Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00050771/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWESTYCJĄ: BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. BUKOWA I WIERZBOWA W JONKOWIE - w formule Projektuj i Wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JONKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Klonowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Jonkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-042
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jonkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jonkowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99d0a538-b60a-11ee-b628-1a85378e6c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD INWESTYCJĄ: BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. BUKOWA I WIERZBOWA W JONKOWIE - w formule Projektuj i Wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99d0a538-b60a-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045389/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją: Budowa drogi gminnej ul. Bukowa i Wierzbowa w Jonkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00050771
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz realizacji robót budowlanych polegających na Budowie drogi gminnej ul. Bukowa i Wierzbowa w Jonkowo w formule projektuj i wybuduj.
2. W ramach zamówienia Inspektor Nadzoru będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację w/w zadania w zakresie prac projektowych oraz robót budowlanych, które obejmują w szczególności:
1) wykonanie projektu koncepcyjnego, opracowanie projektu budowlanego, technicznego i wykonawczego oraz sporządzenie kosztorysów inwestorskich, projektów przebudowy infrastruktury kolidującej, dotyczącej przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego zgodnie z zakresem PFU. Wykonanie opracowanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu, opracowanie projektu stałej organizacji ruchu
2) wykonanie robót budowlanych polegających na Budowie drogi gminnej ul. Bukowa i Wierzbowa w Jonkowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71182 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bar-Bud Zakład Usług Budowlanych Maciej Juszczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364631260
7.3.3) Ulica: Liliowa 59
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 11-041
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAR-BUD Zakład Usług Budowlanych Maciej Juszczyk
jakie przetargi wygrała firma
BAR-BUD Zakład Usług Budowlanych Maciej Juszczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-29PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarst. i grubowarst., likwidacja oznakowania poziomego oraz dostawa i montaż punktowych elementów odblask. na dr. woj. maz. z podziałem na 9cz.-postę.039/25
- Pełn kompl, wiel nadzoru inw nad zad pn.: Bud sieci kan sanit w msc. Dąbrówka i Buczków oraz sieci wod w msc.i Dąbrówka, gm Rzezawa
- Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie Gminy Skawina
- "Odtworzenie nawierzchni jezdni i poboczy drogi powiatowej nr 1917E na odc. od msc. Kurnos Drugi do msc. Nowy Świat"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót: "Zaprojektuj i wybuduj" Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego ZP14/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.