Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00648253/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
- 2024/BZP 00649461/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-12
- 2024/BZP 00661449/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-18
- 2024/BZP 00664043/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup środków czystości na 2025 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko-Pomorskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871121290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Teatralny 2
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kujawsko-pomorskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kujawsko.pomorskie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup środków czystości na 2025 rok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57367c9c-9519-43ee-8eaa-be4bcf7b6f3b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043071/36/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup środków czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, PFRON w ramach zadania Obsługa zadań finansowanych ze środków PFRON2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00648253
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZW-I.272.100.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup środków czystości na 2025 rok
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18141000-9 - Rękawice robocze
18930000-7 - Worki i torby
33711900-6 - Mydło
33741000-6 - Produkty do pielęgnacji rąk
33741100-7 - Środek do mycia rąk
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39224310-4 - Szczotki toaletowe
39224320-7 - Gąbki
39514100-9 - Ręczniki
39514200-0 - Ścierki
39525100-9 - Ściereczki do kurzu
39713431-3 - Akcesoria do odkurzaczy
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
39811100-1 - Odświeżacze powietrza
39831000-6 - Preparaty piorące
39831200-8 - Detergenty
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39831230-7 - Środki rozpuszczające tłuszcze
39831240-0 - Preparaty czyszczące
39831250-3 - Roztwory myjące
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 629104,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 629104,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 629104,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOGOS. S.C K. Rutecka, P. Syczyło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792416564
7.3.3) Ulica: ul. M.Skłodowskiej-Curie 73
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOGOS s.c. K.RUTECKA, P.SYCZYŁO
jakie przetargi wygrała firma
LOGOS s.c. K.RUTECKA, P.SYCZYŁO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 629104,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- DOSTAWA ELEKTROD DO KOABLACJI TKANEK MIĘKKICH DO KONSOLI TYPU SERFAS FIRMY STRYKER
- Dostawa dwóch serwerów komputerowych typu rack wielkości 1U
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz floty GWDA sp. z o.o.
- ,,Remont i przebudowa wnętrza na potrzeby administracyjne Starostwa Powiatowego w Toruniu - Etap III''
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia dla potrzeb Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na rok 2026.
- "Wykonanie dok proj odbudowy zagrody z Wielkiego Lubienia na teren Olenderskiego Parku Etnograficznego w Wielk Nieszawce" w ramach zadania "Rozbud Olender Park Etnograf w Wielkiej Nieszawce - I etap "
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego strażaków KM PSP w Gdyni
- Dostawa sprzętu ratowniczego, logistycznego, technicznego i wyposażenia osobistego dla zabezpieczenia realizacji zadań ochrony ludności, obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego.
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przez okres 12 miesięcy.
- Zakup i dostawa 110 sztuk plecaków ewakuacyjnych dla Urzędu Miasta Tarnowa - POWTÓRNE POSTĘPOWANIE
- Zakup i sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- "Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Gminy Mykanów" - 7 części.
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





