eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastków › Wykończenie i dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb nowego przedszkola w miejscowości Snopków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykończenie i dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb nowego przedszkola w miejscowości Snopków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jastków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chmielowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Jastków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-002

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 50 20 425

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jastkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d7955e1-92b2-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykończenie i dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb nowego przedszkola w miejscowości Snopków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d7955e1-92b2-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00103488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060728/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wykonanie robót budowlanych wykończeniowych lokalu z przeznaczeniem na przedszkole w m. Snopków wraz z wyposażeniem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530851

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.20.2023.CT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1568767,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w nowo budowanym, 6-oddziałowym lokalu przedszkolnym w budynku usługowo-mieszkalnym w Snopkowie. Zakres prac do wykonania obejmuje:
1. wykonanie robót wewnętrznych, wykończeniowych, w tym:
- posadzki (gres, panele, wykładziny)
- ścianki wydzielające ustępy wc
- gładzie, okładziny i malatura ścienna
- sufity podwieszane
- stolarka wewnętrzna
- obudowy grzejników
- wyposażenie oraz meble zgodnie z zakresem zawartym w przedmiarze
- wyposażenie łazienek zgodnie z zakresem zawartym w przedmiarze
2. roboty branży sanitarnej, w tym:
- wykonanie wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji
3. roboty branży elektrycznej, w tym:
- montaż opraw oświetleniowych z osprzętem
4. roboty zewnętrzne, w tym:
- budowa placu zabaw
- budowa ogrodzenia.

Zakres robót ma na celu zrealizowanie uprawnień Zamawiającego wynikających z przedwstępnej umowy sprzedaży lokalu niemieszkalnego z dnia 23.06.2022r.- przedszkola oznaczonego nr 1 wraz z pomieszczeniem przynależnym, o projektowanej powierzchni 991,55m2, jakim jest wykonanie prac aranżacyjno – wykończeniowych, zgodnie z przepisami prawa w szczególności ppoż., sanitarno-epidemiologicznymi i bhp do 31.05.2024r. w celu umożliwienia stronie sprzedającej przystąpienie do odbioru budynku i uzyskania pozwolenia na jego użytkowanie.

Do zakresu Wykonawcy należy również:
- uruchomienie, sprawdzenie i przekazanie wszelkich urządzeń, instalacji do użytkowania wraz z niezbędną dokumentacją,
- koszty ewentualnych badań i pomiarów w czasie wykonywania jak i przy odbiorze robót, niezbędne do potwierdzenia wymaganej np. jakości/zakresu/ilości robót, oraz wymaganych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót itp. (w tym badanie wody)
- koszty robót przygotowawczych oraz porządkowych ( w tym: zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, ubezpieczenia budowy, ochrona i dozór mienia)
- uczestniczenie podczas odbiorów obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, przez właściwe organy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- rozliczenie za zużyte media wg podliczników zamontowanych przez Wykonawcę robót na podstawie odrębnych protokołów odbioru i odczytu podliczników spisanych między stronami.

Szczegółowy zakres robót zawarty został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wskazanego w ofercie przez wykonawcę przy wycenie należy opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji, SST oraz STWIOR. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej specyfikacji, SST lub STWIOR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2090267,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4200570,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2090267,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM ZANA HOLDING INVEST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123286204

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE EKO-BUD KRZYSZTOF OKONIEWSKI
Zakres robót: roboty wykończeniowe
2) HUP-BUD Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
Zakres robót: instalacje wentylacji, klimatyzacji, ppoż


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2090267,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.