Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00064579/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
- 2022/BZP 00072105/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawy ciekłego tlenu medycznego wraz z transportem oraz dzierżawa zbiornika kriogenicznego a także dostawa gazów medycznych i technicznych w butlach wraz z ich transportem i dzierżawą”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1-go Maja 9
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zozsiemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozsiemianowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.zozsiemianowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawy ciekłego tlenu medycznego wraz z transportem oraz dzierżawa zbiornika kriogenicznego a także dostawa gazów medycznych i technicznych w butlach wraz z ich transportem i dzierżawą”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb3574f3-93b3-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056523/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Gazy medyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064579/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZM/DZ/341/04/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 368666,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 1: Dostawa tlenu sprężonego wraz z butlami, ich dzierżawa i transport.Butle o pojemności 11l. winny być butlami aluminiowymi o pojemności 2,3m3 z zaworem zintegrowanym (Zestawienie zapotrzebowania przedstawione dla takich parametrów technicznych butli). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie butli 10l (2,15m3) z odpowiednim przeliczeniem ilości oferowanych butli o pojemności 10l pod warunkiem, iż obwód butli nie większy niż 58cm.
1 Zakup tlenu medycznego sprężonego w butlach o poj. 40l. – na wypadek awarii zbiornika tlenu ciekłego – szacowane 72 butle na 24 miesiące Szt. / m-c 6
2 Dzierżawa butli o pojemności 40l. / dzień szt. 6 (24 m-cy = 4380 butlodni));
3 Zakup tlenu medycznego sprężonego w butlach aluminiowych o poj. 11l (pojemności 2,3m3) – ilość 360 szt. - obwód butli nie większy niż 58cm, z zaworem zintegrowanym lub o poj. 10l (pojemności 2,14 m3) – ilość 387 szt. – obwód butli nie większy niż 58cm szt. / m-c 15;
4 Dzierżawa butli o poj. 11l. / dzień szt.35 (24 m-cy = 25550 butlodni );
5 Zakup tlenu medycznego sprężonego w butlach o poj. 2l bez zaworu szt. / m-c 5;
6 Dzierżawa butli o poj. 2l. (o pojemności 0,43m3) bez zaworu szt. 5 ( 24 m-cy = 3650 butlodni );
7 Zakup tlenu medycznego sprężonego w butlach o poj. 2l – zawór zintegrowany szt. / m-c 5;
8 Dzierżawa butli o poj. 2l. (o pojemności 0,43m3) zawór zintegrowany szt. 5 ( 24 m-cy = 3650 butlodni );
9 Transport butli z tlenem medycznym sprężonym kurs 3 kursy ( 24 m-cy = 72 kursów ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24111000-5 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen
24111800-3 - Azot ciekły
24111900-4 - Tlen
24112100-3 - Ditlenek węgla
4.5.5.) Wartość części: 64872,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 2: Dostawa ciekłego tlenu medycznego, dzierżawa zbiornika kriogenicznego,Dotyczy pakietu: zbiornik kriogeniczny ciekłego tlenu o pojemności od 5 – 7m3 wraz z osprzętem
(panel medyczny).
Wartość dzierżawy zbiornika winna obejmować dostawę oraz koszt montażu zbiornika wraz z kompletną armaturą (parownica, węzeł redukcyjny itd.) na istniejącym fundamencie, jak również koszt demontażu zbiornika po zakończeniu trwania umowy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z posadowieniem i uruchomieniem zbiornika kriogenicznego.
W dzierżawę powinny być wliczone ewentualne koszty związane z adaptacją obecnie istniejącej infrastruktury dla potrzeb oferowanego zbiornika. Zbiornik kriogeniczny na ciekły tlen medyczny ma zostać zainstalowany
i protokolarnie przekazany do użytkowania Zamawiającemu w ciągu 48 godzin od daty rozpoczęcia obowiązywania umowy. Do czasu zamontowania zbiornika lub w przypadku awarii zbiornika Wykonawca zabezpieczy dostawę tlenu medycznego w butlach.
Zamawiający pokryje koszt tlenu medycznego w butlach według ceny przekalkulowanej z ceny tlenu ciekłego podanej
w ofercie przetargowej w Formularzu cenowym w poz.1 bez kosztów transportu i dzierżawy butli. Dostawy nie mogą być realizowane dużą cysterną o wadze 40 ton . Dostawy muszą być realizowane przez samochód solowy o wadze całkowitej nie przekraczającej 25 ton – Samochód musi być zdolny do pokonania układu drogowego Zamawiającego.
1 Tlen ciekły medyczny ( 24 m-ce ) kg 1kg;
2 Dzierżawa zbiornika wraz z osprzętem – koszt 2 lat (24 miesiące) dzierżawa/m-c 1szt;
3 Transport tlenu medycznego ciekłego kg 1 kg ( 24 m-ce =
200 000 kg).
4.5.3.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24111000-5 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen
24111800-3 - Azot ciekły
24111900-4 - Tlen
24112100-3 - Ditlenek węgla
4.5.5.) Wartość części: 183600 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 3: Dostawa ciekłego azotu do krioterapii wraz z transportem.Dotyczy Pakietu 3: Dostawa do 2 zbiorników o zawartości 50kg, położonych – Szpital Miejski – budynek C.
1 Zakup azotu ciekłego kg 1
2 Transport azotu ciekłego – dostawa wraz z napełnieniem butli kurs 3 raz / miesiąc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24112100-3 - Ditlenek węgla
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24111800-3 - Azot ciekły
4.5.5.) Wartość części: 65239,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 4: Dostawa dwutlenku węgla do laparoskopii wraz z butlami, ich dzierżawa i transport.Dotyczy Pakietu 4: Butle o pojemności 7,5kg stalowe o pojemności 1,4 – 1,6m3.
1 Dwutlenek węgla medyczny do laparoskopii szt./ 2 lata 30
2 Dzierżawa butli ( butlodni) szt./ dzień 5 butli x 730 = 3650 butlodni
3 Transport butli pustej oraz po jej napełnieniu kurs 1 raz / miesiąc
4.5.3.) Główny kod CPV: 24112100-3 - Ditlenek węgla
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24100000-5 - Gazy
24111000-5 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen
24111800-3 - Azot ciekły
24111900-4 - Tlen
4.5.5.) Wartość części: 7044,30 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 5: Dostawa argonu 5.0 wraz z butlami, ich transport.Dotyczy Pakietu 5: Butle o pojemności 10l stalowe o pojemności 1,4 – 1,6m3.
1 Argon 5.0 szt./ 2 lata 1
2 Transport butli pustej oraz po jej napełnieniu kurs 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111000-5 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24100000-5 - Gazy
24111800-3 - Azot ciekły
24111900-4 - Tlen
24112100-3 - Ditlenek węgla
4.5.5.) Wartość części: 172,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 6: Dostawa podtlenku azotu wraz z butlami, ich transport.Dotyczy Pakietu 6: Butle o pojemności 7kg (10l) stalowe.
1 Podtlenek azotu szt./ 2 lata 1 butla
2 Dzierżawa butli o poj. 7 kg - 13 szt. na 24 miesiące szt./ dzień 13 butli x 730 =9490
3 Transport butli pustej oraz po jej napełnieniu kurs 1 raz / miesiąc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24111000-5 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen
24111800-3 - Azot ciekły
24112100-3 - Ditlenek węgla
4.5.5.) Wartość części: 14744,70 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 7: Dostawa mieszaniny gazów medycznych w proporcji 50% tlenu i 50% podtlenku azotu wraz z butlami, ich dzierżawa i transport.Dotyczy Pakietu 7: Butle o pojemności od 5 do 11 litrów. Ogólna ilość 240m³.
1 Butle aluminiowe o pojemności od 5 do 11l z mieszaniną gazów w proporcji 50% tlenu i 50% podtlenku azotu (produkt leczniczy), wyposażone w osłonę z kółkami ułatwiającymi transportowanie, posiadające zawór zintegrowany, z szybkozłączem kompatybilnym z zaworem dozującym (pkt 2) wraz z nieodpłatnym udostępnieniem butli w ilości odpowiadającej całkowitej wielkości przedmiotu zamówienia.*** m³ 1
2 Dzierżawa zaworu dozującego* ( 2 sztuki) zawór/dzień 2 szt.
2 x 730 = 1460
3 Dostawa / transport kurs 1
4 Dzierżawa mobilnego wózka (stojak na kółkach lub inne rozwiązanie umożliwiające przemieszczanie butli) na 2 butl2 wymienione w pkt 1 (2 szt./miesiąc). wózek/dzień 2 szt.
2 x 730 = 1460
5 ustniki z filtrem o określonej skuteczności filtracji bakteryjnej i wirusowej, jednorazowe wyroby medyczne, kompatybilne z zaworem dozującym pkt 2** szt. 1
6 maski z filtrem o określonej skuteczności filtracji bakteryjnej i wirusowej, jednorazowe wyroby medyczne, kompatybilne z zaworem dozującym pkt 2** szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24111000-5 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen
24111800-3 - Azot ciekły
24111900-4 - Tlen
24112100-3 - Ditlenek węgla
4.5.5.) Wartość części: 69623,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60898,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111846,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60898,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Air Products Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000055764
7.3.3) Ulica: ul. Komitetu Obrony Robotników 48
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-146
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60898,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-17 do 2024-03-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166492,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166492,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166492,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Air Products Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000055764
7.3.3) Ulica: ul. Komitetu Obrony Robotników 48
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-146
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166492,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-17 do 2024-03-16Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48211,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78537,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48211,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AZOT CIEKŁY POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000650946
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 3
7.3.4) Miejscowość: Łubniany
7.3.5) Kod pocztowy: 46-024
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48211,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-17 do 2024-03-16Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5165,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10076,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5165,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Air Products Sp. z o.o. ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000055764
7.3.3) Ulica: ul. Komitetu Obrony Robotników 48,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-146
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5165,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-17 do 2024-03-16Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13319,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19627,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13319,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Air Products Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000055764
7.3.3) Ulica: ul. Komitetu Obrony Robotników 48
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-146
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13319,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-17 do 2024-03-16Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69623,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69623,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69623,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Air Liquide Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000122583
7.3.3) Ulica: ul. Jasnogórska 9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-358
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69623,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-03-17 do 2024-03-16SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
31-358 Kraków - Umowa nr SZM/40/2022
Pakiet nr 1,2,4 i 6 - Air Products Sp. z o.o., ul. Komitetu Obrony Robotników 48, 02-146 Warszawa - Umowa nr SZM/41/2022
+ Pakiet nr 2 (dzierżawa zbiornika) - Air Products Sp. z o.o., ul. Komitetu Obrony Robotników 48, 02-146 Warszawa - Umowa nr SZM/42/2022
Pakiet nr 3 - AZOT Ciekły Polska Sp. z o.o., ul. Leśna 3, 46-024 Łubniany - Umowa nr SZM/43/2022
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Termomodernizacja Domu Kultury Jarzębina przy ul. Wierzbowej 2.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Przygotowanie pustostanów do zasiedlenia - Etap 2d
- Modernizacja mieszkania na potrzeby pieczy zastępczej ul. Waryńskiego 8/6
- Sukcesywna dostawa materiałów do utrzymania czystości.
- Wykonanie robót kominiarskich niemożliwych do zaplanowania w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tlenu medycznego
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Sukcesywne dostawy gazów technicznych przez okres 24 miesięcy do Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie oraz do Oddziału Instytutu w Krośnie.
- Dostawa azotu ciekłego i gazowego
- Doposażenie warsztatów szkolnych w Powiatowym Centrum Edukacji i Kompetencji Zawodowych w Szczucinie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Dąbrowskim
- Dostawa gazów medycznych, technicznych i specjalnych, powietrza medycznego syntetycznego do krioterapii, dzierżawę butli, zbiornika na ciekły azot oraz zbiornika na powietrze medyczne syntetyczne
więcej: Gazy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.