Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00081642/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
- 2021/BZP 00098215/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-29
- 2023/BZP 00271163/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-22
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104976 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa hali stalowej dla oczyszczalni ścieków w Sokolnikach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sokolniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Sokolniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-420
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 627846101
1.5.8.) Numer faksu: nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sokoniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.sokolniki.akcessnet.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa hali stalowej dla oczyszczalni ścieków w Sokolnikach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-953b995f-c9d5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081642/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 35000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych oraz wykonanie prac budowlanych dla zadania pn. „Budowa hali stalowej dla oczyszczalni ścieków w Sokolnikach”.
4.2. Celem inwestycji jest umożliwienie posadowienia prasy do odwadniania osadów ściekowych oraz składowania osadów odwodnionych, z wykorzystaniem istniejącej instalacji drenażowej.
4.3. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności zaprojektowanie i budowa budynku hali trwale związanej z gruntem, o konstrukcji stalowej, w układzie słupowo-kratowym. Hala zamontowana ma być nad istniejącymi poletkami osadowymi. W hali zamontowana zostanie prasa do odwadniania osadu, a część powierzchni nadal wykorzystywana będzie do składowania odwodnionego osadu.
4.4. Zamówienie nie obejmuje wykonania instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej i innych.
4.5. W ramach zamówienia należy wykonać:
− projekt budowlany;
− uzyskać pozwolenie na budowę;
− sporządzić projekt wykonawczy;
− sporządzić Specyfikacje Techniczną Wykonania i Odbioru Robót;
− wykonać prace budowlano-montażowe;
− uzyskać w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie.
4.5 Wykonawca zobowiązany jest do posadowienia budynku hali w taki sposób, aby nie uszkodzić istniejącego systemu drenażowego lub przebudować system drenażowy bez pogorszenia jego funkcjonalności oraz uzgodnić wstępne założenia projektowe oraz sposób i harmonogram prac budowlano-montażowych z Zamawiającym.
4.6 Charakterystyczne parametry obiektu
Konstrukcja stalowa na fundamentach betonowych. Wymiary 18.0 x 28.0m, wysokość w kalenicy 10,0m od poziomu gruntu .
Ściany i dach z płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym 100mm.
Bramy: dwie bramy o wymiarach minimalnych. szer. 6,0m, wys. 5,0m
Drzwi: co najmniej jedne drzwi usytuowane od strony istniejącego budynku socjalno-warsztatowego.
Okna o powierzchni min. 50m2 uchylne lub uchylno-rozwieralne.
Dach dwuspadowy z płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym 100mm na konstrukcji stalowej, kratownicowej.
Zamówienie nie obejmuje wykonania posadzki i instalacji wewnętrznych.
Lp. Parametry techniczne Ilość Jednostka miary
1 Kondygnacje
1 Szt.
2 Poziom parteru Posadowienie wg poziomu otoczenia wokół obecnych poletek osadowych
3 Powierzchnia zabudowy ok. 500,0 m2
4 Powierzchnia całkowita ok. 500,0 m2
5 Powierzchnia użytkowa ok. 500,0 m2
6 Kubatura obiektu ok. 4300,0 m3
7 Oświetlenie wewnętrzne brak
8 Ogrzewanie brak
9 Posadzki brak
4.7 Uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia:
Teren, na którym wykonane mają być roboty budowlano-montażowe znajduje się w obrębie działającej oczyszczalni ścieków w Sokolnikach. Budynek posadowiony ma być nad obecnymi poletkami osadowymi. Ich część wykorzystana zostanie do zamontowania prasy odwadniającej osady, a część do składowania osadów odwodnionych. Usytuowanie takie budynku pozwolić ma na wykorzystanie istniejącego systemu drenażowego. W przypadku ewentualnych kolizji z istniejącym systemem drenażowym należy przełożyć sieć drenażową z zachowaniem jej sprawności w stanie niepogorszonym. Umiejscowienie bram wjazdowych umożliwiać ma załadunek osadów ładowarką przy obecnych ciągach komunikacyjnych na terenie oczyszczalni.
Urbanistyczno-budowlane parametry budynku określi decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – w trakcie opracowania.
4.8 Ogólne wymagania dotyczące dokumentacji:
− Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną uprawomocnioną decyzją o pozwolenie na budowę.
− Wykonawca wykona przed rozpoczęciem etapu projektowania koncepcję rozwiązań projektowych i przedstawi do zatwierdzenia zamawiającemu zgodnie
z § 1a Umowy;
− Kompletna dokumentacja projektowa podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego przed złożeniem wniosku na pozwolenie na budowę lub przed wykonaniem zgłoszenia prac oraz przed przystąpieniem do prac budowlanych;
− Dokumentację należy wykonać w 5 egzemplarzach w formie papierowej i jeden w wersji elektronicznej w plikach PDF;
− Obiekt winien być zaprojektowany zgodnie z obowiązującymi przepisami;
− W cenie opracowania dokumentacji należy uwzględnić wszelkie opłaty związane z uzyskaniem pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowania;
− Wykonawca sporządzi i przekaże przed rozpoczęciem robót budowlanych Plan BIOZ (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Dz.U. nr 120 poz. 1126 ze zm.);
− Wykonawca projektując obiekt, musi uwzględnić istniejącą infrastrukturą wraz z ewentualną inwentaryzacją (także zieleni) w stopniu umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie niezbędnych ekspertyz i ocen technicznych.
4.9. Wizja lokalna.
Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej, która pozwoli Wykonawcom na ocenę stanu otoczenia budynku, dróg dojazdowych oraz pozostałych istotnych uwarunkowań realizacyjnych - po uprzednim zgłoszeniu takiej chęci do Zamawiającego. Wizja lojalna nie jest obowiązkowa, niemniej jednak zaleca się jej odbycie.
4.10. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z:
a) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.)
b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznym jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U z 2019r. poz. 1065z późn. zm.)
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r. nr 120 poz. 1126 z późn. zm.)
d) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 marca 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003 r. nr 169 poz. 1650 z późn. zm.)
e) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2010 r. nr 109, poz. 719 z póź. zm.)
f) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 lipca 2009 r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz.U. z 2009 r. nr 124 poz. 1030 z późn. zm.)
g) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2018 r. poz. 1935 z późn. zm.)
h) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.),
i) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, oblizania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. nr 130 poz 1389 z późn. zm.),
j) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm )
UWAGA:
Warunkiem przystąpienia przez Wykonawcę do wykonania prac budowlanych jest akceptacja przez Zamawiającego projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45213200-5 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45213221-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta| 2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI SOKOLNIKI
- Dostawa dwóch mobilnych agregatów prądotwórczych o mocy 68 Kw w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku
- Dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku
więcej: przetargi SOKOLNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie Gminy Dopiewo w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa i montaż hali obrony ludności w m. Dobrzyca
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
więcej: Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





