eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego w ramach projektu pn. "Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gminie Giżycko"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego w ramach projektu pn.
"Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gminie Giżycko"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIŻYCKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671225

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 33

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 4299960

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugg@ugg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ugg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego w ramach projektu pn.
"Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gminie Giżycko"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dacbea12-6803-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002432/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego w ramach projektu pn. "Rozwój zrównoważonego transportu publicznego w Gminie Giżycko"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334355/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 532865,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego na trzpieniu słupa lub wysięgniku -LED max 50W oraz 115W wraz z pracami towarzyszącymi na terenie Gminy Giżycko. W ramach zadania planuje się:
1.1 Wymianę opraw oświetlenia zewnętrznego na trzpieniu słupa lub wysięgniku -LED max 50 W,
w miejscowościach:
- Pierkunowo 11 kpl.
- Antonowo 63 kpl.
- Bystry 27 kpl.
- Sulimy 53 kpl.
- Wilkasy ul. Przemysłowa 13 kpl.; ul. Olsztyńska + rondo 4 kpl.; ul. Leśna, Brzozowa,
Kwiatowa, Niegocińska 37 kpl.; Lipowa 40 kpl.
Łącznie LED max 50 W – 248 kpl.
1.2. Wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego na trzpieniu słupa lub wysięgniku (Wilkasy ul.
Olsztyńska +rondo) – LED max. 115W- 55 kpl.
1.3. Wymianę oświetlenia na parkingu autobusowym (Bystry 1H, 11-500 Giżycko) - Wymiana opraw
oświetlenia zewnętrznego na trzpieniu słupa lub wysięgniku – LED max. 50 W – 8 kpl
1.4. Prace towarzyszące:
- Wymiana wysięgników rurowych o ciężarze do 15 kg mocowanych na słupie,
- Wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego na trzpieniu słupa lub wysięgniku -LED max. 115W, strumień świetlny opraw min. 15200lm, >130 Lm/W, 4000 K, IP 66, IK10, Trwałość LED 100 000/h IES-L90B10, szkło hartowane płaskie, redukcja mocy „soft start” – 55 kpl.
- Wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego na trzpieniu słupa lub wysięgniku -LED max. 50W, strumień świetlny opraw min. 15200lm, >130 Lm/W, 4000 K, IP 66, IK10, Trwałość LED 100 000/h IES-L90B10, szkło hartowane płaskie, redukcja mocy „soft start”,- 256 kpl
- Wymiana przewodów izolowanych w słupach oświetleniowych, rurach osłonowych, wysięgnikach w latarni o wys. 10-12m,
- Wymiana tabliczek bezpiecznikowych słupowych oświetlenia zewnętrznego,
- Wymiana skrzynki bezpiecznikowej w liniach napowietrznych nn z przewodów izolowanych oraz zacisku
- Pomiar rezystencji izolacji instalacji elektrycznej – obówd 1 faza (pomiar pierwszy)
- Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania (pierwsza próba)
- Montaż z kosza podnośnika samochodowego odgromników dla linii niskiego napięcia,
- Wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego na trzpieniu słupa lub wysięgniku – LED max 50 W na parkingu autobusowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474828,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399734,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUG Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731069933

7.3.3) Ulica: Gorzowska 11

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-127

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. - LUG Light Factory Sp. z o.o., ul. Gorzowska 11, 65-127 Zielona Góra wykonanie następującego zakresu Umowy: podwykonawstwo, doświadczenie, kierowania robotami, sprzęt, konsultacje, materiał, doradztwo, pomiary.
- MR Partner Sp. z o.o., ul. Dzwonkowa 51, 02-290 Warszawa w zakresie: podwykonawstwo, kierowania robotami, sprzęt, konsultacje, materiał, doradztwo, pomiary.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399734,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.