eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Usługi ochrony fizycznej osób i mienia budynków Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych



Ogłoszenie z dnia 2023-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ochrony fizycznej osób i mienia budynków Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 296 07 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.lonska@um.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,112996,4daefab4a7307f5ab87f746f98e9e7f0.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ochrony fizycznej osób i mienia budynków Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50e5e499-876a-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012038

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.6.2023.JŁ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Usługi ochrony fizycznej osób i mienia budynków Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych”.
1. Nazwa części 1 zamówienia – Ochrona budynku przy ulicy Rzeźniczej 12 składającego się z części A i B
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla części 1 i 2 zamówienia.
4. Termin realizacji zamówienia dla części 1 i 2 zamówienia od dnia zawarcia umowy do 30.06.2023 r.

Świadczenie usługi dla części 1 zamówienia rozpocznie się od dnia 01.02.2023 r. od godziny 14:00 do ostatniego dnia obowiązywania umowy do dnia 30.06.2023 r. do godz. 6:00.
(Zamawiający planuje rozpoczęcie realizacji zamówienia od dnia 01.02.2023 r. W przypadku zawarcia umowy po dniu 01.02.2023 r. usługa będzie realizowana od dnia zawarcia umowy).
Ochrona winna być pełniona:
– ochrona od poniedziałku do piątku: od godziny 14:00 do 6:00
– ochrona w soboty, niedziele i święta: całodobowo
- ochrona od poniedziałku do piątku od godziny 6:00 do 14:00 w przypadku urlopu bądź zwolnienia lekarskiego pracownika zatrudnionego przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 57720,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Usługi ochrony fizycznej osób i mienia budynków Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych”.
1. Nazwa części 2 zamówienia – Ochrona obiektu Centrum Handlowo-Usługowo-Biurowego przy ul. Warszawskiej 3
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla części 1 i 2 zamówienia.
4. Termin realizacji zamówienia dla części 1 i 2 zamówienia od dnia zawarcia umowy do 30.06.2023 r.

Świadczenie usługi dla części 2 zamówienia rozpocznie się od dnia 01.02.2023 r do 30.06.2023 r.
(Zamawiający planuje rozpoczęcie realizacji zamówienia od dnia 01.02.2023 r. W przypadku zawarcia umowy po dniu 01.02.2023 r. usługa będzie realizowana od dnia zawarcia umowy).
1 pracownik: w budynku określonym jako część „C TIMKEN” składającym się z 6 kondygnacji
– ochrona od poniedziałku do piątku: od godziny 16:30 do 7:30
– ochrona w soboty, niedziele i święta: całodobowo
1 pracownik: pozostała część obiektu Centrum Handlowo- Usługowo- Biurowego przy ulicy Warszawskiej 3 tj.: pasażu handlowym wraz z zapleczem technicznym znajdującym się pod ulicą 3 Maja i budynku B składającego się z 4 kondygnacji, w tym jedna kondygnacja podziemna
– ochrona od poniedziałku do piątku: całodobowo
– ochrona w soboty, niedziele i święta: całodobowo

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 121855,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59655,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133052,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59655,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjne i Usługowo Handlowe "NOWA" Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6440011927

7.3.3) Ulica: ul. Teatralna 9/416

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59655,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135915,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235996,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135915,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjne i Usługowo Handlowe "NOWA" Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6440011927

7.3.3) Ulica: ul. Teatralna 9/416

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135915,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZAMAWIAJĄCY. Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu,
ul. Partyzantów 10a, 41-200 Sosnowiec, NIP: 644-30-87-339

Działając na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, ze zmianami) zwanej dalej: „ustawa Pzp” oraz zgodnie z Pełnomocnictwem z dnia 12.10.2022 r. przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przez:

Gminę Sosnowiec – Miasto posiadające prawa powiatu, al. Zwycięstwa 20, 41 – 200 Sosnowiec - PEŁNOMOCNIK ZAMAWIAJĄCEGO.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.