eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kopienica › Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów i wychowanków Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kopienicy



Ogłoszenie z dnia 2023-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów i wychowanków Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kopienicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY W KOPIENICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522619072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 3

1.5.2.) Miejscowość: Kopienica

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spkopienica@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kopienicasp.edupage.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zbroslawice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów i wychowanków Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kopienicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72eb0b23-85e3-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102995

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516963

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSPKOP.262.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług, polegających na przygotowaniu i dostarczaniu gorących posiłków, w postaci dwudaniowego obiadu, tj. zupy obiadowej oraz drugiego dania wraz z napojem (kompot lub sok) dla około 28 uczniów szkoły podstawowej w wieku 7-15 lat oraz dla dzieci w wieku przedszkolnym, tj. od 3 do 6 lat: śniadań – 45 porcji, obiadów – 45 porcji, podwieczorków – 25 porcji.
Dostawy będą odbywać się do budynku szkoły podstawowej przez okres około 178 dni żywieniowych od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych o godz. 12.00 licząc od podpisania umowy do dnia 22.12.2023 r.
Dostawy do budynku przedszkola będą odbywały się przez okres 229 dni żywieniowych - od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych w dwóch dostawach o godz. 8:30 – 8:45 (śniadanie) i 11:30 (obiad i podwieczorek), licząc od podpisania umowy do dnia 29.12.2023 r.
Posiłki muszą zostać właściwie dobrane przez Wykonawcę do wieku dzieci, w tym powinny spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku od 3 do 6 lat oraz dzieci szkolnych w wieku od 7 do 15 lat oraz Instytut Żywności i Żywienia.
W każdym tygodniu obowiązywania Umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania i dostarczenia obiadów z:
• z drugim daniem mięsnym - w każdy poniedziałek i środę;
• z drugim daniem jarskim - w każdy wtorek i czwartek;
• z drugim daniem rybnym - w każdy piątek.

Szacunkowa ilość posiłków, tj. dwudaniowych obiadów wraz z napojem, w okresie obowiązywania Umowy wynosi ogółem dla szkoły podstawowej: 4.984 szt., z czego ilość posiłków:
 dla dzieci w wieku szkolnym wynosi ogółem: 4.984 szt., w tym:
o 2.016 szt. obiadów z drugim daniem mięsnym;
o 2.016 szt. obiadów z drugim daniem jarskim;
o 952 szt. obiadów z drugim daniem rybnym

Szacunkowa ilość posiłków dla przedszkola:
a) tj. dwudaniowych obiadów wraz z napojem, w okresie obowiązywania Umowy wynosi ogółem: 10.305 szt., z czego ilość posiłków:
 dla dzieci w wieku przedszkolnym wynosi ogółem: 10.305 szt., w tym:
o 4.050 szt. obiadów z drugim daniem mięsnym;
o 4.140 szt. obiadów z drugim daniem jarskim;
o 2.115 szt. obiadów z drugim daniem rybnym

b) tj. śniadań w okresie obowiązywania Umowy wynosi ogółem: 10.305 szt.,
c) tj. podwieczorków w okresie obowiązywania Umowy wynosi ogółem: 5.725 szt.

W przypadku wzmożonej zachorowalności lub nieobecności dzieci, Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia dziennej ilości posiłków, z tym zastrzeżeniem, że:
 minimalna ilość posiłków w dniu żywieniowym nie będzie mniejsza, niż:
o 5 posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz
o 5 posiłków dla dzieci w wieku szkolnym,

UWAGA: ograniczenie dziennej ilości posiłków, o którym mowa powyżej nie dotyczy sytuacji wyjątkowych, niemożliwych do przewidzenia przez Zamawiającego [np. nauki zdalnej]. Wówczas dzienna ilość dostarczanych posiłków może być mniejsza, zgodna z rzeczywistym zapotrzebowaniem Zamawiającego lub w ogóle nie zachodzić.

 Zamawiający poinformuje Wykonawcę o dokładnej dziennej ilości posiłków, wynikającej z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego i uczyni to, w przypadku dwudaniowego obiadu i podwieczorków do godz. 8.50 w dniu dostarczenia, w przypadku śniadań do godz. 6.30 w dniu dostarczenia.

Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204278,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204278,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204278,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Gastronomia Śląsk Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6452542599

7.3.3) Ulica: ul. Górnicza 7

7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204278,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.