Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00088219/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104566 z dnia 2021-07-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa – Nadleśnictwo Poddębice, Leśnictwo Niemysłów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930186230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: P. Czajkowskiego 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-171
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 713252562
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zulwroclaw@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zulwroclaw.wroclaw.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budownictwo drogowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa – Nadleśnictwo Poddębice, Leśnictwo Niemysłów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44f69c7d-d047-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00077282/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.2 Dostawa kruszywa kamiennego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088219/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.270.5.2021.TPBN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154122,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy kruszywa łamanego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi leśnej nr 46 w leśnictwie Niemysłów na terenie Nadleśnictwa Poddębice”.
2) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
Główny kod CPV: 14212300-3 – kamień pokruszony lub rozłupany
3) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywne dostawy do miejsca
wbudowania (lokalizacji zadania inwestycyjnego) następujących materiałów:
a) Kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63 mm w ilości 1000 ton,
b) Kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 mm w ilości 660 ton,
c) Kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/5 mm w ilości 150 ton,
4) Zawilgocenie kruszywa łamanego wskazanego powyżej w momencie dostawy, nie może przekraczać 12%.
5) Wskazane powyżej kruszywo musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
6) Zadanie inwestycyjne w ramach którego będą realizowane dostawy zlokalizowana jest na terenach leśnych o współrzędnych geograficznych 51.873492N; 18.842376E; (województwo łódzkie, powiat poddębicki.
7) Droga leśna prowadząca od drogi publicznej do miejsca realizacji zadania
inwestycyjnego zapewnia możliwość wjazdu ciągnika siodłowego z naczepą.
8) Dostawy będą świadczone w terminie od dnia podpisania umowy do 31.08.2021 r.
9) Minimalna ilość dziennych dostaw to 250 ton. Dostawy realizowane będą w oparciu o harmonogram dostaw w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 16:00. Dostawy realizowane będą w terminie 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego/mailowego przez przedstawiciela Zamawiającego.
10)Przedmiot zamówienia winien posiadać wymagane przepisami prawa dokumenty, warunkujące dopuszczenie dostarczanego kruszywa do obrotu, w tym w szczególności: atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty krajowe/europejskie oceny techniczne, zaświadczenie o jakości, protokoły badań.
11) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w rozdziale 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:W postępowaniu złożono 1 ofertę na wartość – 179 801,40 zł brutto. Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 157 975,05 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179801,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179801,40 PLN
2021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont drogi wojewódzkiej nr 369 odcinkami pomiędzy m. Miszkowice a węzłem S3 Lubawka w km 10+535 - 11+972, km 12+500 - 13+068 i km 13+900 - 16+044, gmina Lubawka.
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze).
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów maloinwazyjnych - dostawa noża harmonicznego
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.