eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzreńskPrzebudowa drogi gminnej 230737W ul. Mostowska



Ogłoszenie z dnia 2024-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej 230737W ul. Mostowska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szreńsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kanoniczny 10

1.5.2.) Miejscowość: Szreńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-550

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 653 40 38

1.5.8.) Numer faksu: 23 653 40 38 wew. 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrensk@szrensk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrensk.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-002adb5f-b525-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej 230737W ul. Mostowska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-002adb5f-b525-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012793/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi gminnej 230737W ul. Mostowska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00045167

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.ZP.271.2.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 323806,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej 230737W ul. Mostowska
Zakres robót obejmuje między innymi:
− roboty przygotowawcze
− roboty ziemne
− podbudowy
− roboty odwadniające
− fundamentowanie dróg
− roboty w zakresie nawierzchni dróg
− roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania,
− oznakowanie
− montaż 5 lamp oświetleniowych hybrydowych zgodnie ze wskazaniem, (fotowoltaika+ wiatrak) Moc: 60W - lampa LED; Strumień świetlny lampy [lm]: ≥5000lm Akumulator: min. 120Ah Panel fotowoltaiczny: min. 250W; Turbina wiatrowa: min. 300W ; Czas pracy w warunkach niekorzystnych do 4 dni; Czas pracy: min. 8h; wysokość 6,0m, kolor srebrny + ocynk, załączenie przez czujnik zmierzchu
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym, projekcie technicznym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), Specyfikacji Warunków Zamówienia (pomocniczo w przedmiarze robót, który należy traktować jako element pomocniczy do określenia ceny oferty, a ewentualne nieujęte w nim elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia) stanowiącymi integralną część umowy, przy czym dokumenty te należy interpretować jako wzajemnie się uzupełniające.
Załączniki do SWZ:
a) Złącznik nr 10 przedmiar robót
udostępniony jest jedynie poglądowo, ma charakter jedynie informacyjny, jest materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty (art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1610 z późn. zm.) a ewentualne nieujęte w nim elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia,
b) Załącznik nr 11 projekt budowlany i projekt techniczny,
c) Załącznik 12 specyfikacje techniczne
Wykonawca zobowiązany jest do:
1) stosowania w czasie realizacji zamówienia wszelkich obowiązujących przepisów z zakresu prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ppoż. oraz zapewnienia stałego nadzoru technicznego. Wykonawca jest zobowiązany pokryć wszelkie opłaty i kary nałożone przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania,
2) takiego zorganizowania dostaw materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zapewnić nieprzerwane prowadzenie robót budowlanych,
3) w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, usuwania i składowania wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych w zabezpieczonym miejscu.
4) przedłożenia na 2 dni przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego,
5) terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i przekazanie do eksploatacji przedmiotu umowy,
6) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, od chwili przekazania placu budowy aż do dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót,
7) w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, usuwanie i składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych w zabezpieczonym miejscu.
8) zapewnienia na własny koszt bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane są roboty od chwili przekazania placu budowy aż do dnia podpisania protokołu odbioru robót odpowiedzialny będzie Wykonawca.
9) w razie zaistnienia potrzeby całkowitego lub częściowego zamknięcia ruchu na drodze, należy skutecznie poinformować wszystkich mieszkańców o tym fakcie z 24 godzinnym wyprzedzeniem,
10) teren budowy przylega do terenów z zabudową mieszkaniową, Wykonawca będzie realizować roboty w sposób powodujący minimalną niedogodność dla mieszkańców.
11) dostarczenia, zainstalowania w czasie wykonywania robót i obsługiwania wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających,
12) ponoszenia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej związanej z realizacją zamówienia ,
13) wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 1 egzemplarzu,
14) zapewnienie właściwej organizacji robót,
15) zapewnienie własnym staraniem i na własny koszt mediów koniecznych do realizacji robót
budowlanych;
16) ochrony znaków geodezyjnych, a w przypadku ich uszkodzenia lub zniszczenia odtworzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
17) zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających,
18) usuwanie na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, utylizacje odpadów pochodzących z wykonania robót, łącznie z ponoszeniem kosztów utylizacji,
19) stosowanie w czasie realizacji zamówienia wszelkich obowiązujących przepisów z zakresu prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ppoż. oraz zapewnienia stałego nadzoru technicznego. Wykonawca jest zobowiązany pokryć wszelkie opłaty i kary nałożone przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania,
20) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, a w razie ich zniszczenia czy uszkodzenia Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
21) wykonanie niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich prób i pomiarów na każde polecenie Inspektora nadzoru z ramienia Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonania robót,
22) utylizacje odpadów budowlanych pochodzących z wykonania robót, łącznie z ponoszeniem kosztów utylizacji,
23) przekazania Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru kompletnej dokumentacji powykonawczej sprawdzonej i zaakceptowanej przez Inspektora nadzoru, w tym między innymi atestów i certyfikatów na wbudowane materiały, urządzenia itp. protokołów prób, sprawdzeń, badań, deklaracji zgodności itp
24) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac: obiektów, fragmentów dróg, nawierzchni, instalacji, odtworzenia terenów zielonych i doprowadzenia do stanu nie gorszego niż przed wejściem na teren.
25) udział w przeglądach gwarancyjnych.
3.3. Przedmiot zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wykonać z należytą starannością, zgodnie z projektem budowlanym, projektem technicznym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), Specyfikacji Warunków Zamówienia, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, sztuki budowlanej, wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa, uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
3.4. Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały i urządzenia, stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia mają być fabrycznie nowe i odpowiadać, co, do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
3.5. Wymagany minimalny okres gwarancji na roboty budowlane wynosi 48 miesięcy.
3.6. W przypadku gdyby w dokumentacji przetargowej, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w załącznikach do SWZ Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów należy to traktować wyłącznie, jako rozwiązanie przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w dokumentacji, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Do Wykonawcy należy potwierdzenie równoważności. Zaproponowane materiały równoważne będą akceptowane przez Zamawiającego, Inspektora nadzoru i Projektanta.
3.7 Materiały z wykopów nie należą do Zamawiającego. Wykonawca będzie miał obowiązek wywieźć je i zutylizować na własny koszt, zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie. Jeśli jednak materiały z rozbiórki, materiały z wykopów zostałyby zakwalifikowane przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru inwestorskiego do odzysku, Wykonawca będzie miał obowiązek złożyć je na terenie wskazanym przez Zamawiającego lub wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego ( do 10 km).
3.8. Jeżeli w trakcie wykonywania robót wystąpi kolizja z istniejącą infrastrukturą techniczną to po wykonaniu robót należy przywrócić ją do stanu pierwotnego.
3.9. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących w terenie.
3.10. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia dostarczenia. przed podpisaniem umowy aktualnej polisy OC zgodnie z zapisami zwartymi we wzorze umowy wraz z dowodem jej opłacenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456353,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 456353,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456353,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe "NOVBUD" Agnieszka Kleniewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146271042

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 8b

7.3.4) Miejscowość: Płońsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 456353,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.