eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Budowa infrastruktury leśnej na terenie Nadleśnictwa Barlinek



Ogłoszenie z dnia 2021-07-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103498 z dnia 2021-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury leśnej na terenie Nadleśnictwa Barlinek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Barlinek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810538988

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tunelowa

1.5.2.) Miejscowość: Barlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 057466526

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: barlinek@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://barlinek.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.portal.smartpzp.pl/nadbarlinek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalość związana z leśnictwem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury leśnej na terenie Nadleśnictwa Barlinek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc8ab0d4-ae2d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Obszary Natura 2000 szansą wzbogacenia różnorodności biologicznej Puszczy Gorzowskiej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047427/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 140848,14 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129479,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca wykonując w Części nr 1 zamówienia tablicę edukacyjną powinien sugerować się projektem stelaża zawartym w załączniku nr 22 do SWZ oraz szczegółowym opisem stelaża zawartym w załączniku nr 23 do SWZ), a także uwzględnić informacje zawarte w projekcie dla danego zadania (załącznik nr 11 oraz 13 do SWZ), mającym służyć poglądowo do wyceny oferty. Wygląd stelaża tablicy edukacyjnej zostanie ostatecznie uzgodniony z Zamawiającym na etapie realizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 stanowi:
- Przedmiar robót – czatownia (załącznik nr 9 do SWZ)
- Specyfikacja techniczna – czatownia ( załącznik nr 10 do SWZ)
- Projekt realiz-wykonaw. - czatownia (załącznik nr 11 do SWZ)
- Szczegółowy opis przedmiotu – czatownia (załącznik nr 12 do SWZ)
- Projekt wykonawczy – czatownia (załącznik nr 13 do SWZ)
- Projekt stelaża - tablice (załącznik nr 22 do SWZ)
- Szczegółowy opis – stelaż do tablic (załącznik nr 23 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928210-3 - Wiaty drewniane

44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 20886,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca wykonując w Części nr 2 zamówienia tablice informacyjne powinien sugerować się projektem stelaża zawartym w załączniku nr 22 do SWZ oraz szczegółowym opisem stelaża zawartym w załączniku nr 23 do SWZ, a także uwzględnić informacje zawarte w projekcie dla danego zadania (załączniki nr 14 oraz 16 do SWZ), mającym służyć poglądowo do wyceny oferty. Wygląd stelaża tablic informacyjnych zostanie ostatecznie uzgodniony z Zamawiającym na etapie realizacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 stanowi:
- Projekt wiaty przy miejscu postojowym Żydowo (załącznik nr 14 do SWZ)
- Przedmiar robót miejsce postojowe Żydowo ( załącznik nr 15 do SWZ)
- Projekt wykonawczy miejsce postojowe Żydowo (załącznik nr 16 do SWZ)
- Specyfikacja techniczna – miejsce postojowe Żydowo( załącznik nr 17 do SWZ)
- Projekt stelaża - tablice (załącznik nr 22 do SWZ)
- Szczegółowy opis – stelaż do tablic (załącznik nr 23 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928210-3 - Wiaty drewniane

44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 26195,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca wykonując w Części nr 3 zamówienia tablicę edukacyjną powinien sugerować się projektem stelaża zawartym w załączniku nr 22 do SWZ oraz szczegółowym opisem stelaża do tablic zawartym w załączniku nr 23 do SWZ, a także uwzględnić informacje zawarte w projekcie dla danego zadania (załączniki nr 20 oraz 21 do SWZ), mającym służyć poglądowo do wyceny oferty. Wygląd stelaża tablicy edukacyjnej zostanie ostatecznie uzgodniony z Zamawiającym na etapie realizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 3 stanowi:
- Przedmiar robót – stanica rowerowa (załącznik nr 18 do SWZ)
- Specyfikacja techniczna – stanica rowerowa ( załącznik nr 19 do SWZ)
- Projekt wykonawczy – stanica rowerowa (załącznik nr 20 do SWZ)
- Projekt wykonawczy wiaty stanicy rowerowej( załącznik nr 21 do SWZ)
- Projekt stelaża - tablice (załącznik nr 22 do SWZ)
- Szczegółowy opis – stelaż do tablic (załącznik nr 23 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928210-3 - Wiaty drewniane

44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 58398,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 4 stanowi:
- Przedmiar robót – ławo-stoły Moczydło (załącznik nr 24 do SWZ)
- Projekt zagospodarowania terenu ławo-stoły Moczydło ( załącznik nr 25 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928210-3 - Wiaty drewniane

44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 24000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Projektowe EKO-STYK Przemysław Styczeń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 599-145-09-12

7.3.3) Ulica: Owaczarki 3b

7.3.4) Miejscowość: Zwierzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 66-542

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Projektowe EKO-STYK Prazemysław Styczeń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 599-145-09-12

7.3.3) Ulica: Owczarki 3B

7.3.4) Miejscowość: Zwierzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 66-542

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-07-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.