eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › "Wykonanie ulicy Letniskowej w Starachowicach"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104983 z dnia 2021-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie ulicy Letniskowej w Starachowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.um.starachowice.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie ulicy Letniskowej w Starachowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01fba92f-ba1d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001188/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Wykonanie ul. Letniskowej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061542/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 713971,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni w pasie drogowym ul. Letniskowej
w Starachowicach.
Przewidziana do utwardzenia nawierzchnia ul. Letniskowej zlokalizowana jest na terenie działek ewidencyjnych o numerach: 253, 254/4, 255, 256/16 obręb 07 w Starachowicach.
Modernizowany obiekt to istniejąca droga o ruchu dwukierunkowym, o nawierzchni zróżnicowanej: tłuczniowej, z destruktu asfaltowego oraz zniszczonych prefabrykatów betonowych. Obsługuje zabudowę jednorodzinną oraz stanowi dojazd do niezabudowanych działek budowlanych. W wyniku wykonanych robót dotychczasowa nawierzchnia zostanie zastąpiona nawierzchnią rozbieralną z elementów małowymiarowych.
Parametry przewidzianej do remontu ulicy:
klasa drogi według miejscowego planu zagospodarowania terenu - L,
kategoria ruchu – KR3,
szerokość w liniach rozgraniczających – zmienna,
szerokość projektowanej jezdni o nawierzchni z płyt ażurowych i kostki betonowej – min. 3,00 m, w tym:
nawierzchnia z płyt ażurowych typu MEBA 12 x 40 x 60 cm, (otwory w płytach należy wypełnić piaskiem) – szerokość min. 2,00 m,
nawierzchnia z kostki podwójnej T Behaton pełnej gr. 8 cm – szerokość min. 1,00 m,
długość remontowanej ulicy – 692,00 m.
Zakres robót budowlanych obejmuje:
prace przygotowawcze, m.in. prace pomiarowe,
rozbiórkę elementów przewidzianych,
roboty ziemne związane z profilowaniem koryta,
ułożenie krawężników, oporników i obrzeży,
ułożenie warstw konstrukcji,
ułożenie nawierzchni,
prace wykończeniowe,
prace porządkowe, doprowadzenie terenu wokół prowadzonych robót do stanu pierwotnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty wykonawcze:
„Remont nawierzchni w pasie drogowym ul. Letniskowej w Starachowicach”,
„Utwardzenie nawierzchni na terenie dz. nr ew. 253, 254/4, 255, 256/16 z obrębu 07
w okolicy ul. Letniskowej w Starachowicach”,
stanowiące załączniki do Specyfikacji warunków zamówienia (zwanej dalej SWZ).
Wykonawca, w celu przygotowania się do złożenia i prawidłowego sporządzenia ofert, może przeprowadzić wizję lokalną dla zapoznania się z terenem, na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia. Z uwagi, iż zamówienie obejmuje roboty na terenie ogólnodostępnym, Wykonawca może dokonać wizji lokalnej samodzielnie.
Obiekt powstały w wyniku realizacji niniejszego zamówienia, przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników, w szczególności ułatwi poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową.
Wykonawca w ramach ceny ofertowej zamówienia m.in. winien zapewnić:
1) obsługę geodezyjną robót obejmującą: geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, czynności geodezyjne w toku budowy i obowiązkowo przed rozpoczęciem robót wykonanie aktualnej inwentaryzacji uzbrojenia podziemnego przez uprawnionego geodetę oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą,
2) organizację i zabezpieczenie placu budowy, opracowania projektu organizacji ruchu, utrzymanie zaplecza budowy, kosztów nadzoru ze strony właścicieli instalacji zlokalizowanych w obrębie realizowanego przedsięwzięcia, wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów, czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami,
3) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót w tym naprawy uszkodzonych nawierzchni, humusowanie i posianie trawy na terenach zniszczonej zieleni a także ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi,
4) uwzględnienie kosztów innych czynności, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
5) oferowany okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty (minimum 60 miesięcy). Wydłużenie tego okresu o kolejne miesiące (maksymalnie do 84) będzie powodować odpowiednią ocenę oferty w kryteriach oceny ofert. Wzór „Karty gwarancji jakości robót budowlanych” oraz wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji ubezpieczeniowej/bankowej należytego wykonania umowy, usunięcia wad i usterek określają załączniki do SWZ.
Wymagania ogólne:
Wykonawca ma obowiązek działając zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić Zamawiającemu wszelkie zauważone braki i błędy w projekcie budowlanym i wykonawczym, dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, a których poprawienie będzie warunkowało oddanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu obiektu budowlanego mogącego samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Powyższe umożliwi Zamawiającemu modyfikację treści SWZ przed złożeniem ofert.
Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić Zamawiającemu wszelkie zauważone wątpliwości czy nieprecyzyjne ustalenia w SWZ oraz wzorze umowy, które
z jego strony mogą stanowić o braku możliwości podpisania umowy na warunkach wskazanych w tych dokumentach.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia, również za uszkodzenie uzbrojenia podziemnego.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z wykonywaniem robót brukarskich oraz czynności związanych z użyciem maszyn i urządzeń przy robotach drogowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404701,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462026,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 404701,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „TIT BRUK” Tomasz Knopik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 145899471

7.3.3) Ulica: ul. Tomaszowska 42/30/9

7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto

7.3.5) Kod pocztowy: 26-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 404701,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-16
2021-07-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.