eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Remonty chodników na terenie Miasta Knurów



Ogłoszenie z dnia 2022-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty chodników na terenie Miasta Knurów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty chodników na terenie Miasta Knurów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-740731c9-8a83-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003907/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Remont chodników w mieście

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055401/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 132891,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są remonty chodników na terenie Miasta Knurów. 2. Zakres rzeczowy prac będących przedmiotem zamówienia: 1) rozebranie zniszczonych chodników z płytek betonowych lub kostki drobnowymiarowej, 2) rozebranie wjazdów (z kostki betonowej, trylinki), 3) rozebranie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm, 4) rozebranie krawężnika betonowego o wymiarach 15x30cm, 5) rozebranie ław pod krawężniki, ławy z betonu, 6) wykonanie koryta pod chodniki o głębokości 15 cm, 7) wykonanie koryta lecz o głębokości 25 cm (wjazdy), 8) ręczne profilowanie dna koryta, 9) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z żużla wielkopiecowego grubości 10 cm (wjazdy), 10) wykonanie warstwy górnej podbudowy z żużla o grubości 8 cm (chodniki i wjazdy), 11) ułożenie chodnika z kostki brukowej szarej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej, 12) ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej z udziałem kostki kolorowej 20% na jednostkę, 13) ułożenie miejsc postojowych i wjazdów z kostki brukowej, betonowej, szarej o grubości 8 cm, 14) ułożenie chodnika z kostki granitowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej, 15) remont – odnowa nawierzchni na całej szerokości i długości wyznaczonego odcinka z kostki betonowej lub kostki brukowej koloru szarego grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem i użyciem nowej kostki do 5% powierzchni, 16) ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm, 17) ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm, 18) wykonanie ławy betonowej z oporem 35x10 cm, 19) ułożenie ulicznego krawężnika betonowego 15x30 cm, 20) wykonanie nawierzchni bitumicznej o grubości 10 cm ( 5+5) / uzupełnienie ubytków, 21) odwóz ziemi z korytowania na odległość 10 km, 22) odwóz gruzu (z płytek, obrzeży i krawężników) na odległość 10 km, 23) wywóz materiału z rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu na odległość 2 km, 24) regulacja zasuw wodociągowych i gazowych, 25) regulacja studni rewizyjnych kanalizacji, 26) regulacja studni telekomunikacyjnych, 27) rozbiórka chodnika o nawierzchni bitumicznej grubości 6 cm, 28) cięcie piła nawierzchni bitumicznych o głębokości 5 cm, 29) ułożenie nawierzchni z płyt ażurowych, 30) rowki pod 3. Zakres prac na podstawie wskazań Zamawiającego, wynikających z jego potrzeb wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy. 4. Terminy przystąpienia do wykonywania prac na podstawie otrzymanych od Zamawiającego zleceń zawierających wskazanie wykonania prac określonych w § 1 ust. 3 wzoru umowy: 1) przystąpienie do zleconych prac w trybie zwykłym: a) w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie, licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy; b) maksymalny czas na przystąpienie do zleconych prac nie może być dłuższy niż 7 (siedem) dni od daty przekazania zlecenia; c) przekazanie zlecenia będzie się odbywać każdorazowo w siedzibie Zamawiającego, a jeżeli nie jest to możliwe, przesyłane będzie e-mailem. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot prac określony każdorazowo w zleceniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy na okres zdeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 12 (dwanaście) miesięcy, zgodnie z warunkami gwarancji określonymi w załączniku nr 2 do wzoru umowy. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia, w tym: ogólne Specyfikacje techniczne, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147169,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224452,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147169,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lechbudex Firma Inżynieryjno - Budowlana Lech Pastuszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6421845442

7.3.3) Ulica: Szkolna 33

7.3.4) Miejscowość: Przegędza

7.3.5) Kod pocztowy: 44-238

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.