eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zelów › USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA w ramach projektu "CUS II dla powiatu bełchatowskiego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA w ramach projektu „CUS II dla powiatu bełchatowskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zelowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004710000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 12

1.5.2.) Miejscowość: Zelów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44634-10-28

1.5.8.) Numer faksu: 44634-10-28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgopszelow@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mgops.zelow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7f59238-b125-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA w ramach projektu „CUS II dla powiatu bełchatowskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7f59238-b125-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031268/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa transportowa na przewóz uczestników Klubu Seniora w Zalesiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00031759

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPs.3801-1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 228031,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na transporcie uczestników Klubu Seniora w ramach projektu „CUS II dla powiatu bełchatowskiego”.
2. Transport będzie się odbywał na terenie miasta i gminy Zelów wg trasy ustalonej z Kierownikiem Klubu Seniora na podstawie harmonogramu z możliwością jego aktualizacji. Usługę transportową należy zapewnić niesamodzielnym 30 uczestnikom dziennie do Klubu Seniora w Zalesiu, adres: Zalesie 27 , 97-425 Zelów.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dowożonych uczestników.
4. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru uczestników z miejsc ich zamieszkania i ich odwozu w te same miejsca.
5. Usługa transportowa będzie świadczona przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach:
1) trasa poranna przywiezienie uczestników do siedziby Klubu Seniora na godz. 08:00
2) trasa popołudniowa rozwiezienie uczestników od godz. 15:00
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ustalenia różnych godzin dowozu i odwozu uczestników oraz do zmiany długości trasy wynikającej z rotacji uczestników. O zmianie Wykonawca zostanie poinformowany 1 dzień przed zmianą. Wykonawca zobowiązany będzie łączyć kursy z miejsc blisko położonych w celu maksymalnego wykorzystania środka transportu.
7. Usługa transportowa będzie realizowana od 1 lutego 2024r. do 31 grudnia 2024r., jednak nie wcześniej niż od dnia zawarcia umowy.
8. Orientacyjna dzienna ilość kilometrów do pokonania oszacowana przez Zamawiającego wynosi średnio 153 km. Kalkulacja usługi przedstawia się następująco:
1) 230 dni wyjazdów do Klubu Seniora x średnio 153 km = 39 190 km
Maksymalny okres trwania umowy to okres od 01 luty 2024r. do 31 grudnia 2024r. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za ilość faktycznie wykonanej usługi. Wykonawcy nie będą przysługiwały dodatkowe koszty w przypadku wcześniejszego odstąpienia od realizacji umowy przez Zamawiającego w związku ze zmianą źródła finansowania zadania.

9. Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego standardu świadczonych usług, a biorąc pod uwagę, że przedmiotem umowy jest dowóz niesamodzielnych uczestników, zobowiązuje się przy jego wykonaniu dołożyć szczególnej staranności.
10. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Zapewnienia bezpiecznego i niezbędnego środka transportu do dowozu osób niesamodzielnych;
2) Zapewnienia środka transportu sprawnego technicznie, gwarantującego pełne bezpieczeństwo przy przewozie uczestników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz o liczbie miejsc siedzących adekwatnych do ilości przewożonych uczestników, posiadającego pasy bezpieczeństwa;
3) Zapewnienia środka transportu posiadającego aktualne ubezpieczenie OC i NNW, aktualne badanie techniczne dopuszczające pojazd do ruchu;
4) Utrzymania w należytym porządku i czystości środka transportu; przestrzegania przepisów BHP i p. poż.
11. Pojazd do przewozu uczestników niesamodzielnych musi być specjalnie oznakowany i konstrukcyjnie przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim (posiadać specjalistyczny sprzęt tj. szyny, rampy lub windę, blokadę oraz pasy bezpieczeństwa itp.)
12. Wykonawca zapewni kierowcę posiadającego wymagane uprawnienia i kwalifikacje do kierowania pojazdem, którym będą dowożone osoby niesamodzielne.
13. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego i terminowego podstawienia samochodu w wyznaczonym miejscu i czasie.
14. Wykonawca podczas wykonywania przewozu na poszczególnych trasach nie może przewozić osób trzecich. Jedynie uczestników Klubu Seniora.
15. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowane działalnością Wykonawcy;
16. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 t.j.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047t.j.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia.
17. Wielkość pojazdu dowożącego osoby musi być dostosowana do liczby przewożonych osób.
18. W przypadku wystąpienia, podczas wykonywania usługi, awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę wyznaczonego pojazdu Wykonawca podstawi w czasie nie dłuższym niż 60 min pojazd zastępczy– pojazd spełniający właściwe wymagania. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego.
19. Wymaga się, aby Wykonawca zapoznał się z SWZ i złożył ofertę zgodnie z jej wymogami.
20. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania usługi będącej przedmiotem umowy, otrzyma od Zamawiającego, szczegółowy wykaz dowożonych uczestników wraz z dokładnymi adresami.
21. Zamawiający w każdym czasie trwania umowy może przeprowadzić kontrolę poprawności realizacji usług przez Wykonawcę, bez jego wcześniejszego informowania. Kontrola może m. in. obejmować sprawdzenie pojazdów, kierowców;
22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin pojazdu przed podpisaniem umowy.
23. Zamawiający dopuszcza zmianę pojazdów wykazanych w ofercie przetargowej przed podpisaniem umowy, jak również w trakcie jej trwania pod warunkiem, iż nowe pojazdy będą spełniały wymogi zawarte w SWZ.
24. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu usług, z powodu czasowego zawieszenia ich wykonania lub rezygnacji z dalszej ich realizacji w związku z wystąpieniem nieprzewidzianych okoliczności w tym pandemii koronawirusa , które wykluczą możliwość udziału uczestników w spotkaniach Klubu Seniora.
25. Wykonawca zobowiązany jest do pomocy podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz umieszczania wózka inwalidzkiego wewnątrz pojazdu oraz jego rozładunku.
26. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych.
27. Warunki płatności:
Zamawiający ustala odroczony, 14 dniowy termin płatności licząc od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. Rozliczenia będą odbywać się w cyklach miesięcznych., po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu na podstawie stawki wynagrodzenia za 1 kilometr. Płatność będzie dokonywana w oparciu o rzeczywistą ilość przejechanych kilometrów przez Wykonawcę. Podstawą do zapłaty faktury lub rachunku będzie zatwierdzony przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, szczegółowy harmonogram świadczenia usług za dany miesiąc obejmujący dzień, ilość przejechanych kilometrów oraz trasę przejazdu.

1. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
60.11.20.00-6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
60.13.00.00-8 – Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164598,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232788,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211626,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOKARCZYK Sławomir Tokarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691006947

7.3.3) Ulica: Sędziejowice Kolonia 10E lok.1

7.3.4) Miejscowość: Sędziejowice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-160

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211626,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-07 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.