eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Budowa chodnika w Janikowie na ul. Starowiejskiej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodnika w Janikowie na ul. Starowiejskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486752823

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminaprzysucha.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodnika w Janikowie na ul. Starowiejskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab7f8168-a36f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018388/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa chodnika w Janikowie na ul. Starowiejskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084300/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.12.2022.PS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 147000,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu betonową kostką brukową pobocza (jednostronnie) przy drodze gminnej nr 330917 W zlokalizowanej w ul. Starowiejskiej w Janikowie.
1) Lokalizacja inwestycji: Planowana inwestycja zlokalizowana jest na działce nr ew. 466, obręb 0006 Janików, jednostka ewidencyjna 142306_5 Przysucha obszar wiejski. Działka objęta zadaniem inwestycyjnym nie jest wpisana do rejestru zabytków oraz nie podlega ochronie na podstawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, nie znajduje się w granicach terenu górniczego.
2) Charakterystyka zakresu robót budowlanych objętych zamówieniem: Roboty budowlane obejmują utwardzenie pobocza po lewej stronie drogi gminnej zlokalizowanej w ul. Starowiejskiej w Janikowie. Parametry techniczne utwardzonego pobocza: Długość – 515,00 m, szerokość 1.25 m. Konstrukcja nawierzchni ulepszonego pobocza: warstwa ścieralna z kostki betonowej czerwonej o grubości 8,0 cm; podsypka cementowo-piaskowa o grubości 3 cm; podbudowa o grubości 20 cm z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie. Nawierzchnia na zjazdach: warstwa ścieralna z kostki betonowej grafitowej o grubości 8 cm; podsypka cementowo-piaskowa 3 cm; podbudowa o grubości 20 cm z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie. Obrzeża betonowe: od strony jezdni 12x25 cm na ławie zwykłej z betonu C12/15, od strony terenu 8x30x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Oznakowanie poziome: linie P-7d oraz P-7c.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmują dokumenty:
a) Materiały do zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę pod nazwą: Ulepszenie poboczy przy drodze gminnej, ul. Starowiejska w Janikowie.
b) Projekt techniczny: Ulepszenie poboczy przy drodze gminnej, ul. Starowiejska w Janikowie.
c) Projekt uzupełnienia stałej organizacji ruchu na drodze gminnej nr 330917W w miejscowości Janików – ul. Starowiejska.
d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do SWZ.
3. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową oraz wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
1) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
2) Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego.
3) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.
4. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiar robót (branża drogowa) załączony do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.
2) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
3) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne:
W odpowiedzi na ogłoszenie Zamawiającego o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Budowa chodnika w Janikowie na ul. Starowiejskiej nr ref. postępowania: ZPI.271.12.2022.PS w przedmiotowym postępowaniu do dnia 30 marca 2022 r do zamawiającego wpłynęły cztery oferty. Cena oferty z najniższa cena wynosiła: 361352,48 PLN. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości brutto 147000,00 PLN. Wartość oferty z najniższą ceną jest wyższa o 214352,48 PLN od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia. Zamawiający po analizie swoich możliwości budżetowych nie znalazł możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do kwoty złożonej oferty z najniższą ceną.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo Zamówień Publicznych (j. t. Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 z p. zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.