Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00067110/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
- 2021/BZP 00077770/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-09
- 2021/BZP 00081047/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104980 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wieże lęgowe dla jerzyków - przeciwko komarom i meszkom
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wieże lęgowe dla jerzyków - przeciwko komarom i meszkom2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72d47cf5-beb8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104980
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000252/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zagospodarowanie terenu - Zamówienie częściowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067110/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/WOŚ/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89430,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wybudowanie dwóch wież lęgowych dla jerzyków na działkach wskazanych w opiniach ornitologicznych w ramach realizacji przedmiotowego zadania, na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy ze szczególnym uwzględnieniem lokalizacji przy Parku Linearnym wzdłuż ul. Klimczaka i okolicy Osi Królewskiej od ul. Kieślowskiego do ul. Sarmackiej.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- sporządzenie opinii ornitologicznych dla potencjalnych lokalizacji wież lęgowych dla jerzyków na terenie Dzielnicy Wilanów .st. Warszawy, ze szczególnym uwzględnieniem dwóch następujących lokalizacji: przy Parku Linearnym wzdłuż ul. Klimczaka i okolicy Osi Królewskiej od ul. Kieślowskiego do ul. Sarmackiej na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy. Ostateczna lokalizacja wież będzie uzależniona od przedstawionych przez Wykonawcę opinii ornitologicznych wskazujących na optymalną ich lokalizację na terenie Dzielnicy Wilanów. Do obowiązku Wykonawcy należy zaproponowanie Zamawiającemu dwóch optymalnych lokalizacji dla budowy wież dla jerzyków z uwzględnieniem uwarunkowań określonych opiniami ornitologicznymi, istniejącym zagospodarowaniem terenu, infrastrukturą podziemną, występującą zielenią oraz ukształtowaniem terenu. - po 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarzu elektronicznym.
- zapewnienie obsługi geodezyjnej, uzyskanie map do celów projektowych dla dwóch lokalizacji wież dla jerzyków, niezbędnych do opracowania projektów budowy;
- uzyskanie wszelkich opinii i uzgodnień,
- sporządzenie projektu budowlano – wykonawczego w celu uzyskania przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wymaganych przepisami prawa decyzji zgód, postanowień niezbędnych do realizacji robót - po 2 egzemplarze + wersja elektroniczna dla każdej z dwóch lokalizacji,
- wykonanie robót tymczasowych koniecznych do realizacji zadania,
- wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji,
- sporządzenie innych wymaganych prawem dokumentów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
Wykonanie przedmiotu umowy musi zostać zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową, która musi spełniać wymagania obowiązujących ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm, przepisów techniczno – budowlanych, zasad wiedzy technicznej i uzgodnieniami w oparciu o dokumenty zamówienia.
Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, dokumentacji przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177885,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SORTED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231308566
7.3.3) Ulica: Chyliczki, ul. Wschodnia 27 B
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie doposażenia lokalu przy ul. Dzielnej 7 w Warszawie na rzecz Specjalistycznej Poradni Profilaktyczno-Terapeutycznej dla dzieci i młodzieży ze środowisk zagrożonych alkoholizmem "OPTA"
- Realizacje w terenie zleceń dotyczących oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz zmian w geometrii pasa drogowego dla ulic m.st Warszawy będących w utrzymaniu (...)
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 719 od km 15+235 do km 18+755 (z wyłączeniem nawierzchni jezdni południowej w km 15+370 do 15+737) " - nr postępowania 071/24
- Dostawa i wymiana centrali klimatyzacyjnej N6-W6 w Teatrze Narodowym w Warszawie
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie psychologii w Poliklinice w Radomiu, Przychodni Zdrowia Psychicznego
- Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnodostępnej w IERIGŻ-PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla inwestycji: "Przebudowa i rozbudowa budynku Starego Szpitala w Nowym Targu wraz z zagospodarowaniem terenu dla Akademii Nauk Stosowanych w NT"
- Renowacja zabytkowego budynku nr 2 w Powiatowym Centrum Usług Społecznych im. Jana Pawła II w Kątach Wrocławskich - Etap 1, opracowanie dokumentacji projektowej
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.