eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mircze › Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na potrzeby MIR-EKO Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Mirczu



Ogłoszenie z dnia 2022-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na potrzeby MIR-EKO Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Mirczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIR-EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061618280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górna 27

1.5.2.) Miejscowość: Mircze

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 663 42 17, 530 132 312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mir-eko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mir-eko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mir-eko.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na potrzeby MIR-EKO Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Mirczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-839ad807-963c-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068963/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MIR/271/2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 209456,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na potrzeby MIR-EKO Sp. z o.o. w Mirczu.
2) Worki muszą spełniać wymagania dyrektywy 94/64/EC potwierdzone w polskim systemie prawnym, w tym m.in. w zakresie dotyczącym recyklingu materiałowego (PN-EN 13430)
i odzysku energii (PN-EN 13431). Parametry worków muszą spełniać wymagania określone
w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów
w gospodarstwach domowych.
3) Worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów powinny być:
a. wykonane z folii półprzezroczystej LDPE, umożliwiającej ocenę zawartości worka,
o grubości minimum 60 mikronów,
b. wykonane w technologii umożliwiającej klientowi zawiązanie worka po jego
napełnieniu,
c. pocięte i składane w pakiety po 100 szt. lub 200 szt. (nie dopuszcza się worków łączonych lub / i rolowanych), szerokość złożonego worka powinna wynosić min. 37 cm,
d. powinny posiadać informacje o rodzajach gromadzonych odpadów zgodnie z opisem, oznaczenie nazwy, adresu i danych kontaktowych Zamawiającego oraz logo Zamawiającego. Zakres informacji umieszczanych na workach określany będzie w zamówieniach (zależnie od terenu świadczonych przez zamawiającego usług związanych z odbiorem odpadów komunalnych i wymagań określonych przez gminy).
e. Nadruk na workach musi być wykonany w sposób trwały i czytelny,
f. Wszystkie nadruki na workach winny być odporne na działanie warunków atmosferycznych,
g. Koszt sporządzenia matrycy oraz opracowanie projektu nadruku na worki leży po stronie Wykonawcy. Matryca musi być wykonana na podstawie danych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie zatwierdzenie wzoru matrycy przedstawionej przez Wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wzoru do zatwierdzenia,
2. Szacunkowe maksymalne ilości i rodzaje zamawianych worków foliowych:
1) Wykaz worków foliowych i ilości zgodnie z poniższym zestawieniem:
czarny 120 l 230 500 szt. Zmieszane
+ nadruk logo Długość-105 cm
Szerokość-70cm
żółty 120 l 160 000 szt. Metale i tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe
+ nadruk logo Długość-105 cm
Szerokość- 70cm
zielone 60 l 31 250 szt. Szkło
+nadruk logo Długość-75 cm
Szerokość- 60cm
zielone 120 l 31 250 szt. Szkło
+nadruk logo Długość-105 cm
Szerokość- 70cm
niebieskie 120 l 60 000 szt. Papier
+nadruk logo Długość-105 cm
Szerokość- 70cm
brązowe 120 l 43 500 szt. Bio
+nadruk logo Długość-105 cm
Szerokość- 70cm
szare 60 l 21 750 szt. Popiół
+nadruk logo Długość-75 cm
Szerokość-60 cm
szare 120 l 21 750 szt. Popiół
+nadruk logo Długość-105 cm
Szerokość- 70cm
2) Ilości wskazane w pkt 1) są szacunkowe. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania zamówienia w pełnym zakresie. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywistą ilość dostarczonych worków foliowych, wynikającą z iloczynu ilości dostarczonych worków i ceny jednostkowej przedstawionej w formularzu ofertowym. Z tytułu nie zrealizowania pełnej wartości umowy nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego żadne roszczenia. (Zamawiający gwarantuje zakup worków o wartości minimum
50% zaoferowanej ceny).
3. Informacja na temat dostaw i płatności
1. Zamawiający wymaga, aby dostarczone worki były fabrycznie nowe, wysokiej jakości, wykonane z folii polietylowej o grubości zgodnej z opisem.
2. Przed dostawą pierwszej partii worków Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu po 1 egz. każdego z zamawianych worków celem zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie 5 dni.
3. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w terminie do 7 dni począwszy od dnia złożenia zamówienia.
4. Dostawa worków odbywać się będzie środkami transportu Wykonawcy i na jego koszt, do siedziby Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 15:00.
5. Wykonawca przy każdej dostawie dostarczy dowód WZ, który wymaga potwierdzenia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
6. Na fakturze umieszczona będzie ilość worków wydana na podstawie WZ.
7. Podstawą do przekazania należności będzie faktura VAT wystawiona przez wykonawcę. Faktury płatne będą poleceniem przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w ciągu 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do Zamawiającego.
3. Miejsce realizacji dostaw:
Siedziba MIR-EKO Sp. z o.o., ul. Górna 27, 22-530 Mircze.
4. Pozostałe informacje
1) Cena przedmiotu zamówienia musi być niezmienna przez cały okres realizowania dostaw.
2) Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji/rękojmi na przedmiot zamówienia, liczonej od daty ich dostarczenia (od daty dostarczenia danej partii worków).
3) W przypadku dostawy towaru wadliwego Wykonawca zobowiązany jest wymienić go na wolny od wad niezwłocznie, jednakże nie później niż do 14 dni roboczych licząc od daty złożenia reklamacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227220,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375002,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227220,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Resaco Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692520172

7.3.3) Ulica: Cegielskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-202

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227220,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.