Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00041697/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
- 2022/BZP 00056466/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa fabrycznie nowego jednobębnowego przegubowego walca wibracyjnego o wadze min 7,0 tony wraz z osprzętem"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE OŚRODEK TRANSPORTU LEŚNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 10
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 382 34 34
1.5.8.) Numer faksu: +48 68 382 34 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: otl.swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi leśne, budowa dróg leśnych, usługi transportowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa fabrycznie nowego jednobębnowego przegubowego walca wibracyjnego o wadze min 7,0 tony wraz z osprzętem"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd58b8d7-8274-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103497
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041697/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZTA.270.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 72000,00 EUR
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego jednobębnowego przegubowego walca wibracyjnego o wadze min 7,0 tony wraz z osprzętem zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) załącznikiem nr 1 do SWZ.
Termin i sposób wykonania przedmiotu zamówienia
a) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z ofertą Wykonawcy.
b) Dostawa obejmuje: transport do OTL Świebodzin, ul. Poznańska 10, 66-200 Świebodzin, ubezpieczenie w trakcie transportu oraz rozładunek we wskazane miejsce przez Zamawiającego, na koszty i ryzyko Wykonawcy.
c) Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w dniu wydania przedmiotu umowy wszelkie związane z nim dokumenty techniczne, certyfikaty zgodności, dokumenty gwarancyjne i
serwisowe w szczególności:
1. Karty gwarancyjnej (na maszynę, podzespoły i zamontowane
urządzenia) i serwisowej, w języku polskim (PL)- dostarczona w
momencie dostawy.
2. Instrukcji systematycznej obsługi (codziennej, tygodniowej itd.),
instrukcji obsługi i konserwacji, oraz komplet dokumentacji
techniczno - ruchowej i organizacyjnej w języku polskim (PL).
3. Normy zużycia paliwa w języku polskim (PL).
4. Deklaracji zgodności CE w języku polskim (PL).
5. Deklaracji zgodności WE w języku polskim (PL).
6. Zestawienia części wymienianych przy przeglądach technicznych i ich cen (w okresie gwarancyjnym), w języku polskim (PL).
7. Katalogu części zamiennych oraz harmonogramu wykonywanych obsług technicznych, w języku polskim (PL).
8. Zestawu podstawowych narzędzi.
9. Apteczka co najmniej DIN 13164 „lud równoważne”, Apteczka ADR (do zabezpieczania wycieków płynów eksploatacyjnych do gruntu)
d) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy o którym mowa w OPZ, w terminie do 9 miesięcy od dnia podpisania Umowy.
e) Forma rozliczenia wydanego Zamawiającemu, szczegółowe zasady realizacji opisane są szczegółowo w projekcie umowy – załącznik nr 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43312400-7 - Walce drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84870,00 EUR
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 EUR
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84870,00 EUR
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dynapac Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542778350
7.3.3) Ulica: Rzepakowa 1a
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-541
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84870,00 EUR
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Zakup wyposażenia dla Gminy Świebodzin w 2025 r. z podziałem na 7 zadań w ramach dotacji na realizację Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Remont obiektu przeznaczonego na realizację zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świebodzinie-remont dachu.
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Świebodzińskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
- "Sukcesywna dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na podstawie kart flotowych dla Zakładu Wodociągów Kanalizacji i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Świebodzinie w 2026 r."
więcej: przetargi w Świebodzinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





