eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Budowa trzech przystanków autobusowych MPK na ulicy Matek Polskich.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa trzech przystanków autobusowych MPK na ulicy Matek Polskich.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa trzech przystanków autobusowych MPK na ulicy Matek Polskich.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e87e2bbe-b1d0-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044894/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.33 Remont trzech peronów autobusowych przy al. Matek Polskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne: W dniu 09.09.2022 r. została zawarta umowa na „Modernizację nawierzchni ulic na terenie Miasta Łodzi z podziałem na 2 części” – Część 1: Modernizacja ulicy Matek Polskich. W ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidziano możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, a wartość tych robót została uwzględniona w wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Zamawiający na tej podstawie może zlecić dotychczasowemu wykonawcy wykonanie remontu 3 przystanków autobusowych MPK przy ul. Matek Polskich, które nie były objęte zamówieniem podstawowym.
Uzasadnienie prawne: Zamówienie z wolnej ręki zgodnie z art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 112047,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie trzech nowych przystanków autobusowych MPK przy ulicy Matek Polskich. W ramach robót zostanie wykonana nawierzchnia nowych przystanków autobusowych z płyt betonowych wraz z chodnikiem z płytek polimerobetonowych.
2. Zakres planowanych prac obejmuje:
1) Wykonanie 34,03 m² nawierzchni z płyt betonowych niefazowanych, koloru grafitowego 30 x 30 x 8 cm nowych wibroprasowanych na podsypce cementowo-piaskowej.
2) Wykonanie 47,86 m² nawierzchni z płytek polimerobetonowych białych ryflowanych 30x30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.
3) Wykonanie14,09 m² nawierzchni z płytek polimerobetonowych żółtych guzkowych 30x30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.
4) Wykonanie 60 m najazdowych krawężników autobusowych polimerobetonowych prostych na ławach betonowych C16/20 na podsypce piaskowej
5) Wykonanie 8 m najazdowych krawężników autobusowych polimerobetonowych przejściowych na ławach betonowych C16/20 na podsypce piaskowej.
6) Regulację wiaty przystankowej.
3. Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia – (Załączniku nr 1 do Zaproszenia do negocjacji) oraz Wzorze umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia do negocjacji).
4. Powyższe zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, objętym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja nawierzchni ulic na terenie Miasta Łodzi z podziałem na 2 części”, nr sprawy ZIM-DZ.2620.68.2022 – Część 1: Modernizacja ulicy Matek Polskich, w wyniku którego w dniu 09.09.2022 r. została zawarta umowa nr 263.115/DZ/2022.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7712259264

7.3.3) Ulica: ul. Południowa 17/19

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137818,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy Sekcji VIII pkt 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.