Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00079934/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA CATERINGOWA DLA KLIENTÓW
MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZELOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zelowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004710000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 12
1.5.2.) Miejscowość: Zelów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 634-10-28
1.5.8.) Numer faksu: 44 634-10-28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgopszelow@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mgops.zelow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://mgops.zelow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA CATERINGOWA DLA KLIENTÓWMIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZELOWIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a89a719-9f87-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00079767/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa Cateringowa dla Klientów Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zelowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079934/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.3801-1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 144282,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Usługa Cateringowa Dla Klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej W Zelowie”, w ramach zamówienia Wykonawca winien przygotować posiłki, dostarczyć je w miejsce wskazane oraz wydać klientom.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania ciepłych posiłków jednodaniowych średnio dla 55 dorosłych klientów dziennie. Miejscem wydawania posiłków będzie Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piotrkowska 12 , 97-425 Zelów. Termin realizacji zamówienia od 01.04.2022r. do 31.12.2022r., jednak nie wcześniej niż od dnia zawarcia umowy (w przypadku przedłużenia procedury wyłonienia wykonawcy, termin przesuwa się od dnia zawarcia umowy).
3. Szacunkowa ilość posiłków w czasie trwania umowy: 189 dni x 55 osób = 10 395 posiłków. Rzeczywista ilość zamówionych posiłków wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiajacego z uwzględnieniem woli korzystania z tej formy pomocy przez klientów M-GOPS.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kwoty wynagrodzenia do 30% wartości zamówienia. Zamawiajacy nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych takim zmniejszeniem, a Wykonawcy z tego tytułu nie służą wobec Zamawiającego żadne roszczenia.
5. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć i wydać na wynos posiłki w pojemnikach, naczyniach jednorazowych, innych opakowaniach umożliwiających transportowanie posiłku do miejsca spożycia. Koszt pojemników, naczyń jednorazowych, innych opakowań wkalkulowany jest w cenę posiłku.
6. Posiłki powinny być dostarczone w opakowaniach, na które Wykonawca posiada odpowiednie atesty i certyfikaty.
7. Pojemniki z posiłkami powinny być włożone do zbiorczego opakowania termoizolacyjnego, gwarantującego zachowanie odpowiednio wysokiej temperatury posiłku.
8. Przy przewożeniu i wydawaniu posiłków Wykonawca zapewni obsługę i transport zgodnie z wymogami sanitarno -epidemiologicznymi.
9. Posiłki dostarczane i wydawane będą przez Wykonawcę w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. od 13:00 do 13:30.
10. Miejsce wydawania posiłków - siedziba Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zelowie, ul. Piotrkowska 12, 97-425 Zelów. Odbiór posiłku przez osobę wskazaną przez Zamawiającego powinien być każdorazowo potwierdzony podpisem tej osoby na liście odbioru posiłku.
11. W przypadku zmiany ilości uprawnionych do dożywiania osób Zamawiajacy powiadomi Wykonawcę dzień przed zaistniałą zmianą. Powiadomienie nastapi w ustalony sposób (osobiście, telefonicznie, pocztą elektroniczną).
12. W przypadku niezgłoszenia się podopiecznego po posiłek przez kolejne 3 dni, Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 2 dni, od zaistnienia sytuacji powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, Powiadomienie nastapi w ustalony sposób (osobiście,telefonicznie, pocztą elektroniczna).
13. Cena brutto jednego ciepłego posiłku obejmuje wszystkie obowiązki Wykonwacy niezbędne do zrealizowania zadania w tym przygotowanie, dostarczenie i wydanie posiłku na wynos w naczyniach, pojemnikach umożliwiających transportowanie posiłku do miejsca spożycia .
14. Minimalna wartość kaloryczna posiłku nie może być mniejsza niż 600 kalorii.
16. Na jeden gorący posiłek dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej składa się;
1) zupa ( 500 ml) z wkładką (wkładka : kiełbasa, mięso, jajko w ilości nie mniejszej niż 90g i chlebem ( w ilości nie mniejszej niż 100 g) – 2 dni w tygodniu:
2) danie mięsne ( ziemniaki lub ryż, kasza, makaron itp. gramatura nie mniej niż 200 g, mięso lub ryba gramatura nie mniej niż 100 g, surówka gramatura od 90-100 g)- 2 dni w tygodniu,
3) danie bezmięsne ( pierogi, kopytka,naleśniki, łazanki, krokiety itp.) gramatura nie mniej niż 400g – 1 dzień w tygodniu.
17. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia jadłospisu obejmującego okres 1 m-ca oraz dostarczenia go Zamawiającemu do zatwierdzenia najpóźniej na siedem dni roboczych przed rozpoczęciem jego realizacji, przy czym pierwszy jadłospis należy dostarczyć najpóźniej w terminie 7 dni od podpisania umowy. Zamawiający potwierdzi jadłospis w takiej formie w jakiej Wykonawca go doręczy (osobiście, e-mail, fax). Zmiany w dostarczonym i zatwierdzonym jadłospisie będą dopuszczalne jedynie za zgodą Zamawiającego.
18. W wykonaniu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przygotowywania w ramach prowadzonej działalności ciepłych posiłków (temp. 60-75 stopni Celsjusza) zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi.
2) przygotowywania posiłków w piątki bez wykorzystania artykułów mięsnych, możliwość przygotowania fileta z ryby, bądź dań jarskich,
3) przygotowywania posiłków z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych- konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzujących,
4) przygotowywania posiłków w dniu ich dostawy,
5) przyrządzania posiłków ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia sporządzonych zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej oraz z przestrzeganiem wszelkich wymogów sanitarnych dla żywienia zbiorowego.
19. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w okresach 1 tygodniowych (5 dni) .
20. Na podstawie art. 72 ust. 3 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Wykonawca zobowiązany będzie do pobierania i przechowywania w swojej siedzibie (lub w miejscu przygotowywania posiłków) próbek wszystkich przygotowywanych posiłków dostarczanych do Zamawiającego.
21. W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.
22. Wymaga się, aby Wykonawca zapoznał się z SWZ i złożył ofertę zgodnie z jej wymogami.
23. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2020r., poz. 2021 t.j.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz zaleceniami Głównego Inspektora Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności, z uwzględnieniem zaleceń dotyczących:
1) wyposażenia (stanu technicznego i sanitarnego pomieszczeń i urządzeń),
2) personelu (kwalifikacje i niezbędne badania lekarskie),
3) cyklu produkcyjnego u jego poszczególnych etapów( przestrzegania zasad sanitarno higienicznych na każdym etapie: produkcji posiłków, składowania i magazynowania produktów, przewozu posiłków),
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115592,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115592,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115592,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Stanisław Burzyński"GRODZISKO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691880489
7.3.3) Ulica: Zborów 2B
7.3.4) Miejscowość: Widawa
7.3.5) Kod pocztowy: 98-170
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Stanisław Burzyński "GRODZISKO"
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Stanisław Burzyński "GRODZISKO"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115592,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Biskupcu z siedzibą w Borkach Wielkich w dniach, w których placówka pełni opiekę.
- Usługi cateringowe na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Zgorzelcu - Część I - Catering dla uczestników zajęć stacjonarnych
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
- Przygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych dla podopiecznych Dziennego Domu "Senior-WIGOR" oraz przygotowanie i dostawa całodobowego wyżywienia dla uczestników i mieszkańców COM w Zgierzu.
- Świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z.o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.