Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00083104/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104730 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja hydroforni w Skokach 1 (5)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Okonku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 46
1.5.2.) Miejscowość: Okonek
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-965
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gkim@okonek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgkim.okonek.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl http://www.zgkim.okonek.biuletyn.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja hydroforni w Skokach 1 (5)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d33201d-cdb5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083104/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BW.5P.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112581,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca budowie ujęcia wód głębinowych (awaryjnego). Zamówienie nie zostało podzielone na części. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, każda z nich stanowi oddzielne postępowanie przetargowe.
2. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, roboty budowlane stanowią nierozłączną i niepodzielną całość do wykonania w ramach jednego zamówienia (umowy).
3. Zamówienie obejmuje:
a) budowę rozdzielczej sieci wodociągowej PCV-110mm (PN-10),
Zadaniem projektowanego odcinka sieci wodociągowej jest doporowadzenie wody surowej z ujęcia wód głębinowych SW-4 do hydroforni „SHU Skoki”, w celu poddania jej uzdatnianiu na istniejącej technologii.
Parametry sieci:
PCVu_SDR26_110x4,2mm (PN10) o długości L=25m,
b) wykonanie ujęcia SW -4 z obudową,
c) przyłącze energetyczne z hydroforni do SW-4,
d) opracowanie dokumentacji hydrologicznej zatwierdzającej zasoby ujęcia.
4. Szczegółowy opis, zakres zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej – Załącznik nr 5 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.| 2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont, rozbudowa i przebudowa budynku Sceny głównej w zakresie instalacji elektrycznej foyer i sceny
- Modernizacja stacji wizualizacyjnej integrującej systemy SAP, KD, SSWiN oraz CCTV
- Modernizacja, remont oraz doposażenie świetlic środowiskowych z terenu gminy Czarnków
- Częściowy remont nawierzchni chodników w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6
- Budowa chłodni o powierzchni 150-200 m2.
- Utwardzenie powierzchni gruntu na cele parkowania w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta w Dobryszycach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





