eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiekierczynBUDOWA ENERGOOSZCZÊDNEGO O¦WIETLENIA NA TERENIE CA£EJ GMINY



Og³oszenie z dnia 2021-07-05


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00104587 z dnia 2021-07-05

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA ENERGOOSZCZÊDNEGO O¦WIETLENIA NA TERENIE CA£EJ GMINY

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Siekierczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821569

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Siekierczyn 271

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siekierczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-818

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757221778

1.5.8.) Numer faksu: 756666150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@siekierczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.siekierczyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA ENERGOOSZCZÊDNEGO O¦WIETLENIA NA TERENIE CA£EJ GMINY

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1b573099-dd90-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00104587

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004791/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Budowa energooszczêdnego o¶wietlenia na terenie ca³ej gminy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

siekierczyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: siekierczyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2) wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
a) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) W³±czona obs³uga JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
f) Dopuszczalne formaty przesy³anych danych: pliki o wielko¶ci do 100 MB txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
g) Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „zadaj pytanie lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wys³ane". Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ do koñca dnia, w którym up³ywa po³owa wyznaczonego terminu sk³adania ofert. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie po up³ywie terminu, o którym mowa powy¿ej, lub dotyczy udzielonych wyja¶nieñ, Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ wyja¶nieñ albo pozostawiæ wniosek bez rozpoznania. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
h) Tre¶æ pytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami b±d¼ informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcom za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
i) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
j) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych, w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwane dalej RODO, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy Siekierczyn, Siekierczyn 271, 59-818 Siekierczyn, reprezentowany przez Wójta Gminy Siekierczyn – e-mail: ug@siekierczyn.pl, tel. 75 722 17 78.
2. Inspektorem Ochrony Danych jest Rafa³ Wielgus, kontakt e-mail: iod@bhpex.pl, tel.: 68 411 40 00.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, f RODO w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego powy¿ej 30 000 euro nr sprawy: ZP.271.6.2021
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.
Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.), dalej Ustawa PZP.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w tym ustaw y z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z pó¼n. zm.).
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym przewidzianym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± ze wspomnianej wy¿ej ustawy.
7. Wobec Pani/Pana danych nie bêd± podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany, dane tak¿e nie bêd± profilowane.
8. Posiada Pani/Pan prawo do: ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a tak¿e do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO4
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): b) Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
- Udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
- W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
- Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
- W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
- W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia: BUDOWA ENERGOOSZCZÊDNEGO O¦WIETLENIA NA TERENIE CA£EJ GMINY
a) Zakres budowy:
Zadanie A – Budowa energooszczêdnego o¶wietlenia dróg na terenie miejscowo¶ci Zarêba – Ponikowo na dzia³ce nr 559, obrêb 0006 Zarêba,
Zadanie B – Budowa energooszczêdnego o¶wietlenia dróg na terenie miejscowo¶ci Siekierczyn na dzia³ce nr 1817/2, 1823, 1875, obrêb 0003 Siekierczyn Dolny
Zadanie C – Budowa energooszczêdnego o¶wietlenia dróg na terenie miejscowo¶ci Siekierczyn na dzia³ce nr 68, 322, 335, 337, 198 obrêb 0003 Siekierczyn Górny

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:

Lp.
Opis kryterium oceny
Znaczenie/waga (pkt)
1.
Cena (koszt)
60% = 60 pkt
2.
Gwarancja
40% = 40 pkt

Razem
100%

Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow± w skali 100-punktowej.

CENA – 60%
Cena bêdzie oceniana metod± punktow± wg wzoru:
Cena =
Cena oferowana najni¿sza
x 100 pkt x 60 %

Cena badanej oferty


Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.

1) okres gwarancji
Minimalny mo¿liwy okres to 36 miesiêcy od dnia dokonania odbioru przez Zamawiaj±cego.
Okres gwarancji powy¿ej 60 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo punktowany.
Skala punktowa za wskazany w ofercie okres gwarancji:
36 miesiêcy – 10 pkt
37-48 miesiêcy – 20 pkt
49-60 miesiêcy – 40 pkt

Warto¶æ kryterium zostanie obliczona wg nastêpuj±cego wzoru:
Oferta z najd³u¿szym okresem (60 m-cy) otrzyma maksymaln± liczbê punktów – 40 = 40%.
2) Maksymalna ³±czna liczba punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunek/warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy/-e:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek, je¿eli Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadaj± siedzibê lub miejsce zamieszkania
( np. KRS, CEiDG). Zamawiaj±cy bêdzie móg³ zweryfikowaæ warunek za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne.

2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Ocenê spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy przeprowadzi na podstawie za³±czonego do oferty o¶wiadczenia.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Posiadanie przez Wykonawcê odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej do wysoko¶ci realizowanego zadania – do przed³o¿enia na ¿±danie Zamawiaj±cego na ka¿dym etapie realizacji zamówienia.
Zamawiaj±cy ponadto nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocenê spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy przeprowadzi na podstawie za³±czonego do oferty o¶wiadczenia – za³±cznik nr 5 do SWZ.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek je¿eli wyka¿e wykonanie dwóch (2) robot budowlanych o podobnym zakresie w wysoko¶ci minimum 100 tys. z³. Brutto ka¿da, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik numer 6
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór za³±cznik numer 7. Ocenê spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy przeprowadzi na podstawie za³±czonego do oferty wykazu robót oraz referencji b±d¼ innych dokumentów potwierdzaj±cych nale¿yte wykonanie zadania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: d) o¶wiadczenie Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia i spe³nienia warunków - za³. nr 5
Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdzia³ach 7 i 8 SWZ – za³±cznik nr 5 do SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert.
O¶wiadczenie sk³adane jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy;
a) Samooczyszczenie – w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 lub art. 109 ust. 1 pkt 2–10 ustawy Pzp, wykonawca nie podlega wykluczeniu je¿eli udowodni zamawiaj±cemu, ¿e spe³ni³ ³±cznie nastêpuj±ce przes³anki:
naprawi³ lub zobowi±za³ siê do naprawienia szkody wyrz±dzonej przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawid³owym postêpowaniem, w tym poprzez zado¶æuczynienie pieniê¿ne;
wyczerpuj±co wyja¶ni³ fakty i okoliczno¶ci zwi±zane z przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawid³owym postêpowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie wspó³pracuj±c odpowiednio z w³a¶ciwymi organami, w tym organami ¶cigania lub zamawiaj±cym;
podj±³ konkretne ¶rodki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom, wykroczeniom lub nieprawid³owemu postêpowaniu, w szczególno¶ci:
zerwa³ wszelkie powi±zania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawid³owe postêpowanie wykonawcy,
zreorganizowa³ personel,
wdro¿y³ system sprawozdawczo¶ci i kontroli,
utworzy³ struktury audytu wewnêtrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnêtrznych regulacji lub standardów,
wprowadzi³ wewnêtrzne regulacje dotycz±ce odpowiedzialno¶ci i odszkodowañ za nieprzestrzeganie przepisów, wewnêtrznych regulacji lub standardów.
Zamawiaj±cy ocenia, czy podjête przez wykonawcê czynno¶ci s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu wykonawcy, a je¿eli uzna, ¿e nie s± wystarczaj±ce, wyklucza wykonawcê.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca sk³ada wype³nione i podpisane za³±czniki od nr 2 do nr 7 w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. (art. 63 ust. 2 ustawy Pzp). Szczegó³owy opis wskazanych dokumentów:
a) Formularz ofertowy – za³±cznik nr 2
Wymagana forma:
Formularz musi byæ z³o¿ony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
b) klauzula informacyjna RODO - za³. nr 3
c) o¶wiadczenie w zakresie spe³nienia wymogów RODO - za³. nr 4
d) o¶wiadczenie Wykonawcy dot. braku podstaw wykluczenia i spe³nienia warunków - za³. nr 5
e) Wykaz dwóch (2) robót budowlanych o podobnym zakresie wykonanych w okresie piêciu ostatnich lat o warto¶ci minimum 100 tys. brutto z³. ka¿da - udokumentowane jako referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie zamówieñ – wzór za³. nr 6 do SWZ
Wykaz osób - skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiaj±cy informuje, i¿ do podpisania umowy niezbêdne bêd± dane kierownika budowy jak równie¿ projektanta zadania. (wzór za³±cznik nr 7).
f) Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót – za³±cznik nr 1a, 1b i 1c do zadania A, B i C.
Wykazy i ww dokumenty sk³adane s± pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie przewiduje obowi±zku przed³o¿enia przez wykonawcê przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

a) Pe³nomocnictwo
Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
b) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (za³. nr 9 do SWZ)
c) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego – (za³. nr 10 do SWZ)

d) Wadium
Zamawiaj±cy wymaga za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium
e) Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych
f) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 4 000,00 z³otych.

Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).

Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy – konto Zamawiaj±cego:
£u¿ycki Bank Spó³dzielczy w Lubaniu Oddzia³ Siekierczyn
Nr rachunku : 28 8392 0004 5500 0169 2000 0060
z dopiskiem wadium na zadanie pn.: Budowa energooszczêdnego o¶wietlenia na terenie ca³ej gminy

Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.

Wniesienie wadium w porêczeniach lub gwarancjach powinno obejmowaæ przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta, tj. orygina³u dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcê. Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium w pieni±dzu na rachunek bankowy zamawiaj±cego.
Zwrot wadium lub zatrzymanie wadium nast±pi wed³ug zasad okre¶lonych w art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

b) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (za³. nr 9 do SWZ)
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

Wymagana forma:
Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Niedopuszczalna jest zmiana postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty poza wypadkami wskazanymi w ustawie Prawo zamówieñ publicznych, w niniejszej umowie oraz w przypadku si³y wy¿szej.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty na ni¿ej okre¶lonych zasadach.
3. Termin realizacji zamówienia mo¿e byæ zmieniony w przypadku, gdy opó¼nienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane bêdzie okoliczno¶ci±, która wyst±pi³a z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy po zawarciu umowy, tj.:
1) gdy zajdzie konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych, które bêd± niezbêdne do prawid³owego wykonania i zakoñczenia robót objêtych umow± podstawow±,
2) wyst±pienie warunków pogodowych maj±cych wp³yw na niemo¿liwo¶æ prowadzenia robót budowlanych jak: d³ugotrwa³e intensywne opady trwaj±ce powy¿ej 3 dni, niskie temperatury, które zgodnie z SST uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót,
3) wyst±pienie okoliczno¶ci powoduj±cych konieczno¶æ opracowania oraz uzyskania dodatkowych materia³ów niezbêdnych do prawid³owego zakoñczenia zadania (jak na przyk³ad zg³oszenia w zakresie koniecznych zmian),
4) wstrzymania robót spowodowanego wykryciem na przyk³ad przedmiotów niebezpiecznych, szcz±tków ludzkich, zabytków, pozosta³o¶ci budowli podziemnych,
5) wyst±pienia niezgodno¶ci map geodezyjnych ze stanem faktycznym, które spowoduj± przerwê w pracach na okres d³u¿szy ni¿ 1 tydzieñ,
6) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej,
7) protesty co do wykonania robót, sk³adane przez u¿ytkowników nieruchomo¶ci s±siaduj±cych z terenem robót,
8) inne niezale¿ne od Wykonawcy zdarzenia, które Zamawiaj±cy uzna za uzasadniaj±ce zmianê terminu,
4. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z ww. okoliczno¶ci termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o okres trwania tych okoliczno¶ci.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany zakresu rzeczowego zamówienia poprzez zaniechanie niektórych robót, wraz ze zmian± wysoko¶ci wynagrodzenia, gdy w trakcie realizacji umowy wyst±pi± okoliczno¶ci powoduj±ce, ¿e niecelowe bêdzie wykonanie pe³nego zakresu robót zgodnie z dokumentacj± projektow±. W razie ca³kowitego zaniechania robót danego rodzaju wynagrodzenie Wykonawcy jest pomniejszane o kwotê przewidzian± w kosztorysie ofertowym za te roboty. W razie czê¶ciowego zaniechania robót danego rodzaju rozliczenie nastêpuje na podstawie obmiaru rzeczywi¶cie wykonanych robót danego elementu, który to obmiar potwierdzony bêdzie przez Wykonawcê, Inspektora Nadzoru i Zamawiaj±cego.
6. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto.
7. Poza przypadkami okre¶lonymi wy¿ej, zmiany postanowieñ zawartej umowy bêd± mog³y nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:
a. zaistnienia omy³ki pisarskiej lub rachunkowej,
b. zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku si³y wy¿szej. Za si³ê wy¿sz±, warunkuj±c± zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e d³ugotrwa³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia,
c. zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub na ¶wiadczenia stron.
8. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy bêdzie potwierdzenie powsta³ych okoliczno¶ci w formie opisowej i w³a¶ciwie umotywowanej (protokó³ wraz z uzasadnieniem), przez strony umowy.
9. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci.
10. W sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej Umowy maj± zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych, ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane i Kodeksu Cywilnego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-20 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: siekierczyn.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-20 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

2021-07-05 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.