Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00095677/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
- 2023/BZP 00105682/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-22
- 2023/BZP 00170647/01 - Wynik z dnia 2023-04-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa dostępności Urzędu Miejskiego w Sierpcu dla osób ze szczególnymi potrzebami poprzez montaż windy wraz z wykonaniem prac towarzyszących oraz stworzenie w pełni dostępnej strony internetowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Sierpc
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015483
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Piastowska
1.4.2.) Miejscowość: Sierpc
1.4.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: r.goszczycki@um.sierpc.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103936
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00095677
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem umowy jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa dostępności Urzędu Miejskiego w Sierpcu dla osób ze szczególnymi potrzebami poprzez montaż windy wraz z wykonaniem prac towarzyszących oraz stworzenie w pełni dostępnej strony internetowej”.
2. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie m.in. następujących robót:
1) Dobudowa Windy do budynku Urzędu Miejskiego w Sierpcu(wraz z robotami towarzyszącymi na podstawie dokumentacji załączonej do postępowania). Urządzenie windy, oraz elementy jej towarzyszące, dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych z uwzględnieniem wszystkich wymagań oraz norm.
- wymiary kabiny minimalnej szerokości 110 cm i długość 140 cm,
-odległość pomiędzy zamkniętymi drzwiami przystankowymi windy a przeciwległą ścianą lub inną przegrodą wynosić będzie przynajmniej 160 cm,
- przed windą zapewniono powierzchnię manewrowa umożliwiającą obrót wózkiem o 180 stopni, tj. 200 cm w kierunku ruchu i 150 cm szerokości,
2) Dobudowa pomieszczenia Łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych w poziomie parteru budynku
3) Wydzielenie pomieszczenia biura obsługi interesantów ścianką ze szkła hartowanego z drzwiami rozwieranymi oraz roleta z napędem elektrycznym
4) Odkopanie i izolacja ścian fundamentowych od strony ul. Piastowskiej - odcinek od wejścia do południowego zachodniego narożnika budynku
5) Branża elektryczna winda – zgodnie z złączoną dokumentacją
6) Branża elektryczna łazienka – zgodnie z złączoną dokumentacją
3. Opis i zakres robót określony został w dokumentacji technicznej, projektach budowlanych, przedmiary zostały udostępnione celem ułatwienia Wykonawcy sporządzenia wyceny głównych robót budowlanych.
4. Wykonawca udziela Zamawiającemu zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia.
5. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.
6. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. 1 robotnika budowlanego.
7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 7 czynności Zamawiający uprawniony jest do:
a. żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów;
b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;
c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
8. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 8 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 ust. 1 pkt 9 Umowy.
9. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
10. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
11. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
12. Opis i zakres robót określony został w dokumentacji technicznej, projektach budowlanych, przedmiary zostały udostępnione celem ułatwienia Wykonawcy sporządzenia wyceny głównych robót budowlanych.
Po zmianie:
1. Przedmiotem umowy jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa dostępności Urzędu Miejskiego w Sierpcu dla osób ze szczególnymi potrzebami poprzez montaż windy wraz z wykonaniem prac towarzyszących oraz stworzenie w pełni dostępnej strony internetowej”
2. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie w II etapach m.in. następujących robót:
I etap:
1) Dobudowa Windy do budynku Urzędu Miejskiego w Sierpcu (wraz z robotami towarzyszącymi na podstawie dokumentacji załączonej do postępowania). Urządzenie windy, oraz elementy jej towarzyszące, dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych z uwzględnieniem wszystkich wymagań oraz norm:
- wymiary kabiny minimalnej szerokości 110 cm i długość 140 cm,
- odległość pomiędzy zamkniętymi drzwiami przystankowymi windy a przeciwległą ścianą lub inną przegrodą wynosić będzie przynajmniej 160 cm,
- przed windą zapewniono powierzchnię manewrowa umożliwiającą obrót wózkiem o 180 stopni, tj. 200 cm w kierunku ruchu i 150 cm szerokości,
2) Branża elektryczna winda – zgodnie z złączoną dokumentacją
II etap:
3) Dobudowa pomieszczenia Łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych w poziomie parteru budynku
4) Wydzielenie pomieszczenia biura obsługi interesantów ścianką ze szkła hartowanego z drzwiami rozwieranymi oraz roleta z napędem elektrycznym.
5) Odkopanie i izolacja ścian fundamentowych od strony ul. Piastowskiej - odcinek od wejścia do południowego zachodniego narożnika budynku
6) Branża elektryczna łazienka – zgodnie z złączoną dokumentacją
3. Opis i zakres robót określony został w dokumentacji technicznej, projektach budowlanych, przedmiary zostały udostępnione celem ułatwienia Wykonawcy sporządzenia wyceny głównych robót budowlanych.
4. Wykonawca udziela Zamawiającemu zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia.
5. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.
6. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. 1 robotnika budowlanego.
7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 7 czynności Zamawiający uprawniony jest do:
1) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów;
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
8. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 8 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 ust. 1 pkt 9 Umowy.
9. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
10. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
11. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Usługa przeglądów i kalibracji aparatów medycznych (RM i RTG) używanych w pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu
- Dostawa oleju opałowego na lata 2024 i 2025 dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego
- Poprawa bezpieczeństwa użytkowników poprzez przebudowę dróg powiatowych na terenie powiatu sierpeckiego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3707W Łukomie - Dziki Bór
- Remont pokrycia dachowego kościoła Wniebowzięcia NMP w Sierpcu przy klasztorze Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
- Rozbudowa budynku kas na potrzeby toalet dla zwiedzających wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.