „koszyka usług”.
6.7.3. Koszyk usług w ramach programu obejmuje następujące czynności:
a) regulacja drzwi i okien oraz uszczelnianie,
b) naprawa, wymiana bądź uszczelnianie przeciekających kranów w kuchni i łazience,
c) montaż, regulacja i wymiana spłuczki i deski WC,
d) odpowietrzanie kaloryfera,
e) udrożnienie odpływów, wymiana lub uszczelnianie syfonów, uszczelnianie przecieków przy wannie, brodziku, umywalce,
f) montaż, wymiana zamka, klamki w drzwiach,
g) wymiana żarówek,
h) naprawa, wymiana prowadnic i uchwytów szuflad,
i) montaż karniszy, obrazów, luster, uchwytów, półek, suszarek łazienkowych itp.,
j) podłączenie pralki, zmywarki,
k) naprawa lub wymiana zawiasów drzwi, drzwiczek, szaf, gałek i uchwytów,
l) skręcenie zepsutych krzeseł, stolików, mebli,
m) wymiana pokręteł baterii, słuchawek i węży prysznicowych,
n) naprawa listew przypodłogowych,
o) zakładanie i naprawa rolet okiennych (nie dotyczy rolet metalowych lub antywłamaniowych),
p) wymiana zamków w skrzynkach na listy,
q) drobne prace naprawcze i porządkowe na zamieszkiwanej posesji np. grabienie liści lub przycięcie roślin w zakresie umożliwiającym opuszczenie posesji, naprawa furtki w ogrodzeniu,
6.7.4. Usługi świadczone w ramach projektu nie obejmują:
a) usług wymagających natychmiastowej interwencji,
b) usług wymagających zezwoleń, specjalistycznej wiedzy oraz specjalistycznych uprawnień
(np. naprawa sprzętu elektrycznego, usługi związane z instalacją gazową bądź elektryczną, napraw rozdzielni elektrycznych, wymiany instalacji wodnych, wymiany kabli elektrycznych),
c) usług remontowych (np. malowanie ścian, kładzenie lub wymiana parkietu, paneli, wykładzin, kafelek, składanie mebli ),
d) napraw, które są świadczone w ramach innych umów lub wynikają ze zobowiązań innych podmiotów np. wspólnoty mieszkaniowej, spółdzielni mieszkaniowej, administracji nieruchomości, gwaranta, itp.,
e) prac budowlanych.
6.7.5. Wykonawca zapewnia podstawowe narzędzia niezbędne do wykonania naprawy.
6.7.6. Usługa nie obejmuje kosztów zakupu niezbędnych materiałów do wykonania usługi. Koszty zakupu materiałów pokrywa w całości Uczestnik programu.
6.7.7. Usługa obejmuje również zakup materiałów koniecznych do wykonania usługi w marketach, dyskontach lub innych sklepach usytuowanych najbliżej miejsca zamieszkania uczestnika,
z zastrzeżeniem, że Senior ze względu na stan zdrowia czy niepełnosprawność nie jest w stanie samodzielnie zakupić potrzebnych części i materiałów. Wykonawca zakupy rozlicza bezpośrednio z Seniorem na podstawie paragonu fiskalnego.
6.7.8. Przewidywana ilość usług „złota rączka” 600.
a) Liczba usług na jednego uczestnika projektu – średnio 2 usługi przez cały okres trwania umowy (dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu).
b) Wskazana liczba usług jest wartością szacunkową i może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
c) Liczba osób objętych usługą – 300 osób.
d) Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę realizowanych usług w ramach zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób społecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
14.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:14.1.1. nie podlegają wykluczeniu,
14.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu.
14.2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawców spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:
14.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
14.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów,
zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
14.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
14.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej
Część 1 - Usługi społeczne opiekuńcze
O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący przynajmniej 10 osobami które posiadają:
a) kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej
lub
b) doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła minimum 80-godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi, w tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej.
Część 2 - Usługi społeczne asystenckie.
O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący przynajmniej
5 osobami które posiadają:
a) ukończone kształcenie w zawodzie asystenta osoby niepełnosprawnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (Dz. U. poz. 184, z późn. zm.);
lub
b) posiadają pozytywną opinię psychologa na podstawie weryfikacji predyspozycji osobowościowych oraz kompetencji społecznych oraz
posiadają doświadczenie w realizacji usług asystenckich, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste, wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego lub
bez adekwatnego doświadczenia, którzy odbyli minimum 60-godzinne szkolenie asystenckie. Szkolenie składa się z minimum 20 godzin części teoretycznej z zakresu wiedzy ogólnej dotyczącej niepełnosprawności, udzielania pierwszej pomocy, pielęgnacji i obsługi sprzętu pomocniczego oraz z minimum 40 godzin części praktycznej w formie przyuczenia do pracy np. praktyki, wolontariat.
Część 3 - Usługi społeczne poradnictwo specjalistyczne psychologiczne
O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący przynajmniej 2 osobami które posiadają:
a) kwalifikacje do wykonywania zawodu psychologa. Ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku psychologia lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej;
b) min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie psychologa.
Część 4 - Usługi towarzyszące fizjoterapeutyczne
O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący przynajmniej
2 osobami które posiadają:
a) wykształcenie wyższe na kierunku fizjoterapia/rehabilitacja ruchowa lub inne wykształcenie kierunkowe uprawniające do wykonywania zawodu oraz posiadanie prawa wykonywania zawodu fizjoterapeuty.
b) min. 2 letniego doświadczenie zawodowe (umowa o pracę, umowa zlecenie, własna działalność gospodarcza) zgodnego z przedmiotem zamówienia.
Część 5 - Usługi towarzyszące mobilne-podologiczne.
O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący przynajmniej
2 osobami które posiadają:
a) kwalifikacje do wykonywania zawodu, podologa wykształcenie wyższe lub inne wykształcenie kierunkowe lub ukończony kurs podologiczny
b) co najmniej 1 roczne doświadczenie w świadczeniu usług higieny i pielęgnacji paznokci stóp.
Część 6 - Usługi towarzyszące mobilne (fryzjer)
O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący przynajmniej
2 osobami które posiadają:
a) kwalifikacje do wykonywania zawodu fryzjera i/lub świadectwo ukończenia kwalifikacyjnych kursów zawodowych oraz
b) co najmniej 3 letnie doświadczenie w świadczeniu usług fryzjerskich.
Część 7 - Usługi towarzyszące „złota rączka”
O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący przynajmniej 1 osobą posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu prac remontowych lub naprawczych lub konserwatorskich wykonywanych w domach/budynkach oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zamówienia tj. własnym środkiem transportu oraz narzędziami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty, oświadczenia lub podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą
16.2. Wykonawca składając ofertę, zobowiązany jest złożyć:
16.2.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ. – załącznik nr 4 do SWZ.
16.2.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ. – załącznik nr 5 do SWZ.
16.2.3. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 16.2.1, i 16.2.2 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
16.2.4. w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ– załącznik nr 6 do SWZ.
16.2.5. w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, stosownie do art. 118 ust. 3 Pzp według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ. – załącznik nr 7 do SWZ.
16.2.6. W przypadku, polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 16.2.2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
16.2.7. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do złożenia oferty (o ile dotyczy).
Jeżeli pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia dokonuje mocodawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być uwierzytelnione przez pełnomocnika.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona
16.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał poniższych środków dowodowych:
a) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -załącznik nr 8 do SWZ.
b) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 9 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian został określony w projektach umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-24 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc06c07a-5468-4e69-b64c-93fcb524c61c
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-24 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-25
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1336L na odcinku Tuchowicz - Celiny Włościańskie
- Remont wyznaczonych odcinków dróg tłuczniem kamiennym
- Budowa toalety publicznej z infrastrukturą towarzyszącą w m. Łuków
- Remont drogi powiatowej nr 1215L
- Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1342L z drogą powiatową nr 1343L w miejscowości Radoryż Kościelny
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1316L Wierzejki - Trzebieszów
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wsparcia poprzez rozwój usług społecznych: psychologa i logopedy dla mieszkańców Gminy Goleniów - w podziale na części
- Konserwacja i restauracja czterech medalionów z egzekwii Króla Jana III ze zbiorów Palazzo Barberini.
- ZP-14/PP/2025 "Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu przy ul. Katowickiej/Milczańskiej/Bobrzańskiej."
- USŁUGA USUWANIA AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH W 2025 ROKU: SOI BRZEG, SOI JASTRZĘBIE.
- Usługi wsparcia w formie usług świadczonych przez opiekuna osoby starszej oraz opiekuna osoby z niepełnosprawnościami
- Świadczenie usług mobilnego fizjoterapeuty
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.