eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa tkanin mundurowych : gabardyna w ilości -873 mb. (I cz.), gabardyna letnia w ilości -2430 mb.(cz.II), tropik w ilości 815 mb.( cz. III) do Centralnej Składnicy Magazynowej przy AŚ w Łodzi.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102958 z dnia 2021-07-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tkanin mundurowych : gabardyna w ilości -873 mb. (I cz.), gabardyna letnia w ilości -2430 mb.(cz.II), tropik w ilości 815 mb.( cz. III) do Centralnej Składnicy Magazynowej przy AŚ w Łodzi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590409

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smutna 21

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-729

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 675 00 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lodz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zp.sw.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tkanin mundurowych : gabardyna w ilości -873 mb. (I cz.), gabardyna letnia w ilości -2430 mb.(cz.II), tropik w ilości 815 mb.( cz. III) do Centralnej Składnicy Magazynowej przy AŚ w Łodzi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-326c6ccf-b954-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009833/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa tkanin dostawa (gabardyna mundurowa, gabardyna letnia, tropik mundurowy) do Centralnej Składnicy Magazynowej (Działu Magazynów) przy Areszcie Śledczym w Łodzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060436/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.3.2021.KB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162272,01 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis Przedmiotu Zamówienia część I – Gabardyna mundurowa – 873 mb.


1. Charakterystyka wyrobu.

1.1. Skład surowcowy tkaniny.
Wełna – 45%, Poliester – 55%.

1.2. Splot.
Rządkowy reformowany.

1.3. Masa tkaniny.
Liniowa – 480 g/m ± 10 g/m;
Powierzchniowa – 333 g/m2 ± 10 g/m2.

1.4. Szerokość tkaniny.
144 cm ± 2 cm.

1.5. Liczba nitek w tkaninie na 1 dm.
Osnowa – 556 ± 20;
Wątek – 256 ± 15.

1.6. Kolor.
Ciemno – szary (stalowy).
Współrzędne barwy: L = 24,90; a = 0,15; b = - 6,86; Δ E ≤ 1,5.

1.7. Parametry przędzy (masa liniowa [tex] i skręt).
Osnowa – 19 Z 630 x 2 S 640;
Wątek – 19 Z 630 x 2 S 640.



2. Znakowanie.

Oznakowanie w formie etykiety umieszczonej przy rolce powinno zawierać przynajmniej :
Dane producenta;
Skład surowcowy tkaniny;
Szerokość tkaniny;
Długość nawiniętej tkaniny;
Masę nawiniętej tkaniny;
Oznaczenie jakości tkaniny.


3. Pakowanie, przechowywanie, transport.

3.1. Pakowanie.

Tkanina powinna być nawinięta na tekturową tuleję, długość nawiniętego materiału nie powinna przekraczać 60 mb. Każda rolka zapakowana w folię.

3.2. Przechowywanie.

Tkaninę należy przechowywać w pomieszczeniach przewiewnych, suchych, pozbawionych obcych zapachów. Wyrób powinien być zabezpieczony przed zniszczeniem przez pleśń, bakterie i inne czynniki zewnętrzne, zawilgoceniem, poplamieniem, zabrudzeniem, a także przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych.

3.3. Transport.

Załadowanie, przewóz (w zamkniętych środkach transportu) i wyładowanie powinny odbywać się w warunkach zabezpieczającymi tkaninę przed zabrudzeniem, zamoczeniem, uszkodzeniami mechanicznymi i chemicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami transportowymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19260000-6 - Tkaniny

4.5.5.) Wartość części: 40355,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis Przedmiotu Zamówienia część II – Gabardyna letnia – 2430 mb.


1. Charakterystyka wyrobu.

1.1. Skład surowcowy tkaniny.
Wełna – 45%, Poliester – 55%.

1.2. Splot.
Rządkowy 2/1 Z.

1.3. Masa tkaniny.
Liniowa – 360 g/m ± 10 g/m;
Powierzchniowa – 234 g/m2 ± 10 g/m2.

1.4. Szerokość tkaniny.
154 cm ± 2 cm.

1.5. Liczba nitek w tkaninie na 1 dm.
Osnowa – 330 ± 10;
Wątek – 240 ± 10.

1.6. Kolor.
Ciemno – szary (stalowy).
Współrzędne barwy: L = 24,90; a = 0,15; b = - 6,86; Δ E ≤ 1,5.

1.7. Parametry przędzy (masa liniowa [tex] i skręt).
Osnowa – 19 Z 630 x 2 S 640;
Wątek – 19 Z 630 x 2 S 640.




2. Znakowanie.

Oznakowanie w formie etykiety umieszczonej przy rolce powinno zawierać przynajmniej :
Dane producenta;
Skład surowcowy tkaniny;
Szerokość tkaniny;
Długość nawiniętej tkaniny;
Masę nawiniętej tkaniny;
Oznaczenie jakości tkaniny.

3. Pakowanie, przechowywanie, transport.

3.1. Pakowanie.

Tkanina powinna być nawinięta na tekturową tuleję, długość nawiniętego materiału nie powinna przekraczać 70 mb. Każda rolka zapakowana w folię.

3.2. Przechowywanie.

Tkaninę należy przechowywać w pomieszczeniach przewiewnych, suchych, pozbawionych obcych zapachów. Wyrób powinien być zabezpieczony przed zniszczeniem przez pleśń, bakterie i inne czynniki zewnętrzne, zawilgoceniem, poplamieniem, zabrudzeniem, a także przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych.

3.3. Transport.

Załadowanie, przewóz (w zamkniętych środkach transportu) i wyładowanie powinny odbywać się w warunkach zabezpieczającymi tkaninę przed zabrudzeniem, zamoczeniem, uszkodzeniami mechanicznymi i chemicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami transportowymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19260000-6 - Tkaniny

4.5.5.) Wartość części: 90403,69 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis Przedmiotu Zamówienia część III– Tropik – 815 mb.


1. Charakterystyka wyrobu.

1.1. Skład surowcowy tkaniny.
Wełna – 45%, Poliester – 55%.

1.2. Splot.
Płócienny 1/1.

1.3. Masa tkaniny.
Liniowa – 343 g/m ± 10 g/m;
Powierzchniowa – 240 g/m2 ± 10 g/m2.

1.4. Szerokość tkaniny.
144 cm ± 2 cm.

1.5. Liczba nitek w tkaninie na 1 dm.
Osnowa – 185 ± 10;
Wątek – 160 ± 10.

1.6. Kolor.
Ciemno – szary (stalowy).
Współrzędne barwy: L = 24,90; a = 0,15; b = - 6,86; Δ E ≤ 1,5.

1.7. Parametry przędzy (masa liniowa [tex] i skręt).
Osnowa – 21 Z 550 x 3 S 560;
Wątek – 21 Z 550 x 3 S 560.

2. Znakowanie.

Oznakowanie w formie etykiety umieszczonej przy rolce powinno zawierać przynajmniej :
Dane producenta;
Skład surowcowy tkaniny;
Szerokość tkaniny;
Długość nawiniętej tkaniny;
Masę nawiniętej tkaniny;
Oznaczenie jakości tkaniny.



3. Pakowanie, przechowywanie, transport.

3.1. Pakowanie.

Tkanina powinna być nawinięta na tekturową tuleję, długość nawiniętego materiału nie powinna przekraczać 70 mb. Każda rolka zapakowana w folię.

3.2. Przechowywanie.

Tkaninę należy przechowywać w pomieszczeniach przewiewnych, suchych, pozbawionych obcych zapachów. Wyrób powinien być zabezpieczony przed zniszczeniem przez pleśń, bakterie i inne czynniki zewnętrzne, zawilgoceniem, poplamieniem, zabrudzeniem, a także przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych.

3.3. Transport.

Załadowanie, przewóz (w zamkniętych środkach transportu) i wyładowanie powinny odbywać się w warunkach zabezpieczającymi tkaninę przed zabrudzeniem, zamoczeniem, uszkodzeniami mechanicznymi i chemicznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami transportowymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19260000-6 - Tkaniny

4.5.5.) Wartość części: 31513,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45099,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46709,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45099,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady przemysłu Wełnianego Tomtex S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7730009247

7.3.3) Ulica: Włókiennicza 12/18

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45099,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne :
Przedmiotowe postępowanie zostało podzielone na trzy części. Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 01.06.2021 r. do godz. 11.00
dla II ( gabardyna letnia -2430 mb.) i III ( tropik – 815 mb.) części zamówienia Wykonawcy: Zakłady Przemysłu Wełnianego „9 MAJA” S.A. oraz Zakłady Przemysłu Wełnianego „TOMTEX” S.A. złożyli oferty równorzędne, które otrzymały taką samą liczbę punktów według obowiązujących kryteriów oceny ofert ustalonych przez Zamawiającego w SWZ.
Zamawiający wezwał w/w Wykonawców na podstawie art. 248 ust. 3 ustawy z dnia 11 września Prawo zamówień publicznych do złożenia ofert dodatkowych, w wyznaczonym terminie, do 11.06.2021 r.
Do upływu terminu składania ofert dodatkowych tj. do dnia 11.06.2021 r. do godz. 11.00 w/w Wykonawcy przesłali oferty dla II i III części zamówienia, przy czym dla części II były to oferty równorzędne, które otrzymały taką samą liczbę punktów według obowiązujących kryteriów oceny ofert ustalonych przez Zamawiającego w SWZ, co skutkowało brakiem możliwości wyłonienia Wykonawcy dla w/w części przedmiotowego postępowania.
Mając na uwadze powyższe, zgodnie z art. 255 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnił postępowanie w części II zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33080,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33582,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33080,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Przemysłu Wełnianego Tomtex S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7730009247

7.3.3) Ulica: Włókiennicza 12/18

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33080,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

2021-07-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.