eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zalesie › Realizacja zajęć stacjonarnych w ramach projektu "BEZPIECZNA PRZYSTAŃ - Klub Seniora w Kijowcu



Ogłoszenie z dnia 2023-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja zajęć stacjonarnych w ramach projektu „BEZPIECZNA PRZYSTAŃ – Klub Seniora w Kijowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALESIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 34

1.5.2.) Miejscowość: Zalesie

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-512

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83 3757586

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zalesie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zalesie.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zalesie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja zajęć stacjonarnych w ramach projektu „BEZPIECZNA PRZYSTAŃ – Klub Seniora w Kijowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c79dde63-0f22-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „BEZPIECZNA PRZYSTAŃ współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284983/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GI-ZP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115063,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

-Zadanie polegające na przeprowadzaniu cyklicznych zajęć pn. „DOJRZ@ŁOŚĆ W SIECI”: zajęcia przeprowadzane w 2 grupach (po 10 osób) każda grupa po 2 godziny 2 razy w miesiącu.
64 godziny w 2022 roku, 80 godzin w 2023 roku, RAZEM 144 godziny
Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
-Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.
-Przedmiot zajęć: W ramach prowadzonych zajęć uczestnicy zapoznają się z działaniem i sposobem posługiwania się narzędziami TIK (laptop) i Internetem, zdobędą wiedzę dotyczącą posługiwania się klawiaturą, myszką oraz drukarką. Zajęcia będą obejmowały również naukę wysyłania wiadomości e-mail, nagrywania plików na płytę CD, pisania i drukowania tekstu oraz korzystania z darmowych komunikatorów. Prowadzona będzie również nauka zdalnego załatwiania spraw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 11239,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

-Zadanie polegające na przeprowadzeniu cyklicznych zajęć pn. „PRACOWNIA TAŃCA”zajęcia przeprowadzane w grupie 15 osobowej, 2 godziny tygodniowo
64 godziny w 2022 roku, 80 godzin w 2023 roku, RAZEM 144 godziny
-Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.
-Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
-Przedmiot zajęć: Wykonawca poprowadzi warsztaty tańca np. towarzyskiego, współczesnego, ludowego, pozwalające zaspokoić naturalną potrzebę ruchu, sprzyjające podnoszeniu sprawności fizycznej, kształtowaniu estetyki i harmonii ruchów oraz poczucia rytmu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 11239,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polegające na przeprowadzeniu cyklicznych zajęć pn. „NA LUDOWO”:
zajęcia rękodzielnicze prowadzone w grupie 20 osobowej 4 godziny tygodniowo
128 godzin w 2022 roku, 160 godzin w 2023 roku, RAZEM 288 godzin
-Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
-Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.
-Przedmiot zajęć: Zajęcia prowadzone w formie warsztatów. Warsztaty praktyczne, podczas których wykonawca zapozna uczestników z różnymi technikami prac plastycznych np.: bibułkarstwo, koronkarstwo, quillingu, orgiami, tworzenie różnego rodzaju ozdób wielkanocnych, bożonarodzeniowych. Wykonawca zobowiązany będzie do nauki podstawowych technik wyrobów rękodzielniczych, podczas których uczestnicy zajęć samodzielnie wykonają prace plastyczne. Zajęcia będą mają charakter stacjonarny, aktywizujący, profilaktyczny i terapeutyczny.
-Materiały: Zamawiający zapewni materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć.
Wykonawca nie wlicza w kalkulację ceny oferty ich kosztów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 22478,05 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

-Zadanie polegające na przeprowadzeniu cyklicznych zajęć teatralnych pn.
„SCENA50+”: prowadzone w grupie 20 osobowej, 12 godzin miesięcznie
96 godzin w 2022 roku, 120 godzin w 2023 roku, RAZEM 216 godzin
-Czas trwania zadania od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
-Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.
-Przedmiot zajęć: Wykonawca zorganizuje zajęcia teatralne. Uczestnicy będą także wykonywać ćwiczenia wyzwalające kreatywność. Na wykonawcy spocznie obowiązek zaprezentowania warsztatu aktorskiego m. in. dykcji, gestów, ruchu scenicznego i interpretacji tekstu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 16858,54 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

-Zadanie polegające na wynagrodzeniu artystów w ramach eventów pn. „ KULTURALNE WIECZORY” dla 30 osób, 8 eventów po 5 godziny z udziałem co najmniej 1 artysty w każdym evencie,
4 eventy/ 20 godzin w 2022 roku, 4 eventy/ 20 godzin w 2023 roku, RAZEM
8 eventów/ 40 godzin
-Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
-Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.
-Przedmiot zajęć: Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obecności przynajmniej jednego artysty pokolenia 50+. podczas cyklicznych eventów. Zamawiający zapewni catering na każdy event, Wykonawca nie wlicza go w koszty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92312200-3 - Usługi świadczone przez autorów, kompozytorów, rzeźbiarzy, animatorów kultury oraz pozostałych artystów

4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie pn. „W OBIETYWIE” obejmuje przeprowadzenie warsztatów fotograficznych , organizację wystawy zdjęć przygotowanych w ramach zajęć oraz wydruk albumów ze zdjęciami.
Warsztaty fotograficzne w jednej 15 osobowej grupie, 6 warsztatów po 6 godzin rocznie.
6 warsztatów/ 36 godzin w 2022 roku, 6 warsztatów/ 36 godzin w 2023 roku,
RAZEM 12 warsztatów/ 72 godziny
-Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
-Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5619,51 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

-Zadanie polegające na przeprowadzeniu zajęć pn. „NIC NIE STOI W MIEJSCU” - dla 2 grup po 15 osób, 2 godziny tygodniowo.
128 godzin w 2022 roku, 160 godzin w 2023 roku, RAZEM 288 godzin
-Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r.
-Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.
-Przedmiot zajęć: Zajęcia o charakterze profilaktycznym i interwencyjnym. Zajęcia rozpoczynają się od rozgrzewki i obejmują zajęcia z gimnastyki korekcyjnej pilatesu, jogi, fitness, w tym z elementami tańca (zumba). Wszystkie rodzaje ćwiczeń prowadzone zamiennie. Wykonawca ma obowiązek czuwać nad prawidłowym wykonywaniem ćwiczeń odpowiednio dopasowanych do możliwości uczestników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 22478,05 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

-Zadanie polegające na przeprowadzeniu warsztatów pn. „SMAKUJ ŻYCIE” dla grupy do 30 osób, spotkania co dwa tygodnie po 3 godziny
48 godzin w 2022 roku, 60 godzin w 2023roku, RAZEM 108 godzin
-Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r.
-Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.
-Przedmiot warsztatów:
W ramach warsztatów uczestnicy będą kształtowali postawy zaradności i umiejętności funkcjonowania w grupie, nabywać umiejętności pracy zespołowej i odpowiedzialności za wykonane zadania, zapoznają się z zasadami BHP i higieny pracy oraz prawidłowego posługiwania się urządzeniami elektrycznymi w kuchni. Ponadto uczestnicy zapoznają się z zasadami zdrowego odżywiania oraz dekoracji własnoręcznie przygotowanych potraw. W ramach zajęć nauczą się przygotowywania prostych potraw, deserów, ciast itp. oraz odpowiedniego przygotowania składników.
Produkty: Zamawiający zapewni niezbędne produkty oraz zaplecze techniczne do przeprowadzenia zajęć. Wykonawca nie wlicza w kalkulację ceny ich kosztów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8429,27 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

-Zadanie polegające na zapewnieniu obecności DJ lub zespołu podczas cyklicznych spotkań pn. ,,MIĘDZYPOKOLENIOY MOST” uczestników Klubu Seniora z mieszkańcami Gminy Zalesie, 1 spotkanie rocznie po 5 godzin
1 spotkanie/ 5 godzin w 2022 r.; 1 spotkanie/ 5 godzin w 2023 r., RAZEM 2
spotkania/10 godzin
-Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.
-Przedmiot zadania:
Wykonawca zapewni uczestnictwo w spotkaniach seniorów z ,,młodszymi pokoleniami” obecność DJ lub Zespołu. Spotkania mają na celu przełamywanie stereotypów, konfrontowanie różnych spojrzeń, wymiana wiedzy i umiejętności oraz wspieracie w tych obszarach, gdzie młodzi i starsi mogą się uzupełniać. Elementem
spotkań będzie potańcówka wpływająca na zerwanie barier i rozluźnienie atmosfery.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92312200-3 - Usługi świadczone przez autorów, kompozytorów, rzeźbiarzy, animatorów kultury oraz pozostałych artystów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych

92370000-5 - Usługi techników dźwięku

4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polegające na zorganizowaniu warsztatów prozdrowotnych pn.
„W ZDOWYM CIELE ZDROWY DUCH” dla grupy do 30 osób, 4 warsztaty po
6 godzin rocznie
4 warsztaty/24 godziny w 2022 r., 4 warsztaty/24 godziny w 2023 r., R AZEM
8 warsztatów/48 godzin
-Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023r.
-Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.
-Przedmiot warsztatów:
Warsztaty prozdrowotne, w ramach których uczestnicy skorzystają z wykładów co najmniej dietetyka, kardiologa i fizjoterapeuty. Wykonawca ma również za zadanie przekazać uczestnikom wiedzę, jak radzić sobie ze zmianami, które niesie ze sobą starość, tj. obniżeniem sprawności fizycznej i psychicznej. Wykonawca musi zapewnić co najmniej dwóch prelegentów podczas każdego warsztatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 3746,34 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

-Zadanie polegające na przeprowadzeniu warsztatów pn.: ,,BEZPIECZNY SENIOR” dla grupy 30 osób, 1 warsztat po 5 godzin rocznie,
1 warsztat/5 godzin w 2022 r., 1 warsztat/5 godzin w 2023r., RAZEM 2
warsztaty/10 godzin
-Czas trwania zadania: od dnia podpisania umowy do końca października 2023 r.
-Sposób prowadzenia zadania będzie dostosowany do wieku uczestników,
-Miejsce realizacji zajęć: Klub Seniora w Kijowcu, 21- 512 Zalesie, Kijowiec 34.
-Przedmiot warsztatów: W trakcie warsztatów uczestnicy zostaną zapoznani
z zagadnieniami zagrożeń dla seniorów w różnych dziedzinach życia społecznego (bezpieczeństwo na drodze, w sieci itp.). Warsztaty obejmą również tematykę przemocy rodzinnej oraz uzależnień. W ramach zajęć seniorzy zapoznają się z zasadami bezpiecznego korzystania z Internetu, m.in. w zakresie płacenia rachunków i robienia zakupów w sieci. Poznają najczęściej stosowane przez oszustów metody wyłudzania pieniędzy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 780,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13536,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13536,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372330908

7.3.4) Miejscowość: Studzianka

7.3.5) Kod pocztowy: 21-532

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13536,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372330908

7.3.4) Miejscowość: Studzianka

7.3.5) Kod pocztowy: 21-532

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26496,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja "Spróbuj Ponownie z Nami"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372629441

7.3.4) Miejscowość: Kożanówka

7.3.5) Kod pocztowy: 21-509

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372330908

7.3.4) Miejscowość: Studzianka

7.3.5) Kod pocztowy: 21-532

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372330908

7.3.4) Miejscowość: Studzianka

7.3.5) Kod pocztowy: 21-532

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6768,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6768,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6768,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372330908

7.3.4) Miejscowość: Studzianka

7.3.5) Kod pocztowy: 21-532

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6768,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27072,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27072,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27072,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372330908

7.3.4) Miejscowość: Studzianka

7.3.5) Kod pocztowy: 21-532

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27072,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10044,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10044,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10044,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372330908

7.3.4) Miejscowość: Studzianka

7.3.5) Kod pocztowy: 21-532

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10044,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372330908

7.3.4) Miejscowość: Studzianka

7.3.5) Kod pocztowy: 21-532

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372330908

7.3.4) Miejscowość: Studzianka

7.3.5) Kod pocztowy: 21-532

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKas Organizacja Wydarzeń Łukasz Węda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372330908

7.3.4) Miejscowość: Studzianka

7.3.5) Kod pocztowy: 21-532

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.