Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00086037/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz monitorowania w Sądzie Rejonowym w Ełku w latach 2023-25.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Ełku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321313
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małeckich 4
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@elk.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff173890-a218-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz monitorowania w Sądzie Rejonowym w Ełku w latach 2023-25.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff173890-a218-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078113/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz monitorowania w Sądzie Rejonowym w Ełku w latach 2023-25.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00086037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.220.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czas pełnienia stałego dyżuru:
1) w budynku sądu przy ul. Małeckich 4:
poniedziałek – piątek:
6.30 – 19.30 dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej
2) w budynku sądu przy ul. Konopnickiej 4:
poniedziałek - piątek:
6.45 – 18.30 dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej
1) 1) wykonawca musi całodobowo monitorować lokalny system alarmowy w chronionym obiekcie, przez stałą rejestrację sygnałów przesyłanych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (dotyczy wyłącznie systemów sygnalizacji włamania i napadu). Wykonawca nie ma obowiązku podłączenia systemów alarmowych p.poż. do własnej stacji monitorowania alarmów. Systemy alarmowe ppoż. składają się z jednej centrali alarmowej w każdym obiekcie (1 na obiekt).
2) wykonawca musi dysponować na terenie Ełku, przez 24 godziny na dobę, grupą interwencyjną składającą się z dwóch uzbrojonych (nie jest wymagana broń palna) kwalifikowanych pracowników ochrony, która podejmie czynne działania ochronne, niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o alarmie – całodobowo, o czasie dojazdu grupy interwencyjnej do 15 minut. Koszty związane z przyjazdem grupy interwencyjnej winny być uwzględnione w kosztach oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najtańszej oferty złożonej przez konsorcjum firm STEKOP Spółka Akcyjna i STEKOP OCHRONA Sp. z o. o. wynosi 880 947, 60 zł i przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 494 008,00 zł.Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Ełk
- Kampania promocyjna marki WORKATION dla Miasta Ełku w ramach projektu "WORKATION jako cel turystyki transgranicznej"
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych w SP w Chełchach, ZS-P w Nowej Wsi Ełckiej i ZSS w Stradunach w roku szkolnym 2025/2026
- Organizacja obozu profilaktycznego dla młodzieży w ramach projektu pn. "Krok w przyszłość"
- Remont kominów i elewacji wraz z dociepleniem komunalnych budynków mieszkalnych nr 16 i 18 przy ul. Orzeszkowej w Ełku
- Świadczenie usług elektrycznych na nieruchomościach Gminy Miasta Ełku oraz pełnienie dyżurów telefonicznych
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia podczas trwania imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2025 r. - Etap II.
- Świadczenie usług ochrony i dozoru parkingu podziemnego zlokalizowanego przy Parku Centralnym w Gdyni.
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia (terenów, obiektów, urządzeń, mienia ruchomego) w obiektach Archiwum Państwowego w Lublinie.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia na terenie miasta Marki
- Ochrona terenu i obiektów IChF PAN i IChO PAN przy ul. Kasprzaka 44/52 w Warszawie
- "Świadczenie na rzecz Chełmskiego Klubu Sportowego usług ochrony meczów piłki nożnej i piłki siatkowej w czasie trwania sezonu 2025/2026 z podziałem na zadania"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.