Og³oszenie z dnia 2022-03-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00153039/01 - Wynik z dnia 2022-05-11
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie remontu kot³owni PGKiM £êczna sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej £êczna sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430525592
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Krasnystawska 54
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £êczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 817521044
1.5.8.) Numer faksu: 817521046
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pgkim.leczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pgkim.leczna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu kot³owni PGKiM £êczna sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-02ae23cb-b003-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00103302
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.pgkim.leczna.pl;3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://info@pgkim.leczna.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej Zamawiaj±cego info@pgkim.leczna.pl.
Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- w zakresie merytorycznym: Pani Anna Pi³ka tel. 81 752 10 44 wew. 136
- w zakresie proceduralnym: Pani Ewa Krasowska tel. 81 752 10 44 wew. 119
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i swz. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez u¿ytkownika urz±dzeniem teleinformatycznym z dostêpem do sieci Internet. Aplikacja dzia³a tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urz±dzeñ mobilnych oraz Mac lub Linux, dostêp do wszystkich funkcjonalno¶ci systemu miniPortal mo¿e byæ ograniczony. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
- specyfikacja po³±czenia formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
- format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
- oznaczenia czasu odbioru danych - miniPortal - wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy,
- integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysy³aj±cego wniosek do Zamawiaj±cego, ESP Zamawiaj±cego automatycznie generuje Rodzaj Urzêdowego Po¶wiadczenia Odbioru, czyli Urzêdowe Po¶wiadczenie Przed³o¿enia (UPP), które jest powi±zane z wysy³anym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane po¶wiadczenia” jest zawarta informacja o dacie dorêczenia.
System dostêpny jest za po¶rednictwem nastêpuj±cych przegl±darek internetowych:
- Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
- Mozilla Firefox od wersji 15,
- Google Chrome od wersji 20.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w zakresie sk³adania dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków innych ni¿ oferty i o¶wiadczenia odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem:
a) dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal;
b) poczty elektronicznej:
- wykonawca przekazuje dokumenty na adres poczty zamawiaj±cego: info@pgkim.leczna.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Wykonanie modernizacji kot³owni PGKiM £êczna sp. z o.o.”, prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ;
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
- na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót zwi±zanych z remontem pomieszczeñ kot³owni gazowej PGKiM £êczna sp. z o.o., polegaj±ce na wymianie dotychczasowego ¼ród³a ciep³a tj. 2 szt. stoj±cych kot³ów gazowych o maksymalnej mocy grzewczej 348,8 kW ka¿dy na urz±dzenia gazowe o ³±cznej mocy 684,6 kW w postaci dwóch kaskad, przy czym pojedyncz± kaskadê zaprojektowano jako ci±g trzech kot³ów gazowych, wisz±cych, jednofunkcyjnych, o znamionowej mocy grzewczej 114,1 kW ka¿dy.
Ponadto zakres prac obejmuje dostosowanie instalacji elektrycznej, wodnej, spalinowej oraz automatyki do pracy z nowym typem kot³ów – kaskad± kot³ów wisz±cych, jak równie¿ konieczne do wykonania prace ogólnobudowlane zwi±zane z demonta¿em pieców, wymian± stolarki drzwiowej itp. W toku prowadzonych prac remontowych obowi±zkiem Wykonawcy bêdzie zapewnienie utrzymania ciep³ej wody w instalacji c.w na potrzeby funkcjonowania ³azienek i sanitariatów w zak³adowej szatni.
Uwaga: W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca bêdzie zobowi±zany do wykonywania konserwacji i napraw zainstalowanych nowych urz±dzeñ w okresie gwarancji.
3. Ponadto, przedmiot zamówienia obejmuje:
- opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji,
- wykonanie robót na podstawie dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót;
- opracowanie dokumentacji powykonawczej we wszystkich bran¿ach (³±cznie z protoko³ami, ¶wiadectwami dopuszczenia, atestami, informacj± o udzielonej gwarancji).
4. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y tak¿e wykonanie wszelkich dzia³añ i czynno¶ci niezbêdnych do zg³oszenia zakoñczenia robót objêtych przedmiotem umowy. Wszystkie koszty (w tym administracyjne) wynikaj±ce z procedur odbiorowych obci±¿aj± Wykonawcê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331110-0 - Instalowanie kot³ów
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
1. Cena (C) 80%
2 D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia (G) 20%
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
Kryterium oceny : cena - waga: 80%
Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:
Cn
C = ------- x 80 pkt
Cb
Gdzie:
C- ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cn - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena", oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 80 punktów, a pozosta³e oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najni¿szej ceny odpowiednio mniej. Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
Kryterium oceny: D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia - waga: 20%
Zamawiaj±cy okre¶la minimalny okres gwarancji na 24 miesi±ce, a maksymalny na 48 miesiêcy.
Wykonawcy zobowi±zani s± oferowaæ d³ugo¶ci okresu gwarancji w przedzia³ach: 24, 36 lub 48 miesiêcy.
Kryterium zostanie ocenione na podstawie nastêpuj±cych zasad:
a) Je¿eli oferta bêdzie odwo³ywa³a siê do gwarancji krótszej ni¿ 24 miesiêcy, zostanie odrzucona, jako niespe³niaj±ca warunków postêpowania
b) W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wska¿e w ofercie oferowanego okresu gwarancji, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca nie oferuje gwarancji i ofertê odrzuci.
c) W przypadku gdy Wykonawca poda d³u¿szy ni¿ 48 miesi±ce okres gwarancji ocenie bêdzie podlega³ okres 48 miesiêcy.
Kryterium d³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia bêdzie punktowane w nastêpuj±cy sposób:
1. Oferowany 48 miesiêcy - 20
2. Oferowany 36 miesi±ce - 10
3. Oferowany 24 miesiêcy - 0
Gdzie: G - ilo¶æ punktów za kryterium okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia.
4. Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów (P) stanowi±cych sumê przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów, wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem: P = C + G.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowejOpis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
a) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedn± robotê budowlan±, która:
- polega³a na wykonaniu robót budowlanych o warto¶ci minimum 250 000,00 z³ brutto (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100 z³ brutto), polegaj±cych na budowie, modernizacji lub remoncie kot³owni gazowej, w tym na instalacji lub wymianie kot³ów gazowych, wykonaniu instalacji elektrycznej, wodnej, spalinowej oraz wykonaniu automatyki pracy kot³owni.
b) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji:
- min. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, który pozwala na kierowanie robot± stanowi±c± przedmiot zamówienia, lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
- min. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie, który pozwala na kierowanie robot± stanowi±c± przedmiot zamówienia, lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1). wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - w odniesieniu do warunku okre¶lonego w rozdz. VI.1.4. ppkt. a) SWZ,
2). wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 8 do SWZ) - w odniesieniu do warunku okre¶lonego w rozdz. VI.1.4. ppkt. b) SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 8 000,00 z³ (s³ownie z³: osiem tysiêcy z³otych 00/100),2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Alior Bank S.A. O/£êczna 66 2490 0005 0000 4530 8002 1760 - z tytu³em przelewu Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej - przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1). nazwê: daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
2). kwotê wadium,
3). termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia - do dnia
a) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzymania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy.
6. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
7. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w rozdz. VIII.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale VI.4 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w rozdz. VIII.5 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w rozdz. VIII.5 ppkt 1) SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w nastêpuj±cych przypadkach:1) w zakresie zmiany terminu realizacji Umowy zmiana umowy jest dopuszczalna w nastêpuj±cych przypadkach:
a) konieczno¶ci wykonania zamówieñ dodatkowych, niezbêdnych dla wykonania przedmiotu zamówienia. Nie stanowi zmiany w umowie udzielenie przez Zamawiaj±cego na rzecz Wykonawcy zamówieñ na dodatkowe dostawy, polegaj±cych na czê¶ciowej wymianie dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiêkszeniu bie¿±cych dostaw lub rozbudowie istniej±cych instalacji, a zmiana wykonawcy prowadzi³aby do nabycia materia³ów o innych w³a¶ciwo¶ciach technicznych, co powodowa³oby niekompatybilno¶æ techniczn± lub nieproporcjonalnie du¿e trudno¶ci techniczne w u¿ytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji. Mo¿liwo¶æ zastosowania tego postanowienia bêdzie ka¿dorazowo oceniana przez Zamawiaj±cego w ¶wietle postanowieñ Wytycznych horyzontalnych;
b) konieczno¶ci przed³u¿enia terminu wykonania zamówienia z przyczyn, których nie da³o siê wcze¶niej przewidzieæ, wynikaj±cych z konieczno¶ci zachowania zasad sztuki budowlanej, niezbêdnych dla prawid³owego zakoñczenia prac budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia – termin wykonania umowy zostanie wówczas wyd³u¿ony o czas niezbêdny do przeprowadzenia i zakoñczenia tych prac zgodnie z wy¿ej wymienionymi zasadami;
c) wyst±pienia si³y wy¿szej; przez si³ê wy¿sz± Zamawiaj±cy bêdzie rozumia³ dowoln± nieprzewidywaln±, wyj±tkow± sytuacjê lub takie zdarzenie bêd±ce poza kontrol± stron umowy, które uniemo¿liwiaj± którejkolwiek z nich wywi±zanie siê ze swoich obowi±zków na podstawie umowy, i które nie by³y wynikiem b³êdu lub zaniedbania po ich stronie lub po stronie ich podwykonawców, i których nie mo¿na by³o unikn±æ przez postêpowanie z odpowiedni± i uzasadnion± nale¿yt± staranno¶ci±;
d) przekroczenia zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji stosownych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ;
e) konieczno¶ci uzyskania przez Zamawiaj±cego dodatkowych decyzji administracyjnych, pozwoleñ i uzgodnieñ;
Pozosta³a tre¶æ zmian znajduje siê w § 17 Projektu umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, dostepnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-14 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-12
INNE PRZETARGI Z £ÊCZNEJ
- Budowa budynku wielorodzinnego w gm. Krzczonów miejscowo¶æ Krzczonów Folwark - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
- Przewóz dzieci do Szko³y Podstawowej nr 2 w £êcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Pi³sudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w £êcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w £êcznej -01.09-19.12.2025r.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy k³adki na rzece ¦winka w miejscowo¶ci Puchaczów, droga powiatowa Nr 1716L, kilometra¿ 0+334"
- Budowa przydomowej oczyszczalni ¶cieków w systemie zaprojektuj i wybuduj dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego w m. Zofiówka gm. £êczna.
wiêcej: przetargi w £êcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kot³owni gazowej i instalacji zbiornikowej na gaz p³ynny w nale¿±cym do Powiatu Rybnickiego budynku by³ego dworca PKP w Suminie, ul. Dworcowa 30
- SZP/243-109/2025 Remont czê¶ciowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wroc³awskiej przy ul. Wittiga 6 we Wroc³awiu
- Remont pomieszczeñ 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Ro¶ciszewie
- Dostosowanie Pawilonu Gru¼licy i Chorób P³uc na potrzeby pacjentów chorób zaka¼nych i niezaka¼nych - ETAP II
- "Remont skrzyd³a zachodniego i po³udniowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.