Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00001183/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku usługowego – świetlicy wiejskiej kontenerowej w Mystkowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABOSZEWO
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Baboszewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378054
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 9A
1.5.2.) Miejscowość: Baboszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-130
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236611091 w.41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminababoszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminababoszewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminababoszewo.ezamawiajacy.pl/pn/gminababoszewo/demand/189826/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku usługowego – świetlicy wiejskiej kontenerowej w Mystkowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7da9bf7b-4a94-4d6a-bd3d-75df4e46ea2b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000352/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zakup wraz z dostawą, montażem i podłączeniem do zewnętrznych instalacji świetlicy kontenerowej dla sołectwa Mystkowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00001183
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 337267,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy budynku usługowego – świetlicy wiejskiej kontenerowej w Mystkowie.
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą, montażem i podłączeniem do zewnętrznych instalacji świetlicy kontenerowej w Mystkowie, w szczególności:
1) roboty budowlane (dostawa i montaż konstrukcji stalowej kontenera, obudowa dachu, obudowa ścian, stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna, obudowa podłogi, roboty wewnętrzne);
2) roboty sanitarne (wewnętrzna instalacja kanalizacyjna, wewnętrzna instalacja zimnej i ciepłej wody, wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania, wentylacja.
3) roboty elektryczne (instalacje elektryczne wewnętrzne, instalacja odgromowa);
4) wyposażenie budynku (dostawa i montaż szafek kuchennych, dostawa i montaż wyposażenia toalety).
Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 11 do SWZ.
UWAGA: W części opisowej i rysunkowej dokumentacji projektowej uwzględnione są następujące roboty, które Zamawiający wykona we własnym zakresie.
Branża budowlana:
- roboty przygotowawcze i ziemne,
- fundament i podłoże pod kontener,
- opaska wokół budynku + podjazd dla niepełnosprawnych,
- utwardzenie (kostka betonowa),
- utwardzenie (kruszywo),
- chodnik,
- krawężniki i obrzeża,
Branża sanitarna:
- przyłącze wodociągowe,
- hydranty nadziemne,
- zewnętrzna instalacja kanalizacyjna,
- wewnętrzna instalacja kanalizacyjna – roboty dotyczące wykonania kanalizacji poziomu zero,
Branża instalacja elektryczna wewnętrzna:
- wewnętrzne linie zasilające,
- instalacji alarmowa,
- instalacja fotowoltaiczna z dedykowaną instalacją elektryczną.
Wyżej wymienione roboty nie są uwzględnione w przedmiarach robót i nie podlegają wycenie w ofercie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 845963,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dobrekotły.pl Natalia Sztobryn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182050253
7.3.3) Ulica: Al. Rzeczypospolitej101-103/1a
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dobrekotly.pl Natalia Sztobryn
jakie przetargi wygrała firma
Dobrekotly.pl Natalia Sztobryn
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Radosze w Gminie Barciany
- "Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Prositach"
- Modernizacja budynku przedszkola w Łosińcu
- Budowa i wyposażenie budynku przedszkola w Adamowie - Etap I
- Modernizacja pomieszczeń w budynku Domu Kultury w Komorowicach (wymiana okien, modernizacja szatni, pracowni plastycznej i ceramicznej)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.