eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Budowa dwóch wolnostojących budynków kotłowni na pellet drzewny w Zespole Szkół w Lipinach wraz z przebudową zewnętrznych instalacji ciepłowniczych na terenie Zespołu Szkół w Lipinach



Ogłoszenie z dnia 2022-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch wolnostojących budynków kotłowni na pellet drzewny w Zespole Szkół w Lipinach wraz z przebudową zewnętrznych instalacji
ciepłowniczych na terenie Zespołu Szkół w Lipinach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przysuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 10

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 (48) 675 25 53

1.5.8.) Numer faksu: 48 (48) 675 25 53 wew. 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatprzysuski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.przysucha.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dwóch wolnostojących budynków kotłowni na pellet drzewny w Zespole Szkół w Lipinach wraz z przebudową zewnętrznych instalacji
ciepłowniczych na terenie Zespołu Szkół w Lipinach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f7c58d0-8272-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024001/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Wymiana sieci ciepłowniczej na węźle kotłowni oraz wymiana kotłów węglowych na kotły peletowe wraz wymianą instalacji C.O w budynkach szkolnych ZS w Lipinach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044339/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.272.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3278290,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2966523,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch wolnostojących budynków kotłowni na pellet drzewny w Zespole Szkół w Lipinach wraz z przebudową zewnętrznych instalacji ciepłowniczych na terenie Zespołu Szkół w Lipinach w ramach zadania inwestycyjnego „Wymiana sieci ciepłowniczej na węźle kotłowni oraz wymiana kotłów węglowych na kotły peletowe wraz wymianą instalacji C.O w budynkach szkolnych ZS w Lipinach” Prace związane z realizacją zamówienia powinny być wykonywane w sposób zapewniający ciągłą dostawę ciepła w okresie grzewczym do budynków podłączonych do przebudowywanej sieci cieplej.
Rozwiązania projektowe.
Z uwagi na brak możliwości technicznych oraz na bardzo duże koszty dostosowania pomieszczeń istniejącej kotłowni węglowej do aktualnie obowiązujących przepisów projektowane są dwie nowe betonowe kotłownie zlokalizowane przed budynkiem internatu w miejscu dawnego składowiska żużlu . Kotłownie wolnostojące posadowione na płycie fundamentowej zaprojektowano z betonu zbrojonego przykrytego płytą betonową.
W każdym budynku zostały wydzielone dwa pomieszczenia: kotłownia, w której zainstalowane zostaną kotły, oraz magazyn na pellet. W obydwu budynkach kotłowni projektuje się takie samo wyposażenie.
Każdy z projektowanych budynków wyposażony zostanie w następujące instalacje:
- instalacje wodociągową zasilaną z instalacji wodociągowej znajdującej się w istniejącej kotłowni w budynku internatu;
- instalacje kanalizacji sanitarnej podłączone do istniejącej na terenie działki instalacji kanalizacji sanitarnej;
- instalacje ciepłownicze (przyłącza) przez które nowoprojektowane kotły zasilać będą istniejącą infrastrukturę hydrauliczną;
- instalacje wentylacji grawitacyjnej;
- system odprowadzania spalin;
- instalację elektryczną;
Źródło ciepła
Projektuje się montaż czterech kondensacyjnych kotłów na pellet drzewny o mocy 128 kW każdy w dwóch nowo wybudowanych betonowych kotłowniach zlokalizowanych obok budynku internatu. Ciepło wytwarzane w projektowanych kotłowniach zostanie przesłane projektowanym przyłączem z rur preizolowanych do istniejącej w budynku internatu starej kotłowni gdzie przez rozdzielacz będzie zasilało istniejące obiegi instalacji co. Dalej z pomieszczenia starej istniejącej kotłowni ciepło przesyłane będzie istniejącymi zewnętrznymi przyłączami instalacji codo poszczególnych budynków Zespołu Szkół w Lipinach oraz do budynków mieszkalnych zasilanych w co z kotłowni Zespołu Szkół. W celu umożliwienia efektywnego rozliczania ciepła przez właściciela kotłowni za rozdzielaczem na początku każdego z istniejących odbiegów co należy zamontować ultradźwiękowe liczniki ciepła. W celu pokrycia zapotrzebowania na moc cieplną zespołu budynków projektuje się dwie kotłownie betonowe wyposażone w kaskady kotłów kondensacyjnych o łącznej mocy 512kW. Wyposażenie obydwu kotłowni jest identyczne. Kaskada kotłów kondensacyjnych w budynku kotłowni składa się z dwóch kotłów kondensacyjnych na pellet o mocy 128 kW każdy. Każdy kocioł składa się z dwóch bloków kotłowych w jednej obudowie o mocy 64kW każdy. Każdy blok kotłowy posiada własny układ hydrauliczny oraz własny system podawania pelletu. Oba bloki są podłączone do jednego układu odprowadzania spalin. Dla zwiększenia efektywności układu kotłów kondensacyjnych projektuje się cztery stojące zasobniki buforowe bezwężownicowe o pojemności 1500 dm3 każdy. Zbiorniki buforowe poprzez akumulację ciepła normują cykl pracy kotłów, zwiększa się w ten sposób sprawność i efektywność spalania. Zwiększa to ich żywotność. Zbiorniki buforowe spełniają rolę sprzęgła hydraulicznego. Zbiorniki będą zlokalizowane w pomieszczeniu starej kotłowni. System cieplny pracuje w układzie ciśnieniowym do 3 bar. Dla usprawnienia działania urządzeń w instalacji w każdej z dwóch betonowych kotłowni zaprojektowano sprzęgło hydrauliczne.
Opis działania technologii.
Kocioł kondensacyjny uruchamiany jest automatycznie przez wbudowany regulator sterujący pracą kotła. Paliwo w postaci pellet drzewnych (zalecany pellet fi 6 mm) zasysany jest przez turbinę ssącą z magazynu usytuowanego w sąsiednim pomieszczeniu i transportowany przez giętkie przewody do kotła. Następnie paliwo podawane jest na wstrząsowy ruszt talerzowy wykonany ze stali kwasoodpornej poprzez system śluzy komorowej i podajnika ślimakowego. Śluza komorowa spełnia również zabezpieczenie przed tzw. cofnięciem się płomienia do zasobnika.
W przypadku awarii systemu podawania istnieje możliwość ręcznego zasypu zasobnika przykotłowego i eksploatacji kotła. Proces spalania rozpoczyna się przez tzw. przewietrzenie komory spalania. Następnie następuje faza zapłonu. Dzięki rozżarzonym elementom zapalarki następuje zapłon pelletu. Po fazie zapłonu kocioł przechodzi w tryb pracy modulowanej.
Projektowany kocioł wyposażony jest w systemy automatycznego odpopielania i czyszczenia wymiennika. Dodatkowo w pionowym wymienniku ciepła zamontowane są tzw. turbulatory sterujące przepływem spalin. W celu zapobieżenia tzw. szlakowania się rusztu i narastaniu żaru wykonuje on rytmiczne ruchy w celu opróżniania go z części niepalnych. Podczas pracy kotła wydziela się kondensat, który musi zostać zneutralizowany i odprowadzony do kanalizacji. Zaprojektowano jeden neutralizator kondensatu w każdym pomieszczeniu kotłowni. Zneutralizowane ścieki odprowadzane będą do projektowanej kanalizacji sanitarnej. Zaprojektowano odprowadzenie spalin do komina wykonanego ze stali kwasoodpornej ø400, wysokości 9 m połączonego z czopuchem o średnicy 250 mm. Powietrze do spalania jest dostarczane przez trzybiegowy wentylator.
Zakres przebudowy sieci ciepłowniczej obejmuje:
a) Otworzenie i sprawdzenie stanu istniejących kanałów, komór oraz studzienek.
b) Zabezpieczenie i usunięcie starych przewodów zasilenia oraz powrotu sieci
ciepłowniczej, oraz starej armatury.
c) Budowa studzienek na trasie kanałów oraz budowa nowych studzienek poza trasą kanału, wraz z usunięciem wymaganych fragmentów kanału oraz połączeniem studzienek z kanałem. d) Demontaż lub wymiana półek podtrzymujących.
e) Ułożenie oraz montaż nowych elementów instalacji.
f) Próba szczelności.
g) Odbiory.
h) Zamknięcie kanałów.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować realizację całości zamówienia.
Roboty powinny być wykonane zgodnie z pozwoleniami na budowę, dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi.
Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarami robót - załącznik nr 3 do SWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały lub urządzenia równoważne.
1) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona charakter wyłącznie informacyjny
2) Jeżeli w dokumentacji projektowej lub STWiOR pojawiają się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, stanowią jedynie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych.
3) Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR.
4) W przypadku oferowania równoważnego materiału lub urządzenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia lub roboty budowlane spełniają wymagania równoważności t.j.: wykaz innych niż w SWZ materiałów i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty.
5) Obowiązek wykazania równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy pod rygorem jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
6) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na podstawie Art. 107 ust 2 pzp.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3555656,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3885570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3713942,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Sanitarne Woliński Paweł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5661048182

7.3.3) Ulica: Paderewskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Ciechanów

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3713942,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.