Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00529849/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 83
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-436
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 25 47 000
1.5.8.) Numer faksu: 42 25 47 101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2ae22f4-9286-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101270/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych, okresowych badań technicznych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529849
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1001-ILZ.260.58.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 430894,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki KIA. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części I - teren miasta Łódź.2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 25040,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki OPEL. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 2 - teren miasta Łódź.2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 3577,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki HYUNDAI. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 3 - teren miasta Łódź.2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 7154,47 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki TOYOTA. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 4 - teren miasta Łódź.2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 2682,93 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki RENAULT. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 5 - teren miasta Łódź.2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 1788,62 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki CITROEN. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 6 - teren miasta Łódź.2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 894,31 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług okresowych przeglądów gwarancyjnych -samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi i jednostek podległych na terenie województwa łódzkiego marki MINI. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 7 - teren miasta Łódź.2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 894,31 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:a)Izba Administracji Skarbowej w Łodzi, al. T. Kościuszki 83, 90-436 Łódź, ul. Gibalskiego 2/4, 91 – 849 Łódź; b)Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź – Bałuty, ul. Zachodnia 47, 91-066 Łódź, c)Drugi Urząd Skarbowy Łódź – Bałuty, ul. Św. Teresy 105, 91-222 Łódź, d)Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź – Górna, ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź, e)Drugi Urząd Skarbowy Łódź Górna, ul. Wróblewskiego 10 a, 93-578 Łódź, f)Urząd Skarbowy Łódź – Polesie, ul. 6 Sierpnia 84/86, 90-646 Łódź, g)Urząd Skarbowy Łódź – Śródmieście, ul. Dowborczyków 9/11, 90-019 Łódź, h)Urząd Skarbowy Łódź – Widzew, ul. Papiernicza 7, 92-312 Łódź, i)Łódzki Urząd Skarbowy w Łodzi, al. T. Kościuszki 85, 90-436 Łódź, j)Urząd Skarbowy w Zgierzu, ul. ks. Jerzego Popiełuszki 8, 95-100 Zgierz, k)Urząd Skarbowy w Pabianicach, ul. Zamkowa 26, 95-200 Pabianice, l)Urząd Skarbowy w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, m)Łódzki Urząd Celno-Skarbowy w Łodzi: ul. ks. Brzóski 24, 91-315 Łódź; ul. Lodowa 97, 93-232 Łódź; ul. Ustronna 3/9, 93-350 Łódź; ul. Św. Teresy 106, 91-341 Łódź. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 8 - teren miasta Łódź.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 265235,77 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:a) Urząd Skarbowy w Kutnie, ul. Dr. Antoniego Tokarzewskiego 12, 99-300 Kutno, b) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi, ul. Holenderska 14, 99-300 Kutno, ul. Dr. Antoniego Tokarzewskiego 12, 99-300 Kutno. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 9 - teren miasta Kutno.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 6926,83 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:a) Urząd Skarbowy w Poddębicach, ul. Narutowicza 12, 99-200 Poddębice,
b) Urząd Skarbowy w Łęczycy, al. Jana Pawła II 17, 99-100 Łęczyca,
Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 10 – maksymalne 30 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 4617,89 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek: Urząd Skarbowy Głowno, ul. Ludwika Norblina 2, 95-015 Głowno. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 11 – maksymalne 25 km od wskazanych jednostek.2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 2398,94 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek: Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi, ul. Czerwona 22, 96-100 Skierniewice. Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 12 – maksymalne 25 km od wskazanych jednostek.2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 2398,94 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:a) Urząd Skarbowy w Łasku, ul. 9 Maja 31, 98-100 Łask,
b) Urząd Skarbowy w Sieradzu, ul. Spółdzielcza 3, 98-200 Sieradz,
c) Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli, ul. Zielona 15, 98-220 Zduńska Wola,
d) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi: ul. Kowalskiego 7, 98-200 Sieradz; ul. Wojska Polskiego 63, 98-200 Sieradz.
Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 13 – maksymalne 40 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 16089,43 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:a) Urząd Skarbowy w Wieluniu, ul. Krakowskie Przedmieście 34, 98- 300 Wieluń,
b) Urząd Skarbowy w Wieruszowie, ul. Rynek 12/13, 98-400 Wieruszów,
Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 14 – maksymalne 35 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 6926,83 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:a) Urząd Skarbowy w Pajęcznie, ul. 1 Maja 9, 98-330 Pajęczno,
b)Urząd Skarbowy w Radomsku, ul. Mickiewicza 4, 97-500 Radomsko.
Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 15 – maksymalne 40 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 6926,83 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek:a) Urząd Skarbowy w Bełchatowie, ul. Piłsudskiego 18, 97-400 Bełchatów,
b) Łódzki Urząd Celno – Skarbowy w Łodzi, ul. Wronia 65, 97-300 Piotrków Trybunalski; ul. Dworska 6a, 97-300 Piotrków Trybunalski; ul. Szkolna 30/33, 97-300 Piotrków Trybunalski,
c) Urząd Skarbowy w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 65, 97-300 Piotrków Trybunalski.
Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 16 – maksymalne 30 km od wskazanych jednostek.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 56878,05 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi będących na wyposażeniu poniższych jednostek: Urząd Skarbowy w Opocznie, ul. Piotrkowska 14, 26-300 Opoczno Lokalizacja warsztatu/serwisu dla Części nr 17 – maksymalne 30 km od wskazanych jednostek.2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ. Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami znajduje się na stronie Zamawiającego pod adresem: https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe, naprawcze w pojazdach Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia będące pracownikami Wykonawcy lub Podwykonawcy, były zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510).
4. Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy licząc od dnia 4 stycznia 2024 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112200-5 - Usługi w zakresie konserwacji samochodów
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 2308,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 12 grudnia 2023 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 12 grudnia 2023 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 12 grudnia 2023 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 12 grudnia 2023 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 12 grudnia 2023 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 12 grudnia 2023 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 12 grudnia 2023 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118350,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118350,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARUS.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368180663
7.3.3) Ulica: Łozowa 10
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-496
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118350,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 12 grudnia 2023 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 12 grudnia 2023 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 12 grudnia 2023 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 12 grudnia 2023 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 12 grudnia 2023 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 12 grudnia 2023 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 12 grudnia 2023 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32068,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33825,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33825,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bautechnik Europa OLI-CARS Paweł Kubik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590729190
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 234
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33825,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 12 grudnia 2023 r., do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla uczestników zrekrutowanych wśród wychowanków i klientów jednostek Łódzkiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Łodzi
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
- Dostawa dwóch sztuk kosiarek zbierających bijakowych
- Budowa wiaty pod agregat prądotwórczy wraz z płytą fundamentową i podłączeniem agregatu
- Zakup i dostawa mobilnych urządzeń do uzdatniania wody dla Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi
- Wymiana zestawu serwisowego jednostek zasilania medycznego KS100-Alfa Kendromed Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy i przeglądy pogwarancyjne samochodów służbowych
- "Wynajem długoterminowy 1 szt. samochodu osobowego o napędzie elektrycznym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach - BIS"
- Naprawy i przeglądy pojazdów służbowych ZDM w 2025 r.
- Naprawy pojazdów służbowych dla pięciu jednostek Policji garnizonu łódzkiego.
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Poznaniu, Rejon w Gnieźnie.
- Usługi w zakresie napraw i przeglądów samochodów służbowych obejmujące pojazdy Rejonu w Środzie Wlkp.
więcej: Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.