Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00057935/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej przy szkole podstawowej w Mydłowie w formule „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwaniska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409821
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Iwaniska
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-570
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@iwaniska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwaniska.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sali gimnastycznej przy szkole podstawowej w Mydłowie w formule „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c140e8c5-8e5a-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023201/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa sali gimnastycznej przy szkole podstawowej w Mydłowie w formule „zaprojektuj i wybuduj”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057935/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6052439,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz sporządzenie dokumentacji budowlanej i wyposażenie w sprzęt sportowy, sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Mydłowie wraz z zapleczem szatniowym dla szkoły oraz przebudowa istniejącej kotłowni w budynku szkoły, zlokalizowanej na działce nr 341, 345, 346/2, gm. Iwaniska.
Zakres prac projektowych:
Dokumentacja projektowa robót budowlanych w zakresie inwestycji, projekt budowlany i wykonawczy, specyfikacje wykonania i odbioru oraz przedmiary i kosztorysy.
Warunki odbioru prac projektowych:
Wykonawca sporządzi dokumentację projektową w ilości 4 egzemplarzy w formie papierowej i w wersji elektronicznej 1 egz. Dokumentacje należy dostarczyć w opisanych segregatorach. Dokumentacje należy podzielić branżowo. Dokumentacja powinna być wykonana przez osoby uprawnione do sporządzania dokumentacji projektowej i zgodna z obowiązującymi przepisami.
Istniejący stan zagospodarowania działek:
Na działkach znajduje się budynek szkoły podstawowej - w centrum działek, budynek gospodarczy - na południowym-wschodzie od budynku szkoły.
Teren działek w części zachodniej jest lekko pochylony w kierunku zachodnim - na terenie planowanej inwestycji teren można uznać za płaski. Działka jest ogrodzona. Na działce część terenu została utwardzona - droga dojazdowa do budynku szkoły z miejscami postojowymi oraz chodniki przy szkole.
Na działce rośnie kilka drzew liściastych, są też nieurządzone trawniki.
W miejscu projektowanej sali gimnastycznej znajduje się plac zabaw, który zostanie przeniesiony w inne miejsce działki według odrębnego opracowania.
Projektowane zmiany w zagospodarowaniu działki:
Projektuje się budowę budynku sali gimnastycznej z zapleczem szatniowym szkoły przy wschodniej elewacji istniejącego budynku szkoły. Część terenu przed wejściem do łącznika oraz wokół budynku zostanie utwardzona kostką betonową jako uzupełnienie istniejących nawierzchni.
Rezerwuje się miejsce pod przeniesiony plac zabaw na wschód od projektowanego budynku sali. Przeniesienie placu zabaw zgodnie z odrębnym opracowaniem.
Projektuje się utwardzenie części działki nr ewid. 345 do nośności 100kN nacisku na oś zarówno jako nowe powierzchnie utwardzone jak i przebudowę istniejących w celu wykonania drogi pożarowej, której część zostanie zlokalizowana na działce sąsiedniej, nr ewid. 341, wraz z placem manewrowym.
Szczegółowy zakres prac został określony w Programie Funkcjonalno – Użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5108668,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6566791,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5108668,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „GMC” Sp. z o. o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 866-10-02-690
7.3.4) Miejscowość: Staszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje wodne i kanalizacyjne , instalacja cieplna , instalacja centralnego ogrzewania: Instal-Mont Sebastian Skuza Instalacje Wod-Kan,Co,Gaz i Klimatyzacji, Staszów
Instalacje elektryczne , alarmowe i anten , telekomunikacyjne , oświetleniowe i sygnalizacyjne: Firma Handlowo-Usługowa „Neonówka” Olszewski Karol, Staszów
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5108668,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI IWANISKA
więcej: przetargi IWANISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku Morskiego Centrum Nauki im.prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rewitalizacja pomieszczeń piwnic zabytkowego budynku Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze".
- Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
- Budowa zadaszenia na boisku szkolnym przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Wołominie, Al. Armii Krajowej 38.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.