eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaklików › Przebudowa i rozbudowa obiektu oczyszczalni ścieków w Zaklikowie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103247 z dnia 2021-07-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa obiektu oczyszczalni ścieków w Zaklikowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15

1.5.2.) Miejscowość: Zaklików

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zaklikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zaklikow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa obiektu oczyszczalni ścieków w Zaklikowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a1f42c7-cd0a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000731/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Przebudowa i rozbudowa obiektu oczyszczalni ścieków w Zaklikowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082334/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową I rozbudową istniejącego obiektu oczyszczalni ścieków w Zaklikowie, zlokalizowanej na działkach nr ewid. 1234 i 1235 w msc. Zaklików.
2. Planowane zadanie inwestycyjne będzie obejmowało: rozbudowę oczyszczalni ścieków komunalnych w istniejącym układzie technologicznym do przepustowości Qdśr=580m3/d z procesem oczyszczania biologicznego na bazie osadu czynnego w układzie SBR, dla projektowanej ilości obsługiwanych mieszkańców równoważnych RLM=5598MR.
Zakres rozbudowy i przebudowy oczyszczani ścieków w Zaklikowie obejmuje:
a) Część mechaniczną:
• pompownia ścieków oczyszczonych– obiekt istniejący do remontu (projektowana wymiana urządzeń)
• stacja zlewcza ścieków i osadów dowożonych – projektowana nowa/kontenerowa
• zbiornik retencyjny ścieków dowożonych o poj. 50m3 – istniejący do remontu
• urządzenie do mechanicznego oczyszczania ścieków (sitopiaskownik) – do wymiany na nowe
• zbiornik retencyjny ścieków o poj. 175m3 – istniejący do przebudowy (istniejąca komora reaktora SBR do zmiany funkcji)
b) Część biologiczną oczyszczalni ścieków stanowić będą:
• reaktory SBR, tj. 6 zbiorników SBR o poj. 6 x115m3 – projektowane nowe, pionowe, zamknięte, naziemne
• instalacja dozowania PIX,
• pomieszczenie dmuchaw,
• sterownia
c) Część osadową oczyszczalni ścieków stanowią:
• zbiornik retencyjny osadów dowożonych – istniejący do remontu (wymiana wyposażenia na nowe)
• zbiornik stabilizacji tlenowej osadu STO o poj. 200m3 – istniejący do przebudowy (zmiana funkcji technologicznej z komory reaktora SBR na zbiornik STO)
• instalacja odwadniania osadów stabilizowanych tlenowo /z prasą taśmową, linią higienizacji osadów i zespołem odzysku wody/ – projektowana nowa
• wiata nr 1 do składowania i suszenia osadu – przewiduje się wykonanie jednej wiaty bez przeszklenia ścian i bez wyposażenia technologicznego.
d) Dla potrzeb właściwego funkcjonowania obiektów technologicznych, konieczne są obiekty towarzyszące i pomocnicze. Podstawowe obiekty infrastruktury zostały wybudowane razem z oczyszczalnią istniejącą. Istniejąca infrastruktura techniczna, obiekty pomocnicze i towarzyszące oczyszczalni ścieków – generalnie bez zmian do stanu istniejącego. Dla potrzeb rozbudowy oczyszczalni ścieków zachodzi konieczność wykonania następujących instalacji i robót:
• przebudowa istniejących instalacji zewnętrznych z uwagi na kolizje z projektowanymi obiektami technologicznymi, tj. przebudowa kanału dopływowego ϕ315PVC, kanału ścieków oczyszczonych ϕ315PVC, wodociągu ϕ90PVC,
• budowa nowych kanałów i rurociągów technologicznych międzyobiektowych, kanalizacji deszczowej, kabli zasilających i sterowniczych,
• przebudowa drogi dojazdowej na wjeździe na teren oczyszczalni, z przebudową ogrodzenia i wymianą bramy wjazdowej i furtki,
• wymiana transformatora w stacji trafo zgodnie z warunkami wydanymi przez Zakład Energetyczny, wymiana agregatu prądotwórczego,
• roboty remontowe ogólnobudowlane w budynkach technicznym i socjalno-technicznym.
e) W ramach zamówienia należy uwzględnić dostawę wyposażenia oczyszczalni ścieków w następujący sprzęt pomocniczy (wyposażenie dodatkowe):
◦ montaż systemu monitoringu obiektu (4 kamery, rejestrator zlokalizowany w budynku socjalno – technicznym)
◦ odzież robocza /kombinezon, czapka, buty, rękawice/ – kpl.1,
◦ odzież ochronna do pracy z wapnem chlorowanym - kombinezon, półmaska, okulary, rękawice – kpl.1,
◦ drabina aluminiowa o dł. 5,0 m,
◦ kosiarka spalinowa samojezdna,
◦ kosa spalinowa,
◦ pilarka spalinowa,
◦ pilarka spalinowa lekka,
◦ myjka ciśnieniowa,
◦ wentylator przenośny przemysłowy z wężem elastycznym,
◦ sprzęt laboratoryjny: cylinder pomiarowy 1 dm3 (szt.2), zlewka (szt.2),
◦ sprzęt BHP: wykrywacz gazu (szt.2), szelki bezpieczeństwa z linką asekuracyjną dł.15m (kpl.1), sprzęt ochrony dróg oddechowych -aparat powietrzny (szt.1), hełm ochronny (szt.2), latarki elektryczne (szt.2), apteczka podręczna (szt.1),
◦ drabina magazynowa jezdna, wysokość do pomostu h1=2000mm,
◦ mętnościomierz przenośny, wyposażony w funkcję identyfikacji pomiarów z systemem kluczy identyfikacyjnych,
◦ tlenomierz do pomiaru tlenu rozpuszczonego,
◦ wagosuszarka,
◦ pH metr (z pomiarem temperatury i redox) do ścieków,
◦ zestaw komputerowy z systemem Windows 10 i drukarką - 2kpl,
◦ WUKO na przyczepce,
◦ ciągnik,
◦ przyczepa,
Szczegółowy opis sprzętu pomocniczego i wyposażenia dodatkowego zawarty został w załączniku nr 7c STWiORB.
3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w dwóch Etapach:
a) Pierwszy Etap obejmujący minimum wykonanie wskazanych poniżej robót, przy uwzględnieniu określonego stopnia zaawansowania prac:
- Przebudowa drogi dojazdowej - 100%,
- Ukształtowanie terenu i wykonanie wiaty nr 1 do suszenia i składowania osadu - 100%,
- Remont przepompowni ścieków - 100%,
- Rozbudowa budynku technicznego: wykonanie nowej hali reaktorów SBR wraz z wyposażeniem technologicznym - 100%,
- Przebudowa istniejącego zbiornika retencyjnego ścieków dowożonych - 100%,
- Wykonanie rurociągów międzyobiektowych - 100%,
- Remont budynku socjalno technicznego - 100%,
- Przebudowa budynku technicznego oczyszczalni ścieków: zmiana funkcji reaktorów na
STO i zbiornik retencyjny, wykonanie i wyposażenie pomieszczenia dmuchaw, wymiana
sito piaskownika, wykonanie pomieszczenia odwadniania osadu wraz z wyposażeniem
technologicznym - 20%.
Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczania pierwszego etapu systematycznie po zrealizowaniu przez Wykonawcę każdorazowo robót odpowiadających min. 10% wartości przedmiotu zamówienia na podstawie częściowego protokołu odbioru wykonanych robót, potwierdzającego zakres i stopień zaawansowania wykonanych prac, w kwocie odpowiadającej stopniowi zaawansowania prac, zgodnie z kosztorysem ofertowym Wykonawcy, lecz nie większej niż 5 000 000 zł brutto łącznie w roku 2021.
b) Drugi Etap obejmujący wykonanie przez Wykonawcę całego pozostałego zakresu stanowiącego przedmiot zamówienia. Rozliczenie drugiego Etapu nastąpi dwuczęściowo, tj. pierwsza część po wykonaniu całego zakresu robót stanowiących przedmiot zamówienia, na podstawie protokołu końcowego odbioru robót, w kwocie łącznej nie przekraczającej 90% wartości zamówienia, druga część po udokumentowaniu uzyskania efektu biologicznego przez upoważnione laboratorium akredytowane w zakresie parametrów objętych pozwoleniem wodnoprawnym. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczania pierwszej części drugiego etapu systematycznie po zrealizowaniu przez Wykonawcę każdorazowo robót odpowiadających min. 10% wartości przedmiotu zamówienia na podstawie częściowego protokołu odbioru wykonanych robót, potwierdzającego zakres i stopień zaawansowania wykonanych prac, w kwocie odpowiadającej stopniowi zaawansowania prac, zgodnie z kosztorysem ofertowym Wykonawcy.
Uwaga: Zakres zamówienia nie obejmuje budowy wiaty nr 2 uwzględnionej w dokumentacji projektowej oraz przeszklenia ścian i wyposażenia technologicznego wiaty nr 1 – w ramach oferty nie należy wyceniać wykonania przedmiotowych prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie planuje zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.
2021-07-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.