eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Budowa odcinków dróg gminnych wraz z infrastrukturą w m. Wieszyno, dz. nr 25/3, 25/5, 58/3, 58/5, gm. Słupsk.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa odcinków dróg gminnych wraz z infrastrukturą w m. Wieszyno, dz. nr 25/3, 25/5, 58/3, 58/5, gm. Słupsk.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słupsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bartoszl@gminaslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminaslupsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_slupsk/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa odcinków dróg gminnych wraz z infrastrukturą w m. Wieszyno, dz. nr 25/3, 25/5, 58/3, 58/5, gm. Słupsk.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f17e320-8fbe-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020958/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Wieszyno – budowa drogi do posesji 24 i 25

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059745/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinków dróg gminnych wraz z infrastrukturą tzn. oświetleniem drogowym w m. Wieszyno, dz. nr 25/3, 25/5, 58/3, 58/5, gm. Słupsk. Łączna długość odcinków to L=134,10m. Jest to droga gminna, wewnętrzna. Całość inwestycji podzielono na trzy odcinki z czego dwa A - B i C - D leżą w tym samym miejscu, a trzeci E - F włączony jest do drogi gminnej w innej lokalizacji. Trasa odcinków A - B i C - D jest kontynuacją istniejącego już układu komunikacyjnego dróg gminnych wewnętrznych. Trasa odcinka E - F jest powiązana z istniejącym zjazdem, a koniec na granicy działek 25/4 i 25/3 obr. Wieszyno. Długości projektowanych odcinków: A - B – 77,0 m, C - D – 33,4 m, E - F – 23,7 m.

W celu wykonania powyższego zadania będą realizowane na budowie następujące prace:
Przyjęto następujące parametry:
- droga gminna, ogólnodostępna,
- klasa drogi wewnętrzna, jednojezdniowa, jednopasmowa, dwukierunkowa,
- szerokość jezdni – 3,5m odc. A - B, C - D, 3,0 m odc. E – F,
- prędkość projektowana – 20 km/h,
- kategoria ruchu KR1-KR2,
- zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna
- odwodnienie powierzchniowe na pobocze
- głębokość przemarzania 1,0 m,
- warunki wodne dobre,
- grupa nośności podłoża G3 wynikająca z badań geotechnicznych.
Zakres robót drogowych do wykonania to:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe w tym rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych ażurowych prefabrykowanych typu JOMB i nawierzchni chodnika z kostki betonowej (wskazany przez Inspektora Nadzoru materiał należy złożyć na palety i przetransportować do siedziby ZGK Jezierzyce, pozostały materiał Wykonawca winien wywieźć na składowisko odpadów budowlanych),
- plantowanie i obrobienie na czysto terenu,
- humusowanie skarp i poboczy warstwą humusu gr. 10 cm z obsianiem nasionami traw,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej gr, 8 cm i płyt ażurowych wibroprasowanych gr. 8 cm wraz z zasypaniem otworów w płytach ażurowych żwirem płukanym 8/16 mm gr. 10 cm,
- regulacja wysokościowa istniejących skrzynek i włazów - Zamawiający oczekuje aby regulacja wysokościowa wszystkich elementów infrastruktury odbyła się z elementów całych, niepopękanych
- wykonanie i zatwierdzenie w odpowiednich instytucjach projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót,
- wykonanie stałej organizacji ruchu,
Roboty elektryczne:
- budowa linii kablowej 0,4 kV YAKXS 4x25mm 2 o łącznej długości 138m,
- montaż latarń oświetlenia ulicznego o wysokościach h=5m – 4 szt.,
- montaż opraw oświetleniowych drogowych – 4 szt.,
- montaż szafki sterowania oświetleniem SO – 1kpl,
- ułożenie kanałów z rur PCV fi 75 mm i długości 100 m,
- ułożenie drutu fi 8 i podłączenie do projektowanych latarń,
- wykonanie podsypki oraz nadsypki piaskowej na układaną linię kablową,
- ułożenie folii ochronnej koloru niebieskiego,
- zasypanie powstałych wykopów,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
- wykonanie pomiarów poodbiorowych,
- demontaż opraw należących do EOŚ – 3 szt.




- do zadań Wykonawcy należy również :
a) Zgłoszenie rozpoczęcie prac budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Powiecie Słupskim,
- wystąpić do zarządców dróg oraz innych podmiotów zarządzających innymi terenami publicznymi, o przekazanie terenów w ramach których prowadzona będzie budowa i uzyskać jego odbiór po zakończeniu prac,
- dostarczyć zamawiającemu do akceptacji jeszcze przed wbudowaniem wnioski materiałowe na materiały i urządzenia, które wykonawca zamierza zamontować w ramach przedmiotowego postępowania,
- Wykonawca dostarczy w formie cyfrowej (na płycie CD) dokumentację zdjęciową z robót ulegających zakryciu oraz zanikających przed ich wykonaniem oraz po wykonaniu wszystkich robót. Zdjęcia powinny być oznaczone znacznikami: daty, czasu,
- wykonanie i zarejestrowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej – 5 egz.
W/w zakresy prac, wykonać należy zgodnie z, projektami technicznym i wytycznymi Zamawiającego w tym zakresie. Dokumentacja będzie stanowiła załącznik do specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291770,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352516,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291770,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kręzel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220500169

7.3.3) Ulica: Kasztanowa1

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.5) Kod pocztowy: 76-251

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291770,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.