eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zaklików › Przebudowa i rozbudowa obiektu oczyszczalni ścieków w Zaklikowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082334 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Przebudowa i rozbudowa obiektu oczyszczalni ścieków w Zaklikowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Zaklików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 830409130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Zachodnia 15

1.5.2.) Miejscowość: ˜Zaklików

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜37-470

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia@zaklikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.zaklikow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Przebudowa i rozbudowa obiektu oczyszczalni ścieków w Zaklikowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-0a1f42c7-cd0a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00000731/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Przebudowa i rozbudowa obiektu oczyszczalni ścieków w Zaklikowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://zaklikow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://zaklikow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1. Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólniedostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, atakże oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym. 2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: 1) drogąelektroniczną na adres email: zamowienia@zaklikow.pl; 2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem:https://zaklikow.ezamawiajacy.pl zakładka Korespondencja. 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy,z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału; 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowaniaWykonawcy do Systemu na subdomenie https://zaklikow.ezamawiajacy.pl, lubhttps://oneplace.marketplanet.pl. 2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania”zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony omożliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. 3) Rejestracja Wykonawcy trwamaksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienieczasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. 4) Po założeniukonta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja międzyZamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są wformie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.5) Wykonawca może zwrócić się doZamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem PlatformyZakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja” 6) Treść pytań (bezujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ,Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.7)Zamawiający określadopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako: a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siępodpisywać formatem PAdES, b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf",wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązanyzałączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.8)Zgodnie z 67 ustawy p.z.p.,Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy: a)Stały dostęp dosieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) Komputer klasy PC lubMAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c)Zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku InternetExplorer minimalnie wersja 10.0; d) Włączona obsługa JavaScript; e) Zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.9) Zamawiający określa dopuszczalne formatyprzesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt,docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4,ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES,CAdES, ASIC, XMLenc.10) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbiorudanych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest wSystemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jestdopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜1. Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „Rozporządzeniem” lub „RODO” informuję, iż: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zaklików ul. Zachodnia 15, 37 – 470Zaklików, tel. 15 8738476, email: sekretariat@zaklikow.pl, reprezentowana przez Burmistrza DariuszaToczyskiego. 2) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy GminyZaklików oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul.Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego,prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział GospodarczyKrajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Nazwa Jednostki prowadzi postępowania oudzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://zaklikow.ezamawiajacy.pl 3)Administrator danych osobowych informuje, iż został powołany Inspektor ochrony danych, któregofunkcję pełni Pan Mariusz Kwaśnik. Kontakt z Inspektorem jest możliwy za pośrednictwem pocztyelektronicznej: iod@valven.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora danych, wskazanypowyżej. 4) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z przeprowadzeniempostępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość jest równa lub przekracza kwotę130 000 zł netto w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1 p.z.p. wyłonienia wykonawcy,realizacji umowy, ewentualnego dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami.5) Administratorbędzie przetwarzać Państwa dane osobowe na podstawie: a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO b) art. 6 ust. 1 lit.b RODO c) art. 6 ust. 1 lit. f RODO6) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty zainteresowane, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18, 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych. Odbiorcami Pani/ Pana danychbędą również podmioty, z którymi współpracuje Administrator.7) Będziemy przetwarzać następującePani/ Pana dane osobowe: imię i nazwisko, pełnioną funkcję, stanowisko, nazwę i adres firmy/instytucji,którą Pani/ Pan reprezentuje, numer telefonu, adres email. Mogą wystąpić przypadki w którychAdministrator będzie przetwarzał dane: numer uprawnień zawodowych, dane zawarte w udzielanychpełnomocnictwach, informacje dotyczące doświadczenia zawodowego, numer rachunku bankowego,opinie związane z realizacją umowy. Administrator przechowuje protokół postępowania wraz zzałącznikami przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposóbgwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówieniapublicznego przekracza 5 lat, Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikamiprzez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Administratorprzechowuje umowę w sprawie zamówienia publicznego przez okres 10 lat.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜1.Posiada Pani/Pan prawo do: a) żądania odAdministratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii na podstawie art. 15 RODO*,b) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO**, c) prawożądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***. d) prawo do usunięcia danych w prawo dożądania usunięcia danych osobowych, w sytuacji gdy przetwarzanie danych nie następuje w celuwywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa wskazanego w art. 6 ust. 1 lit. c RODO(art. 17 RODO), e) prawo do przenoszenia danych osobowych, gdy przetwarzanie odbywa się napodstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany (art. 20RODO), f) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych Pani/Pana dotyczących, gdyprzetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit. f RODO (art. 21 RODO). Zakreskażdego z tych praw oraz sytuacje, z których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów RODO. Zpraw tych może Pani/Pan skorzystać składając wniosek u Administratora.2. Przysługuje Pani/Panuprawo do złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.3. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tymrównież w formie profilowania. 4.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazane odbiorcy w państwietrzecim lub organizacji międzynarodowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜IN.271.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową I rozbudową istniejącego obiektu oczyszczalni ścieków w Zaklikowie, zlokalizowanej na działkach nr ewid. 1234 i 1235 w msc. Zaklików. 2. Planowane zadanie inwestycyjne będzie obejmowało: rozbudowę oczyszczalni ścieków komunalnych w istniejącym układzie technologicznym do przepustowości Qdśr=580m3/d z procesem oczyszczania biologicznego na bazie osadu czynnego w układzie SBR, dla projektowanej ilości obsługiwanych mieszkańców równoważnych RLM=5598MR.Zakres rozbudowy i przebudowy oczyszczani ścieków w Zaklikowie obejmuje: a) Część mechaniczną: • pompownia ścieków oczyszczonych– obiekt istniejący do remontu (projektowana wymiana urządzeń) • stacja zlewcza ścieków i osadów dowożonych – projektowana nowa/kontenerowa • zbiornik retencyjny ścieków dowożonych o poj. 50m3 – istniejący do remontu • urządzenie do mechanicznego oczyszczania ścieków (sitopiaskownik) – do wymiany na nowe • zbiornik retencyjny ścieków o poj. 175m3 – istniejący do przebudowy (istniejąca komora reaktora SBR do zmiany funkcji) b) Część biologiczną oczyszczalni ścieków stanowić będą: • reaktory SBR, tj. 6 zbiorników SBR o poj. 6 x115m3 – projektowane nowe, pionowe, zamknięte, naziemne • instalacja dozowania PIX, • pomieszczenie dmuchaw, • sterownia c) Część osadową oczyszczalni ścieków stanowią: • zbiornik retencyjny osadów dowożonych – istniejący do remontu (wymiana wyposażenia na nowe) • zbiornik stabilizacji tlenowej osadu STO o poj. 200m3 – istniejący do przebudowy (zmiana funkcji technologicznej z komory reaktora SBR na zbiornik STO) • instalacja odwadniania osadów stabilizowanych tlenowo /z prasą taśmową, linią higienizacji osadów i zespołem odzysku wody/ – projektowana nowa • wiata nr 1 do składowania i suszenia osadu – przewiduje się wykonanie jednej wiaty bez przeszklenia ścian i bez wyposażenia technologicznego. d) Dla potrzeb właściwego funkcjonowania obiektów technologicznych, konieczne są obiekty towarzyszące i pomocnicze. Podstawowe obiekty infrastruktury zostały wybudowane razem z oczyszczalnią istniejącą. Istniejąca infrastruktura techniczna, obiekty pomocnicze i towarzyszące oczyszczalni ścieków – generalnie bez zmian do stanu istniejącego. Dla potrzeb rozbudowy oczyszczalni ścieków zachodzi konieczność wykonania następujących instalacji i robót: • przebudowa istniejących instalacji zewnętrznych z uwagi na kolizje z projektowanymi obiektami technologicznymi, tj. przebudowa kanału dopływowego ϕ315PVC, kanału ścieków oczyszczonych ϕ315PVC, wodociągu ϕ90PVC, • budowa nowych kanałów i rurociągów technologicznych międzyobiektowych, kanalizacji deszczowej, kabli zasilających i sterowniczych, • przebudowa drogi dojazdowej na wjeździe na teren oczyszczalni, z przebudową ogrodzenia i wymianą bramy wjazdowej i furtki, • wymiana transformatora w stacji trafo zgodnie z warunkami wydanymi przez Zakład Energetyczny, wymiana agregatu prądotwórczego, • roboty remontowe ogólnobudowlane w budynkach technicznym i socjalno-technicznym. e) W ramach zamówienia należy uwzględnić dostawę wyposażenia oczyszczalni ścieków w następujący sprzęt pomocniczy (wyposażenie dodatkowe): ◦ montaż systemu monitoringu obiektu (4 kamery, rejestrator zlokalizowany w budynku socjalno – technicznym) ◦ odzież robocza /kombinezon, czapka, buty, rękawice/ – kpl.1, ◦ odzież ochronna do pracy z wapnem chlorowanym - kombinezon, półmaska, okulary, rękawice – kpl.1, ◦ drabina aluminiowa o dł. 5,0 m, ◦ kosiarka spalinowa samojezdna, ◦ kosa spalinowa, ◦ pilarka spalinowa, ◦ pilarka spalinowa lekka, ◦ myjka ciśnieniowa, ◦ wentylator przenośny przemysłowy z wężem elastycznym, ◦ sprzęt laboratoryjny: cylinder pomiarowy 1 dm3 (szt.2), zlewka (szt.2), ◦ sprzęt BHP: wykrywacz gazu (szt.2), szelki bezpieczeństwa z linką asekuracyjną dł.15m (kpl.1), sprzęt ochrony dróg oddechowych -aparat powietrzny (szt.1), hełm ochronny (szt.2), latarki elektryczne (szt.2), apteczka podręczna (szt.1), ◦ drabina magazynowa jezdna, wysokość do pomostu h1=2000mm, ◦ mętnościomierz przenośny, wyposażony w funkcję identyfikacji pomiarów z systemem kluczy identyfikacyjnych, ◦ tlenomierz do pomiaru tlenu rozpuszczonego, ◦ wagosuszarka, ◦ pH metr (z pomiarem temperatury i redox) do ścieków, ◦ zestaw komputerowy z systemem Windows 10 i drukarką - 2kpl, ◦ WUKO na przyczepce, ◦ ciągnik, ◦ przyczepa,Szczegółowy opis sprzętu pomocniczego i wyposażenia dodatkowego zawarty został w załączniku nr 7c STWiORB. 3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w dwóch Etapach: a) Pierwszy Etap obejmujący minimum wykonanie wskazanych poniżej robót, przy uwzględnieniu określonego stopnia zaawansowania prac:- Przebudowa drogi dojazdowej - 100%,- Ukształtowanie terenu i wykonanie wiaty nr 1 do suszenia i składowania osadu - 100%, - Remont przepompowni ścieków - 100%,- Rozbudowa budynku technicznego: wykonanie nowej hali reaktorów SBR wraz z wyposażeniem technologicznym - 100%, - Przebudowa istniejącego zbiornika retencyjnego ścieków dowożonych - 100%, - Wykonanie rurociągów międzyobiektowych - 100%, - Remont budynku socjalno technicznego - 100%, - Przebudowa budynku technicznego oczyszczalni ścieków: zmiana funkcji reaktorów na STO i zbiornik retencyjny, wykonanie i wyposażenie pomieszczenia dmuchaw, wymiana sito piaskownika, wykonanie pomieszczenia odwadniania osadu wraz z wyposażeniem technologicznym - 20%.Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczania pierwszego etapu systematycznie po zrealizowaniu przez Wykonawcę każdorazowo robót odpowiadających min. 10% wartości przedmiotu zamówienia na podstawie częściowego protokołu odbioru wykonanych robót, potwierdzającego zakres i stopień zaawansowania wykonanych prac, w kwocie odpowiadającej stopniowi zaawansowania prac, zgodnie z kosztorysem ofertowym Wykonawcy, lecz nie większej niż 5 000 000 zł brutto łącznie w roku 2021. b) Drugi Etap obejmujący wykonanie przez Wykonawcę całego pozostałego zakresu stanowiącego przedmiot zamówienia. Rozliczenie drugiego Etapu nastąpi dwuczęściowo, tj. pierwsza część po wykonaniu całego zakresu robót stanowiących przedmiot zamówienia, na podstawie protokołu końcowego odbioru robót, w kwocie łącznej nie przekraczającej 90% wartości zamówienia, druga część po udokumentowaniu uzyskania efektu biologicznego przez upoważnione laboratorium akredytowane w zakresie parametrów objętych pozwoleniem wodnoprawnym. Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczania pierwszej części drugiego etapu systematycznie po zrealizowaniu przez Wykonawcę każdorazowo robót odpowiadających min. 10% wartości przedmiotu zamówienia na podstawie częściowego protokołu odbioru wykonanych robót, potwierdzającego zakres i stopień zaawansowania wykonanych prac, w kwocie odpowiadającej stopniowi zaawansowania prac, zgodnie z kosztorysem ofertowym Wykonawcy. Uwaga: Zakres zamówienia nie obejmuje budowy wiaty nr 2 uwzględnionej w dokumentacji projektowej oraz przeszklenia ścian i wyposażenia technologicznego wiaty nr 1 – w ramach oferty nie należy wyceniać wykonania przedmiotowych prac.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna sumaryczna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria, tj. cena, okres gwarancji i rękojmi oraz doświadczenia zawodowego kierownika budowy i kierownika robót).4. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Długość okresu rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i wyposażenie

4.3.6.) Waga: 26,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Zrównanie okresu gwarancji z okresem rękojmi

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Doświadczenie zawodowe kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 2,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Doświadczenie zawodowe kierownika robót

4.3.6.) Waga: 2,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu nazasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającegowarunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrociegospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznejlub finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lubzdolność kredytową w kwocie minimum 2 000 000 zł (dwa miliony złotych). 4) zdolnościtechnicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że 1) w okresie ostatnich5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie wykonał: 1.1 minimum jedno zadanie polegające na wykonaniu budowy,rozbudowy lub przebudowy oczyszczalni ścieków średnio-dobowej przepustowości (Qdśr)minimum 300 m3/d i wartości nie mniejszej niż jeden milion zł brutto1.2 minimum jedno zadaniepolegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o długości min. 300 mb iwartości nie mniejszej niż dwieście tysięcy zł brutto, przy czym dopuszcza się, aby Wykonawcawykonał oba zadania określone powyżej w ramach jednego zlecenia (jednej inwestycji) przyzachowaniu postanowień określonych powyżej. 2) Dysponuje następującymi osobami,posiadającymi wymagane uprawnienia, skierowanymi do realizacji zamówienia:2.1 Kierownikiembudowy posiadającym uprawnienia budowlane (w rozumieniu przepisów aktualnie obowiązującejustawy Prawo budowlane)do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno –budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydanena podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz posiadającym doświadczenie wkierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną tożsamą z robotami stanowiącymi przedmiotzamówienia, tj. obejmującymi budowę, rozbudowę lub przebudowę oczyszczalni ścieków ośredniej przepustowości minimum 300 m3/d. Stosowną informację, zawierającą w szczególnościnazwy i lokalizacje zadań, przy realizacji których wskazana osoba pełniła funkcję kierownika robót (budowy),a także zakres wykonywanych przez nią czynności w przedmiotowympostępowaniu oraz informację o podstawie do dysponowania tą osobą należy zawrzeć wzałączniku nr 8 do SIWZ wykaz osób. 2.2 Kierownikiem robót posiadającym uprawnieniabudowlane (w rozumieniu przepisów aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane) dokierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji iurządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lubodpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawiewcześniej obowiązujących przepisów) oraz posiadającym doświadczenie w kierowaniu conajmniej 1 robotą budowlaną tożsamą z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj.obejmującymi budowę, rozbudowę lub przebudowę oczyszczalni ścieków o średniejprzepustowości minimum 300 m3/d. Stosowną informację, zawierającą w szczególności nazwy ilokalizacje zadań, przy realizacji których wskazana osoba pełniła funkcję kierownika robót(budowy), a także zakres wykonywanych przez nią czynności w przedmiotowym postępowaniuoraz informację o podstawie do dysponowania tą osobą należy zawrzeć w załączniku nr 8 doSWZ wykaz osób. 2.3 Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane (w rozumieniuprzepisów aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane) do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych ielektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, którezostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). 3. Zamawiający, wstosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu dowarunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianiewarunku przez Wykonawców. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych zwykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności sąwymagane. 5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nieposiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, wszczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inneprzedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizacjęzamówienia. 6. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale XSWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p., o braku przynależności dotej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lubinformacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego dotej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ; 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniemich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostaływykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzoneprzez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty -załącznik nr 5 do SWZ; 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -załącznik nr 9 do SWZ;3. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowejpotwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, nakwotę minimum 2 000 000 zł (dwa miliony złotych) w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przedjej złożeniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

˜1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Zaklikowie w banku BSZK w Kraśniku o/Zaklików 07 8717 1093 2012 1200 0101 0006 z dopiskiem „Wadium – postępowanie IN.271.10.2021 „Przebudowa i rozbudowa obiektu oczyszczalni ścieków w Zaklikowie".UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. 2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Zaklików ul. Zachodnia 15, 37 - 470 Zaklików. 7) określać, że sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów jest sąd siedziby Zamawiającego. 8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie postanowień rozdziału VIII ust. 4, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy - załącznik nr 8 do SWZ. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜1. 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. 2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. 4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜https:/zaklikow.ezamawiajacy.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-29 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

˜1.Zadanie realizowane przy dofinansowaniu ze środków pochodzących z Rządowego FunduszuInwestycji Lokalnych. 2. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w innysposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonał podziałuzamówienia na części, gdyż uwzględniając rodzaj zamówienia oraz jego wartość uznano, że jestono możliwe do zrealizowania również przez podmioty z sektora MŚP. Ponadto mając nawzględzie zakres prac, podział zamówienia na części powodowałby znaczne utrudnieniaorganizacyjne w zakresie prowadzenia prac, spowodowałby wydłużenie terminu realizacjizadania i generowałby dodatkowe koszty z tym związane.4. Zamawiający nie dopuszczaskładania ofert częściowych.5. Informacja dotycząca ofert wariantowych, w tym informacje osposobie przedstawienia ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadaćoferty wariantowe: Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.6.Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o którychmowa w art. 95 ustawy p.z.p.:a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lubpodwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynnościwynikających z SWZ, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonaniaprzedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia26 czerwca 1974 r Kodeks pracy. b) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie opodwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowęo pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 kp.c)Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w lit a) czynności polegać będzie: • na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym, • naetapie po zawarciu umowy - zgodnie z treścią wzoru umowy, stanowiącego załącznik do SWZ, •na etapie realizacji umowy - zgodnie z treścią wzoru umowy, stanowiącego załącznik do SWZ,d) Uprawnienia Zamawiającego odnośnie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań: •każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego niekrótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu poświadczoneza zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umów opracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w lit a). e)Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia napodstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 doSWZ.7. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawyp.z.p.: Zamawiający nie przewiduje żadnych wymagań w tym zakresie. 8. Informacja ozastrzeżeniu możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, októrych mowa w art. 94 ustawy p.z.p: Zamawiający nie przewiduje żadnych wymagań w tymzakresie.9. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczeniamiedzy zamawiającym a Wykonawcą: Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutachobcych.10. Informacja dotycząca zwrotu kosztów udziału w postępowaniu: Zamawiający nieprzewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wszelkie koszty związane zprzygotowaniem i złożeniem oferty, w tym ewentualnej wizji lokalnej, ponosi Wykonawca.
2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.