Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00045189/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wydruk i dostawa wraz z rozładunkiem 11 wydań miesięcznika społeczno-kulturalnego „Gazeta Rybnicka” o numerze ISSN 1232-437X
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. KONSTANTEGO PRUSA W RYBNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000840993
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Józefa Szafranka 7
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324223541
1.5.8.) Numer faksu: 324226755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@biblioteka.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biblioteka.rybnik.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8849c38c-e107-46bc-9077-08d2463a23781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydruk i dostawa wraz z rozładunkiem 11 wydań miesięcznika społeczno-kulturalnego „Gazeta Rybnicka” o numerze ISSN 1232-437X2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8849c38c-e107-46bc-9077-08d2463a2378
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103038
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001302/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wydruk i dostawa miesięcznika "Gazeta Rybnicka"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00045189
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG-252/PBN1/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 297000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wydruk i dostawa wraz z rozładunkiem 11 wydań miesięcznika społeczno-kulturalnego „Gazeta Rybnicka” o numerze ISNN 1232-437X.
1. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
a) usługa drukowania 11 numerów miesięcznika społeczno-kulturalnego „Gazeta Rybnicka” o numerze ISSN 1232-437X o poniższych wymaganiach:
- 11 numerów o objętości 40 stron (w tym okładki) w 11 wydaniach,
- nakład gazety – 25 000 egzemplarzy w każdym wydaniu,
- format gazety – A4 (297 x 210) w każdym wydaniu,
- papier: kreda silk 70 g/m2 oraz okładka (przód i tył) kreda silk 80 g/m2
w każdym wydaniu,
- szycie na dwie zszywki lub klejenie w każdym wydaniu
b) usługa dostawy i rozładunku 11 numerów miesięcznika społeczno-kulturalnego „Gazeta Rybnicka” o numerze ISSN 1232-437X - usługa polega na dostarczaniu i rozładunku 25.000 egzemplarzy każdego numeru Gazety Rybnickiej do siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269082,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269082,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOLUMB Krzysztof Jański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273053045 / 9541300474
7.3.3) Ulica: Kaliny 7
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-506
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269082,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Wydruk i dostawa wraz z rozładunkiem nakładu w terminie 2 dni roboczych od dnia przesłania materiałów do druku.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawy warzyw i owoców
- Dostawa 2 szt. pomp wirowych 80PJM215 o mocy 22 kW lub równoważnych do bojlerowni budynku łaźni nr 2 PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice
- Dostosowanie pomieszczeń w budynku przy ul. Sobieskiego 15 do potrzeb Śląskiego Oddziału Straży Granicznej
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu pokrycia dachu segmentu B i części segmentu A budynku Inspektoratu ZUS w Tychach przy ul. Gen. Ch. de Gaulle'a 16
- Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Rybnika usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym: Zad. 1 - Świadczenie usług pocztowych (...) Zad. 2 - Świadczenie usług kurierskich (...)
- Zakup systemu do ochrony serwera pocztowego w ramach projektu: "Poprawa cyberbezpieczeństwa dla Miasta Rybnika"
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.