Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00030736/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
- 2022/BZP 00032615/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-24
- 2022/BZP 00044002/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja terenów rekreacyjnych na terenie miejscowości Słomniki z podziałem na zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁOMNIKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Słomniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 64
1.5.2.) Miejscowość: Słomniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-090
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slomniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umslomniki,m,401520,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja terenów rekreacyjnych na terenie miejscowości Słomniki z podziałem na zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb0d44b9-7ab9-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003839/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Stworzenie stref rekreacji w Słomnikach oraz naterenie gminy-Poprawawa warunków życia i wypoczynku mieszkańców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poddziałanie 19.2 ,,Wsparcie na wdrożenie operacji w ramach strategii roz woju lokalnego kierowanego przez społeczność”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030736/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiR.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1.Budowa obiektów małej architektury (strefa rekreacji) polegająca na wyposażeniu
pla cu zabaw w m. Słomniki, ul. Rzeźnicza.
Zakres zadania obejmuje:
1) Dostawę i montaż huśtawki typu „KUBA MINI” lub równoważny 1 sztuka,
2) Dostawę i montaż huśtawki sprężynowe Śmigło lub równoważny 1 sztuka,
3) Dostawę i montaż zjeżdżalni typu „ Skrzat A” lub równ oważny 1 sztuka,
4) Dostawę i montaż piaskownicy typu „Malwa” 2x3 m z żaluzją do zamykania lub równoważny 1
sztuka,
5) Przeplotnia ,,Hangar linowy” lub równoważny 1 sztuka,
6) Dostawę i montaż ławek stalowych typu ,,Julia” lub równoważny 4 sztuki ,
7) Dostawę i montaż kosza parkowego typu „6” W1 lub równoważny 2 sztuki,
8) Dostawę i montaż regulaminu placu zabaw typu „1” lub równoważny 1 sztuka
9) Wykonanie, skompletowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
certyfikatów, atestów urządzeń, oświadcz eń kierownika budowy, protokołów itp. (należy
uwzględnić w kalkulacji ceny oferty w kosztach ogólnych).
10) Dla urządzeń przy HIC powyżej 1 m należy wykonać nawierzchnię amortyzującą upadek z warstwy piasku gr. 30 cm i należy je ograniczyć obrzeżami gumowymi (wykonane z granulatu gumowegoSBR połączonego za pomocą kleju poliuretanowego o wymiarach np. 1000x250x50mm) – koszty należy uwzględnić w kalkulacji ceny oferty w kosztach ogólnych.
11) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem przyjętym
zgłoszeniem przez Starostwo Powiatowe nr: AB.V.6743.137.2018.AJ z dnia 05.04.2018 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2. Rewitalizacja terenu rekreacyjnegona Rynku w Słomnikach polegająca na montażu
urządzenia zabawowego, ławek, koszy i tablicy informacyjnej, budowa i remont utwardzonych
dojść oraz montaż automatycznej toalety publicznej wraz z przyłączami wod. kan. i elektrycznymi.
Zakres zadania obejmuje:
1) roboty prz ygotowawcze i ziemne,
2) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o szerokości 2 m,
3) dostawę i montaż ławek parkowych 10 szt.
4) dostawę i montaż stołów rekreacyjnych zespolonych z siedziskami 2 kpl.
5) dostawę i montaż koszy betonowych 4 sztuki,
6) dostawę i mont aż tablicy z regulaminem 1 sztuka,
7) dostawę i montaż zestawu zabawowego typu ,,Wieża GIANT Mansion” lub równoważny 1 sztuka,
8) dostawę i montaż toalety automatycznej systemowej wraz z wykonaniem płyty i przyłączami
mediów 1 sztuka, (elewacja toalety z gra nitu lub materiału równoważnego do uzgodnienia przed
montażem z Zamawiającym),
9) okładzinę tablicy en ergetycznej płytami z materiału takiego jak toaleta
10) p rzyłącze elektryczne toalety oznaczone na mapie symbolem „e” należy wykonać z istniejącej szafy
złąc zowo pomiarowej zaznaczone na mapie symbolem 2 do istniejącego układu i licznika energii
elektrycznej pozostawionego po rozebranych szaletach miejskich.
11) Dla urządzeń przy HIC powyżej 1 m należy wykonać nawierzchnię amortyzującą upadek z warstwy piasku gr. 30 cm i należy je ograniczyć obrzeżami gumowymi (wykonane z granulatu gumowegoSBR połączonego za pomocą kleju poliuretanowego o wymiarach np. 1000x250x50mm) – koszty należy uwzględnić w kalkulacji ceny oferty w kosztach ogólnych.
12) Wykonawca zobowiązuje się do skompletowania i przekazania zamawiającemu dokumentacji
powykonawczej niezbędnej do zgłoszenia zakończenia robót w PINB a w szczególności, mapy
powykonawczej, certyfikatów, atestów urządzeń, oświadczeń kierownika budowy, protokołów itp.
(należy uwzględnić w kalkulacji ceny
13) Wykonawca zobowiązuje się do w ykonania robót budowlanych zgodnie z projektem zatwierdzonym
pozwoleniem na budowę przez Starostwo Powiatowe nr: AB. V.1.349.2021 z dnia 08.04.2021 roku.
2.
Gmina Słomniki złożyła wniosek do Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Jurajska
Kraina” o przyznanie pomocy finansowej na operacje w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie
na wdrożenie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności
gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 2020.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45215500-2 - Toalety publiczne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 205000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47992,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56973,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47992,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OBO ENERGY SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517 041 74 40
7.3.3) Ulica: Trembeckiego 11A;
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-234
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
zadanie 1 – montaż urządzeń;
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47992,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251848,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321742,13 PLN
INNE PRZETARGI SŁOMNIKI
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
- Przebudowa kotłowni w budynku Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Stanisława Wyspiańskiego w Waganowicach
- Remont konserwatorski budynku stacji kolejowej w Słomnikach ul. Kolejowa 117 - I etap.
więcej: przetargi SŁOMNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.