Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00058816/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103326 z dnia 2021-07-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa stacji do zbiórki elektroodpadów oraz butelkomatów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa stacji do zbiórki elektroodpadów oraz butelkomatów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9055f1df-b883-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000113/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Obsługa stacji do zbiórki elektroodpadów oraz butelkomatu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058816/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.8.2021.EPI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 427149,29 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 46296,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa stacji do zbiórki elektroodpadów oraz butelkomatu.
2. Lokalizacja:
a) Stacje do zbiórki elektroodpadów - 3 szt.:
– teren zieleni przy stacji metra Młociny,
– teren zieleni przy stacji metra Słodowiec oraz
– przy budynku Urzędu Dzielnicy Bielany.
b) Butelkomaty - 2 szt.:
– w budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego przy ul. S. Lindego 20
– Butelkomat przy Liceum Ogólnokształcącym im. I. Domeyki nr 51 w Warszawie, ul. L. Staffa 3/5
3. Zakres zamówienia obejmuje:
a) opróżnianie tub z odpadami w 3 stacjach do zbiórki elektroodpadów.
W poszczególnych tubach znajdują się odpady, tj. baterie, płyty cd, żarówki, telefony
i ładowarki oraz tonery.
Częstotliwość minimalna opróżniania – raz w tygodniu lub na wezwanie Zamawiającego,
w przypadku przepełnienia.
b) opróżnianie butelkomatów z butelek plastikowych PET
– Butelkomat w budynku Centrum Rekreacyjno-Sportowego przy ul. S. Lindego 20
Urządzenie kaucyjne, za każdą oddaną butelkę automat wydaje 0,01 zł.
Uzupełnienie monet należy do obowiązków Wykonawcy, do określonego limitu.
Ponadto, do obowiązków Wykonawcy należy wprowadzenie ręczne kodów kreskowych butelek, których nie ma w systemie (w przypadku braku kodu).
Częstotliwość minimalna opróżniania – raz w tygodniu lub na wezwanie Zamawiającego,
w przypadku przepełnienia.
– Butelkomat przy Liceum Ogólnokształcącym im. I. Domeyki nr 51 w Warszawie,
ul. L. Staffa 3/5
Do obowiązków Wykonawcy należy wprowadzenie ręczne kodów kreskowych butelek, których nie ma w systemie (w przypadku braku kodu).
Częstotliwość minimalna opróżniania – raz w tygodniu lub na wezwanie Zamawiającego,
w przypadku przepełnienia.
c) Stacje i butelkomat będą opróżniane w każdy poniedziałek lub na wezwanie Zamawiającego
d) Podczas wykonywania przedmiotu umowy Wykonawca zapewnia wywóz i unieszkodliwienie zebranych odpadów, zgodnie z zasadami określonymi przepisami ustaw: z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2020.797 t.j.) oraz 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach (Dz.U.2020.1439 t.j.). Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu odpowiednie zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-COMPLEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775
7.3.3) Ulica: ul. Płytowa 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-046
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 172 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojemników o pojemności 120 litrów do gromadzenia odpadów
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Roboty budowlane polegające na budowie skweru w ramach zdania BO edycji X pn.: Zielony skwer przy ul. Galicyjskiej i Centralnej, pielęgnacją nasadzonej zieleni w latach 2025-2026, dla ZZM w Krakowie.
- Przebudowa pomostu na jeziorku mleczarskim i mała architektura na zbiornikach wodnych - w ramach projektu zielono -niebieskie Bartoszyce
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.