Ogłoszenie z dnia 2024-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00094065/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
- 2024/BZP 00099811/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-09
- 2024/BZP 00101758/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-12
- 2024/BZP 00190828/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-15
- 2024/BZP 00293753/01 - Wynik z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZP-0199-2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych i aparatury do endoskopii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. św. Rafała w Czerwonej Górze
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296213
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Czerwona Góra 10
1.4.2.) Miejscowość: Chęciny
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-060
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czerwonagora.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonagora.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00103763
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00094065
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1.1. próbki w ilości zgodnej z zapisem w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 SWZ) – dotyczy zadań nr 1, 2, 3, 5, 8, 9, 10, 11, 12 (bez pozycji nr 3), 14, 15, 17.
1.2. karty charakterystyki, karty katalogowe lub inne dokumenty zawierające opis oferowanego asortymentu umożliwiające sprawdzenie zgodności produktu z wymaganiami zamawiającego – dotyczy wszystkich zadań,
1.3. oświadczenie o posiadaniu (wraz z koniecznością okazania na każde wezwanie zamawiającego) dokumentów potwierdzających, że przedmiot zamówienia odpowiada zapisom Ustawy Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2020 poz. 944) lub Ustawy o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186). – dotyczy zadań, w których Zamawiający żąda dostaw asortymentu, który musi spełniać warunki w/w ustaw.
Po zmianie:
1.1. próbki w ilości zgodnej z zapisem w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 SWZ) – dotyczy zadań nr 1, 5, 8, 11
1.2. karty charakterystyki, karty katalogowe lub inne dokumenty zawierające opis oferowanego asortymentu umożliwiające sprawdzenie zgodności produktu z wymaganiami zamawiającego – dotyczy wszystkich zadań,
1.3. oświadczenie o posiadaniu (wraz z koniecznością okazania na każde wezwanie zamawiającego) dokumentów potwierdzających, że przedmiot zamówienia odpowiada zapisom Ustawy Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2020 poz. 944) lub Ustawy o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186). – dotyczy zadań, w których Zamawiający żąda dostaw asortymentu, który musi spełniać warunki w/w ustaw.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1.1. próbki w ilości zgodnej z zapisem w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 SWZ) – dotyczy zadań nr 1, 2, 3, 5, 8, 9, 10, 11, 12 (bez pozycji nr 3), 14, 15, 17.
1.2. karty charakterystyki, karty katalogowe lub inne dokumenty zawierające opis oferowanego asortymentu umożliwiające sprawdzenie zgodności produktu z wymaganiami zamawiającego – dotyczy wszystkich zadań,
1.3. oświadczenie o posiadaniu (wraz z koniecznością okazania na każde wezwanie zamawiającego) dokumentów potwierdzających, że przedmiot zamówienia odpowiada zapisom Ustawy Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2020 poz. 944) lub Ustawy o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186). – dotyczy zadań, w których Zamawiający żąda dostaw asortymentu, który musi spełniać warunki w/w ustaw.
Po zmianie:
1.1. próbki w ilości zgodnej z zapisem w Formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 SWZ) – dotyczy zadań nr 1, 5, 8, 11
1.2. karty charakterystyki, karty katalogowe lub inne dokumenty zawierające opis oferowanego asortymentu umożliwiające sprawdzenie zgodności produktu z wymaganiami zamawiającego – dotyczy wszystkich zadań,
1.3. oświadczenie o posiadaniu (wraz z koniecznością okazania na każde wezwanie zamawiającego) dokumentów potwierdzających, że przedmiot zamówienia odpowiada zapisom Ustawy Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2020 poz. 944) lub Ustawy o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186). – dotyczy zadań, w których Zamawiający żąda dostaw asortymentu, który musi spełniać warunki w/w ustaw.
INNE PRZETARGI CHĘCINY
więcej: przetargi CHĘCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa narzędzi endoskopowych na okres 3 miesięcy
- Dostawa narzędzi chirurgicznych do endoskopii i laparoskopii
- Sukcesywna dostawa jednorazowego sprzętu endoskopowego
- Dostawa sprzętu medycznego: Aparat do znieczuleń, Rhinolaryngoskop Fiberoskop z procesorem obrazu, Morcelator wraz z montażem (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
- DOSTAWA BRONCHOSKOPÓW Z TOREM WIZYJNYM
- "Dostawa zestawu laparoskopowego w ramach dotacji celowej "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026" w obszarze 2 "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





