Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00611773/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
- 2024/BZP 00619759/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-27
- 2024/BZP 00626731/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu dostawczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36
1.5.2.) Miejscowość: Karczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/4573001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu dostawczego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dcb230f-b9c3-402b-81cc-4eea7ebfb450
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611773
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-25/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu dostawczego.2. Wyznacza się następujące części:
a) Część I – zakup samochodu dostawczego – typ wywrotka
b) Część II – zakup samochodu dostawczego.
2. Informacja dla części I i II:
a) Samochód musi spełniać wymagania określane w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz w przepisach wykonawczych na podstawie tej ustawy,
b) Samochód musi posiadać wszelkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych na terenie RP
c) Samochód od dnia produkcji musi być przystosowany do ruchu prawostronnego (kierownica zamontowana fabrycznie po lewej stronie)
d) Zamawiający dopuszcza odbiór samochodu w siedzibie Wykonawcy na terenie Polski,
e) Wykonawca w dniu przekazania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu świadectwo homologacji europejskiej i polskiej, dokument spełnienia norm emisji spalin, instrukcje obsługi
f) Zamawiający dokona odbioru samochodu z miejsca wskazanego przez Wykonawcę po uzgodnieniu terminu odbioru, lecz nie później niż w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy po uprzednim dokonaniu rejestracji samochodu dostawczego,
g) Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany jest niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 5 dni dostarczyć niezbędne dokumenty do rejestracji i ubezpieczenia samochodu oraz do wystawienia faktury,
3. Informację dla części I:
a) Samochód nowy, nieuszkodzony, bezwypadkowy oraz bez przeprowadzanych napraw blacharsko lakierniczych
b) Rok produkcji 2023 lub nowszy,
c) Przebieg: do 10 km,
d) Rodzaj paliwa: diesel
e) Samochód z kabiną oraz skrzynią załadunkową
f) Moc silnika: minimum 170 KM
g) Pojemność silnika minimum 2000 cm3
h) Ilość miejsc: od 5 do 7
i) Rozstaw osi: od 4000 mm do 4050 mm
j) Rozmiar kół: 16
k) DMC pojazdu: 3500 kg
l) Skrzynia biegów manualna lub automatyczna,
m) Napęd przód lub tył lub obie osie
n) Wzmocnienie tylnie zawieszenia,
o) Klimatyzacja
p) Boczne lusterka regulowane elektrycznie i podgrzewane,
q) Wywrotka minimum 1 stronna (tylna lub boczna prawa) o wymiarach wew. min. 2900x2200x400 mm
r) Osłona kabiny kierowcy
s) Dywaniki gumowe
t) Minimum dwie skrzynki narzędnikowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 163850 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu dostawczego.2. Wyznacza się następujące części:
a) Część I – zakup samochodu dostawczego – typ wywrotka
b) Część II – zakup samochodu dostawczego.
2. Informacja dla części I i II:
a) Samochód musi spełniać wymagania określane w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz w przepisach wykonawczych na podstawie tej ustawy,
b) Samochód musi posiadać wszelkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych na terenie RP
c) Samochód od dnia produkcji musi być przystosowany do ruchu prawostronnego (kierownica zamontowana fabrycznie po lewej stronie)
d) Zamawiający dopuszcza odbiór samochodu w siedzibie Wykonawcy na terenie Polski,
e) Wykonawca w dniu przekazania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu świadectwo homologacji europejskiej i polskiej, dokument spełnienia norm emisji spalin, instrukcje obsługi
f) Zamawiający dokona odbioru samochodu z miejsca wskazanego przez Wykonawcę po uzgodnieniu terminu odbioru, lecz nie później niż w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy po uprzednim dokonaniu rejestracji samochodu dostawczego,
g) Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany jest niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 5 dni dostarczyć niezbędne dokumenty do rejestracji i ubezpieczenia samochodu oraz do wystawienia faktury,
4. Informację dla części II:
a) Samochód nowy, nieuszkodzony, bezwypadkowy oraz bez przeprowadzanych napraw blacharsko lakierniczych
b) Rok produkcji 2023 lub nowszy,
c) Przebieg: do 10 km,
d) Rodzaj paliwa: diesel
e) Samochód z kabiną oraz skrzynią załadunkową
f) Moc silnika: minimum 170 KM
g) Pojemność silnika minimum 2000 cm3
h) Ilość miejsc: od 5 do 7
i) Rozstaw osi: od 4000 mm do 4050 mm
j) Rozmiar kół: 16
k) DMC pojazdu: 3500 kg
l) Skrzynia biegów manualna lub automatyczna,
m) Napęd przód lub tył lub obie osie
n) Wzmocnienie tylnie zawieszenia,
o) Klimatyzacja
p) Boczne lusterka regulowane elektrycznie i podgrzewane,
q) Skrzynia otwarta o wymiarach wew. . min. 3900x 2200 x 400 mm
r) Osłona kabiny kierowcy
s) Dywaniki gumowe
t) Minimum dwie skrzynki narzędnikowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 157600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179457,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179457,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179457,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner ZPD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471906719
7.3.3) Ulica: Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-690
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179457,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ceny złożonych ofert przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165927,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165927,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KARCZEWA
- Modernizacja chodników na drogach powiatowych Powiatu Otwockiego - etap I
- Budowa ronda na skrzyżowaniu ulicy Kraszewskiego i Kuklińskiego w Otwocku
więcej: przetargi w Karczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup Lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego (SLRR) dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu.
- Dostawa 2 szt. pojazdów wielozadaniowych typu Quad.
- Zakup samochodu elektrycznego na potrzeby WFOŚiGW w Poznaniu
- Dostawa samochodu specjalistycznego typu ambulans do przewozu zwierząt
- Zakup i dostawa samochodów dla O/ZUS w Bydgoszczy
- Rafinowane produkty z ropy naftowej.
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.