eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Modernizacja instalacji c.o. w budynku przy ul. Żeromskiego 18 a w Wodzisławiu Śląskim



Ogłoszenie z dnia 2021-07-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102995 z dnia 2021-07-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji c.o. w budynku przy ul. Żeromskiego 18 a w Wodzisławiu Śląskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZAKŁAD ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277572641

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324572006

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzzn@pzzn.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzzn.bip.powiatwodzislawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzzn.bip.powiatwodzislawski.pl/bipkod/006

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji c.o. w budynku przy ul. Żeromskiego 18 a w Wodzisławiu Śląskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30c8a61a-a745-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102995

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001689/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja instalacji c.o. w budynku przy ul. Żeromskiego 18 a w Wodzisławiu Śląskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042406/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZZN.0714.45.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 134531,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zadania pn.: „Modernizacja instalacji c.o. w budynku przy ul. Żeromskiego 18A w Wodzisławiu Śląskim”. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez Chowaniec Barbarę Biuro Projektowe „SANWEKO” z Rydułtów.
2. Zakres robót obejmuje:
1) demontaż rurociągów i grzejników,
2) montaż rurociągów stalowych ocynkowanych zewnętrznie,
3) montaż grzejników: stalowych płytowych z zasilaniem bocznym, higienicznych oraz ocynkowanych, stalowych płytowych z zasilaniem bocznym, stalowych płytowych z zasilaniem dolnym, higienicznych - łącznie 69 szt.,
4) montaż zaworów i głowic termostatycznych 69 szt.,
5) montaż zaworów regulacji hydraulicznej 2 szt.,
6) montaż zaworów powrotnych 68 szt. i zestawów zaworowych 1 szt.,
7) montaż zaworów kulowych 2 szt.,
8) montaż zaworów odpowietrzających automatycznych 19 szt.,
9) izolację cieplną przewodów otulinami PU,
10) płukanie, próby szczelności i próby na gorąco instalacji z dokonaniem regulacji,
11) przebicie i zabetonowanie otworów w ścianach i stropie 53 szt.,
12) założenie tulei ochronnych,
13) przygotowanie powierzchni i dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ok. 555 m2,
14) rozebranie i ponowny montaż wejść do kanałów z płyt gipsowo – kartonowych,
15) załadunek, wywóz i utylizacja gruzu.
Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym – przychodnia zdrowia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych a także projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia – Dział II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119497,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278227,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119497,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Kucharzyk Firma Handlowo Usługowa INSTALFLEX

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851763696

7.3.3) Ulica: Chojnik

7.3.4) Miejscowość: Gromnik

7.3.5) Kod pocztowy: 33-180

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119497,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.