eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRearanżacja pomieszczeń biurowych na 9 piętrze w Budynku Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 16a w Gdańsku.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rearanżacja pomieszczeń biurowych na 9 piętrze w Budynku Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 16a w Gdańsku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.wimio@pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rearanżacja pomieszczeń biurowych na 9 piętrze w Budynku Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 16a w Gdańsku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01b8b1f0-8292-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102852

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043481/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/18/005/R/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1038026,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest rearanżacja istniejących wnętrz biurowych i dydaktycznych na poziomie 9 piętra budynku dydaktycznego w Gdańsku przy ul. Do Studzienki 16a, na potrzeby przestrzeni biurowych Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa. Istniejący budynek oraz przedmiotowe piętro pełni funkcje budynku o funkcji dydaktycznej, a istniejące pomieszczenia pełnią funkcję pomieszczeń dydaktycznych jak i pokojów o charakterze biurowym dla pracowników uczelni. Budynek znajduje się w dobrym stanie technicznym, jest obecnie wykorzystywany. Planowana inwestycja ma na celu rearanżacje układu pomieszczeń i przeznaczenie ich na pomieszczenia biurowe dla pracowników uczelni.
Budynek w trakcie realizacji prac remontowych będzie nadal użytkowany. Prace remontowe realizowane na 9 piętrze nie mogą utrudnić w sposób znaczący funkcjonowania budynku na pozostałych piętrach budynku.
Projektowana aranżacja nie wpływa na funkcję i istotne parametry lokalu. Lokal jest przeznaczony do pracy biurowej. Przewidziano 27 miejsc siedzących dla pracowników w pokojach jedno i dwuosobowych.
Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmować będzie wykonanie robót:
Rozbiórkowych,
Budowlanych w zakresie budowy ścian działowych oraz prac wykończeniowych (malowanie, kładzenie glazury)
Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,
Montaż instalacji sanitarnej – klimatyzacji,
Montaż instalacji sanitarnej – montaż armatury łazienkowej wraz z podejściami,
Montaż instalacji elektrycznej,
Montaż instalacji teletechnicznej,
Montaż i podłączenie do systemu czujek przeciwpożarowych
Dokumentacja projektowa i STWiORB oraz pozostałe dokumenty wskazane poniżej, określają i obejmują w całości przedmiot zamówienia, dając Wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu i umożliwiając złożenie kompletnej oferty.
Dokumentacja projektowa, STWiORB, bioz, opis techniczny, rzuty znajdują się w załączniku nr 7 do SWZ o nazwie „Dokumentacja”.
Wraz z SWZ Zamawiający przekazuje przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ. Przedmiar robót pełni rolę wyłącznie pomocniczo - informacyjną i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232460-4 - Roboty sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 1 300 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych 00/100). Oferta z najniższą ceną, tj. Oferta Wykonawcy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowego HADM PLUS Hanna Gramatowska 83-200 Starogard Gdański wynosi 2 088 800,00 zł brutto (słownie: dwa miliony osiemdziesiąt osiem tysięcy osiemset złotych 00/100). Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z tym, iż oferta z najniższą ceną jest wyższa od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie zostaje unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2088800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2706615,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.