eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczyrk › "Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa części pomieszczeń budynku trybun Amfiteatru Szczyrk. SEGMENT A"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa części pomieszczeń budynku trybun Amfiteatru Szczyrk. SEGMENT A”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZYRK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Beskidzka 4

1.5.2.) Miejscowość: Szczyrk

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338295027

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szczyrk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczyrk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.szczyrk.pl/aktualne,m,m2,50,156,157

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa części pomieszczeń budynku trybun Amfiteatru Szczyrk. SEGMENT A”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a37747d9-8a51-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004225/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa części pomieszczeń budynku trybun Amfiteatru Szczyrku. Segment A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053422/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKUHiR272.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: ”Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa części pomieszczeń budynku trybun Amfiteatru Szczyrk. SEGMENT A”.
1.2.Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie przebudowy części pomieszczeń wyłącznie segmentu A budynku trybun amfiteatru w Szczyrku w celu przystosowania budynku do nowej funkcji jaka będzie pełnił tj. muzeum narciarstwa.
W ramach przebudowy należy wykonać roboty budowlane polegające na :
a) wykonaniu prac wyburzeniowych i rozbiórkowych.
- rozbiórka fragmentu ścianki działowej oraz ściany pod otwory drzwiowe,
- demontaż istniejących kasetonów w złym stanie technicznym i ich uzupełnienie o nowe kasetony,
- demontaż istniejącej armatury, wyposażenia łazienki,
- demontaż opraw oświetleniowych, tablic bezpiecznikowych, tablicy zewnętrznej,
- demontaż puszek i gniazd bezpiecznikowych, itp.
- demontaż fragmentu istniejącego placu z kostki betonowej,
b) wykonanie elementów konstrukcyjnych i ogólnobudowlanych.
- wykonanie fundamentów żelbetowych posadowionych na ławie z mieszanki betonowej, fundamenty przewiduje się pod
konstrukcję aluminiową ściany zewnętrznej,
- ściany działowe z płyt kartonowo – gipsowych, konstrukcję dla ścian działowych należy wykonać z profili stalowych
ocynkowanych w kompleksowym rozwiązaniu systemowym,
- wykonanie nadporoży w miejscach montażu nowych drzwi zewnętrznych i wewnętrznych.
c) instalacja wody zimnej i ciepłej użytkowej.
- demontaż istniejącej armatury,
- montaż umywalek,
- przebudowa instalacji wodociągowej,
d) przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej.
- wykonanie podłączeń wraz z pionowymi podejściami pod nowe wyposażenie łazienki,
- zaślepienie istniejących podłączeń,
e) instalacja wentylacyjna.
- przebudowa instalacji wywiewnej mechanicznej,
f) instalacja elektryczna.
- przebudowa istniejącej instalacji elektrycznej pod nowoprojektowane obwody gniazd wtyczkowych, wywiewu ,
- montaż opraw oświetleniowych oświetlenia podstawowego, oraz opraw oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego,
g) elewacja budynku.
- po montażu nowych drzwi zewnętrznych należy wykończyć szpalety wokół drzwi,
- w zewnętrznej wnęce istniejące deski należy pomalować lakiero – bejcą w kolorze szarym,
- zewnętrzna wnęka należy zabudować ścianą aluminiową szklaną z drzwiami (SA1), szklenie zimne, drzwi symetryczne,
dwuskrzydłowe, wykładane, zamykane na zamek z klamka obustronną,
- elewację wszystkich donic usytuowanych w górnej części elewacji należy pokryć deskowaniem pełnym z płyt cemontowo-
drzazgowych o szer. 12-15 cm na podkonstrukcji drewnianej,
- cokół – należy wykonać remont
- donice – należy wykonać prace renowacyjne , uszczelniające.
h) elementy wykończeniowe wewnętrzne.
- posadzki: brakujące fragmenty posadzek po wyburzeniu należy uzupełnić płytkami gresowymi,
- sufity: należy zdemontować istniejące kasetony które są w złym stanie technicznym i uzupełnić nowymi, w pozostałym
zakresie sufity należy pomalować,
- ściany wewnętrzne: ściany pomieszczeń należy pomalować,
- w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych na nowoprojektowana ścianę należy pokryć płytkami ceramicznymi w kolorze
białym do wysokości istniejących płytek.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276600,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276600,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276600,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Szymik SZ&C

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366527086

7.3.3) Ulica: Juszczyna164

7.3.4) Miejscowość: Juszczyna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-382

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276600,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.