eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słomniki › Rewitalizacja terenów rekreacyjnych na terenie miejscowości Słomniki z podziałem na zadania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja terenów rekreacyjnych na terenie miejscowości Słomniki z podziałem na zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁOMNIKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Słomniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 64

1.5.2.) Miejscowość: Słomniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-090

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slomniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umslomniki,m,401520,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja terenów rekreacyjnych na terenie miejscowości Słomniki z podziałem na zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb0d44b9-7ab9-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003839/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Stworzenie stref rekreacji w Słomnikach oraz naterenie gminy-Poprawawa warunków życia i wypoczynku mieszkańców

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Poddziałanie 19.2 ,,Wsparcie na wdrożenie operacji w ramach strategii roz woju lokalnego kierowanego przez społeczność”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030736/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiR.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1.
Budowa obiektów małej architektury (strefa rekreacji) polegająca na wyposażeniu
pla cu zabaw w m. Słomniki, ul. Rzeźnicza.
Zakres zadania obejmuje:
1) Dostawę i montaż huśtawki typu „KUBA MINI” lub równoważny 1 sztuka,
2) Dostawę i montaż huśtawki sprężynowe Śmigło lub równoważny 1 sztuka,
3) Dostawę i montaż zjeżdżalni typu „ Skrzat A” lub równ oważny 1 sztuka,
4) Dostawę i montaż piaskownicy typu „Malwa” 2x3 m z żaluzją do zamykania lub równoważny 1
sztuka,
5) Przeplotnia ,,Hangar linowy” lub równoważny 1 sztuka,
6) Dostawę i montaż ławek stalowych typu ,,Julia” lub równoważny 4 sztuki ,
7) Dostawę i montaż kosza parkowego typu „6” W1 lub równoważny 2 sztuki,
8) Dostawę i montaż regulaminu placu zabaw typu „1” lub równoważny 1 sztuka
9) Wykonanie, skompletowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
certyfikatów, atestów urządzeń, oświadcz eń kierownika budowy, protokołów itp. (należy
uwzględnić w kalkulacji ceny oferty w kosztach ogólnych).
10) Dla urządzeń przy HIC powyżej 1 m należy wykonać nawierzchnię amortyzującą upadek z warstwy piasku gr. 30 cm i należy je ograniczyć obrzeżami gumowymi (wykonane z granulatu gumowegoSBR połączonego za pomocą kleju poliuretanowego o wymiarach np. 1000x250x50mm) – koszty należy uwzględnić w kalkulacji ceny oferty w kosztach ogólnych.
11) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem przyjętym
zgłoszeniem przez Starostwo Powiatowe nr: AB.V.6743.137.2018.AJ z dnia 05.04.2018 roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2. Rewitalizacja terenu rekreacyjnego
na Rynku w Słomnikach polegająca na montażu
urządzenia zabawowego, ławek, koszy i tablicy informacyjnej, budowa i remont utwardzonych
dojść oraz montaż automatycznej toalety publicznej wraz z przyłączami wod. kan. i elektrycznymi.
Zakres zadania obejmuje:
1) roboty prz ygotowawcze i ziemne,
2) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o szerokości 2 m,
3) dostawę i montaż ławek parkowych 10 szt.
4) dostawę i montaż stołów rekreacyjnych zespolonych z siedziskami 2 kpl.
5) dostawę i montaż koszy betonowych 4 sztuki,
6) dostawę i mont aż tablicy z regulaminem 1 sztuka,
7) dostawę i montaż zestawu zabawowego typu ,,Wieża GIANT Mansion” lub równoważny 1 sztuka,
8) dostawę i montaż toalety automatycznej systemowej wraz z wykonaniem płyty i przyłączami
mediów 1 sztuka, (elewacja toalety z gra nitu lub materiału równoważnego do uzgodnienia przed
montażem z Zamawiającym),
9) okładzinę tablicy en ergetycznej płytami z materiału takiego jak toaleta
10) p rzyłącze elektryczne toalety oznaczone na mapie symbolem „e” należy wykonać z istniejącej szafy
złąc zowo pomiarowej zaznaczone na mapie symbolem 2 do istniejącego układu i licznika energii
elektrycznej pozostawionego po rozebranych szaletach miejskich.
11) Dla urządzeń przy HIC powyżej 1 m należy wykonać nawierzchnię amortyzującą upadek z warstwy piasku gr. 30 cm i należy je ograniczyć obrzeżami gumowymi (wykonane z granulatu gumowegoSBR połączonego za pomocą kleju poliuretanowego o wymiarach np. 1000x250x50mm) – koszty należy uwzględnić w kalkulacji ceny oferty w kosztach ogólnych.
12) Wykonawca zobowiązuje się do skompletowania i przekazania zamawiającemu dokumentacji
powykonawczej niezbędnej do zgłoszenia zakończenia robót w PINB a w szczególności, mapy
powykonawczej, certyfikatów, atestów urządzeń, oświadczeń kierownika budowy, protokołów itp.
(należy uwzględnić w kalkulacji ceny
13) Wykonawca zobowiązuje się do w ykonania robót budowlanych zgodnie z projektem zatwierdzonym
pozwoleniem na budowę przez Starostwo Powiatowe nr: AB. V.1.349.2021 z dnia 08.04.2021 roku.
2.
Gmina Słomniki złożyła wniosek do Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Jurajska
Kraina” o przyznanie pomocy finansowej na operacje w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie
na wdrożenie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności
gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45215500-2 - Toalety publiczne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 205000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47992,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56973,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47992,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OBO ENERGY SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517 041 74 40

7.3.3) Ulica: Trembeckiego 11A;

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-234

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

zadanie 1 – montaż urządzeń;


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47992,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251848,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321742,13 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.