Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047933/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
- 2021/BZP 00055220/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-14
- 2021/BZP 00056619/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103423 z dnia 2021-07-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont klasowy statku szkolnego M/T "Franek"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Morskich w Darłowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000144779
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 1
1.5.2.) Miejscowość: Darłowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zespolszkolmorskich@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsm.darlowo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zsm.darlowo.ibip.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont klasowy statku szkolnego M/T "Franek"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c10f03c1-ae77-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00032492/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Remont klasowy statku szkolnego M/T "Franek"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047933/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest remont klasowy statku szkolnego M/T „Franek”. Armator: Zespół Szkół Morskich w Darłowie.
II. Dane techniczne:
BRT 157
NRT 47
L 29,06 m
LC 32,5 m
B 6,70 m
H 3,80 m
T 3,01 m
Silnik główny - Buckau Wolf, Magdeburg 1950, s.sp,4s,n, R8DV136
III. Specyfikacja remontowa:
Wykaz prac do wykonania w dziale pokładowym
l.p. Czynność
1. Dokowanie jednostki
2. Postój na slipie (przewidywany pobyt na doku 21 dni)
3. Mycie pod ciśnieniem kadłuba 200 m2
4. Konserwacja kadłuba cz. podwodna
- Malowanie farbą podkładową (patrz a) 2 razy 200 m2
-Malowanie farbą antyporostową 1 raz 200 m2
-Wyprawki malarskie ręczne
5. Demontaż - montaż płetwy sterowej
6. Demontaż - montaż, pomiar trzonu sterowego
7. Wymiana cynków szt. 6
8. Pomiar, konserwacja łańcucha kotwicznego 2 x 100 mb
9. Konserwacja oraz malowanie komór łańcuchowych 2 x10 m2
10. Pomiar poszycia grubości kadłuba, pokładu i grodzi 300 pkt
11. Wymiana blachy kadłuba cz. rufowa grubości 8 mm - 20m2
12. Skucie betonu w części rufowej a po remoncie ponowne betonowanie 0,5 m3
13. Rozszalowanie i zaszalowanie celem wymiany poszycia 58 m2
14. Rozszalowanie i zaszalowanie wraz z izolacją termiczną chłodni 20 m2
15. Przegląd agregatu chłodniczego
16. Zabezpieczenie p-poż rejonu wymiany poszycia kadłuba
17. Utylizacja elementów zdemontowanych
a) malowanie farbą podkładową - stopień oczyszczenia do malowania St2 według normy PN-ISO 8501-1
Wykaz prac do wykonania w dziale maszynowym
l.p. Czynność
1. Megaatest instalacji elektrycznej
2. Remont głowic silnika głównego - czyszczenie z nagaru szt. 8
3. Docieranie zaworów ssących szt. 8 oraz wydechowych szt. 8
4. Docieranie zaworów rozruchowych szt. 8
5. Regulacja wtryskiwaczy szt. 8
6. Sprężynowanie wału korbowego silnika głównego po remoncie
7. Przegląd pomp wodnych podwieszonych chłodzenia silnika głównego szt. 2
8. Przegląd i regulacja pomp paliwowych szt 8
9. Czyszczenie chłodnicy oleju SG
10. Przegląd i czyszczenie systemu wydechowego SG z wymianą izolacji ( 10m2)
11. Demontaż oraz pomiary dla PRS układu wału śrubowego, śruby okrętowej oraz uszczelnienia wraz z montażem
12. Przegląd zaworów bezpieczeństwa sprężonego powietrza szt. 7
13. Przegląd i regulacja agregatów szt. 2
14. Przegląd i naprawa siłowników maszynki sterowej szt. 2
15. Przegląd butli sprzężonego powietrza szt.3 demontaż głowic, oględziny, próby ciśnienowe , regulacja zaworów bezpieczeństwa
16. Przegląd i próby ciśnieniowe zaworów dennych szt. 4
17. Remont sprężarki powietrza rozruchowego WAN-01
18. Przegląd zbiorników paliwowych - pomiar grubości blach, odpompowanie paliwa do oględzin PRS szt. 2
19. Przegląd zbiornika wody słodkiej, uzupełnienie mleczkiem cementowym
20. Przegląd zbiornika fekaliów - przygotowanie do inspekcji PRS
21. Przegląd zbiornika wód szarych - przygotowanie do inspekcji PRS
22. Osuszenie przestrzeni zęzowej do inspekcji PRS
23. Przegląd i próby instalacji wodnej p-poż
24. Wymiana szpigaty na LB
25. Przegląd windy kotwicznej i sterownika
IV. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność prac remontowych ze specyfikacją. Elementami składowymi przedmiotu umowy są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące” realizacji prac remontowych, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności: wykonanie robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac.
V. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu zestawienia prac wraz z kalkulacją cen jednostkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50241000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50241100-7 - Usługi w zakresie naprawy statków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407314,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 407314,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stocznia Darłowo M&W Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320187390
7.3.4) Miejscowość: Darłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 76-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 407314,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
2021-07-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.