eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiOchrona obiektów MOSiR w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona obiektów MOSiR w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331228

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 11

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 41 247-55-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.ostrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c04ac01-6131-463f-87ce-8780a2971997

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona obiektów MOSiR w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c04ac01-6131-463f-87ce-8780a2971997

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00300086/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ochrona obiektów MOSiR w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2025 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653611

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.TP.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 373630,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na fizycznej ochronie obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrowcu Świętokrzyskim, która obejmuje poniższe zadania:
Zadanie nr 1 - Ośrodek Wypoczynkowy Gutwin:
Bezpośrednia ochrona fizyczna na OW Gutwin dotyczy:
a) dozoru obiektów w uzgodnionym terminie, ochrony przed wandalizmem, kontroli zamknięć budynków, bram, furtek, szlabanów, penetracji wszystkich dostępnych otwartych miejsc w budynkach i obiektach,
b) zapewnienie porządku i bezpieczeństwa na terenie Ośrodka przez egzekwowanie obowiązujących przepisów, ustalanie uprawnień osób do przebywania na terenie chronionych obiektów, legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości, wzywania osób do opuszczenia chronionych obiektów, ujęcia osób stwarzających zagrożenie,
c) kontroli i sprawdzenia zgodności z dokumentacją wwożonego i wywożonego (wnoszonego i wynoszonego) majątku z chronionych obiektów, dbałości o nie niszczenie istniejącego ekosystemu,
d) prowadzenia książki służby dozorowania, niezwłocznego przekazywania do MOSiR informacji o powstałych zagrożeniach lub sytuacjach alarmowych,
e) W okresie letnim: od 1 kwietnia – 31 października: 1 osoba na zmianie w godzinach 19.00 – 7.00,
f) W okresie zimowym: od 1 listopada do 31 marca: 1 osoba na zmianie w godzinach 15.00 – 7.00.
Zadanie nr 2 - Piłkarski Ośrodek Treningowy:
Całoroczna ochrona elektroniczna budynku i boisk w godzinach 22.00 – 6.00, serwis instalacji alarmowej, (w przypadku zmiany operatora - montaż instalacji alarmowej) oraz całodobowa ochrona elektroniczna w niedziele i święta. Ochrona obiektów Piłkarskiego Ośrodka Treningowego dotyczy:
a) odbierania i rejestrowania ustalonych sygnałów z lokalnego systemu alarmowego o zaistniałych zdarzeniach,
b) wysyłanie patroli mobilnych do chronionego obiektu, bezpośredniego działania patrolu w sytuacji alarmowej,
c) niezwłocznego powiadamiania MOSiR o zaistniałych zdarzeniach alarmowych,
d) montażu i konserwacji urządzeń alarmowych / monitorujących.
Zadanie nr 3 - Pływalnia Rawszczyzna:
a) Elektroniczna ochrona obiektu 7 dni w tygodniu w godzinach 22.00 do 6.00 (montaż i konserwacja systemu antynapadowego z przekazaniem sygnału na stację monitorowania oraz reakcją grupy interwencyjnej) oraz konwojowaniu gotówki między Pływalnią Rawszczyzna, a placówką pocztową 1 raz dziennie (od 2 do 3 razy w tygodniu);
Monitoring wizyjny 7 dni w tygodniu w godz. 22.00-6.00 (nadzorowany przez firmę ochroniarską) w oparciu o zainstalowane na pływalni kamery wewnętrzne i zewnętrzne wysokiej rozdzielczości NOVUS (10 kamer);
b) Ochrona odkrytych basenów przy Pływalni Rawszczyzna.
Bezpośrednia ochrona fizyczna odkrytych basenów przez okres od 27 czerwca do
31 sierpnia przez 1 osobę, 7 dni w tygodniu w godzinach: 10.00 – 20.00 i 20.00 – 6.00.
Zadanie nr 4 - Ochrona imprez zaplanowanych przez MOSiR:
Zgodnie z Wykazem imprez zaplanowanych do realizacji przez MOSiR w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2025 roku wymagających ochrony fizycznej. Usługa zawiera również przygotowanie planu ochrony imprez masowych. Wykaz imprez zaplanowanych do realizacji przez MOSiR w 2025 stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
Ogółem zadanie nr 4 obejmuje około 1 100 godzin pracy pracowników ochrony. Usługa zawiera również przygotowanie planu ochrony imprez masowych. Liczba imprez oraz czas ich trwania może ulec zmianie – zwiększeniu lub zmniejszeniu. Wykonawca w formularzu ofertowym- załącznik nr 1 do SWZ musi podać stawkę godzinową pracy jednego pracownika służby ochrony, która będzie podstawą do rozliczeń realizowanych usług. Rozliczenia będą dokonywane na podstawie zrealizowanego zakresu świadczenia usługi – każda impreza – liczba pracowników firmy ochroniarskiej x liczba godzin realizacji usługi x stawka godzinowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373630,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373630,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373630 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO OCHRONY SPARTAN SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612373379

7.3.3) Ulica: MOSTOWA 82

7.3.4) Miejscowość: OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373630,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-31 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.