eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › (BZP.271.5.2023) Dostawa sprzętu komputerowego



Ogłoszenie z dnia 2023-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
(BZP.271.5.2023) Dostawa sprzętu komputerowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWSKIE GÓRY

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258820

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 4

1.4.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.4.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.tgory.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.tarnowskiegory.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102796

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00095961

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.13. Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia?

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.14. Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył następujące przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp:
Dla części 1, 3, 4 (zgodnie z wymogiem wskazanym w OPZ dla danego sprzętu):
- certyfikat Energy Star lub TCO lub wydruk ze strony internetowej dla oferowanego modelu
- certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (dokument ten będzie również stanowił potwierdzenie, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta komputera)
- certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu
- deklaracja zgodności CE
- wydruk raportu z oprogramowania testującego, potwierdzający wymaganą przez Zamawiającego wydajność opisaną w Załącznikach nr 2A, 2C i 2D do SWZ
- potwierdzenie spełniania wymagań oraz parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach nr 2A, 2C i 2D do SWZ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki nr 1A, 1C i 1D do SWZ

Dla części 2:
- potwierdzenie spełniania wymagań oraz parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2B do SWZ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ.


2) W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.

Po zmianie:
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył następujące przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp:
Dla części 1, 3, 4 (zgodnie z wymogiem wskazanym w OPZ dla danego sprzętu):
- certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (dokument ten będzie również stanowił potwierdzenie, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta komputera)
- certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu
- deklaracja zgodności CE
- wydruk raportu z oprogramowania testującego, potwierdzający wymaganą przez Zamawiającego wydajność opisaną w Załącznikach nr 2A, 2C i 2D do SWZ
- potwierdzenie spełniania wymagań oraz parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach nr 2A, 2C i 2D do SWZ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki nr 1A, 1C i 1D do SWZ

Dla części 2:
- potwierdzenie spełniania wymagań oraz parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2B do SWZ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ.


2) W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
Dla części 1, 3, 4 - zgodnie z wymogiem wskazanym w OPZ dla danego sprzętu:
- certyfikat Energy Star lub TCO lub wydruk ze strony internetowej dla oferowanego modelu
- certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (dokument ten będzie również stanowił potwierdzenie, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta komputera)
- certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu
- deklaracja zgodności CE
- wydruk raportu z oprogramowania testującego, potwierdzający wymaganą przez Zamawiającego wydajność opisaną w Załącznikach nr 2A, 2C i 2D do SWZ
- potwierdzenie spełniania wymagań oraz parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach nr 2A, 2C i 2D do SWZ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki nr 1A, 1C i 1D do SWZ

Dla części 2:
- potwierdzenie spełniania wymagań oraz parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2B do SWZ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ.

Po zmianie:
Dla części 1, 3, 4 - zgodnie z wymogiem wskazanym w OPZ dla danego sprzętu:
- certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (dokument ten będzie również stanowił potwierdzenie, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta komputera)
- certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu
- deklaracja zgodności CE
- wydruk raportu z oprogramowania testującego, potwierdzający wymaganą przez Zamawiającego wydajność opisaną w Załącznikach nr 2A, 2C i 2D do SWZ
- potwierdzenie spełniania wymagań oraz parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach nr 2A, 2C i 2D do SWZ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki nr 1A, 1C i 1D do SWZ

Dla części 2:
- potwierdzenie spełniania wymagań oraz parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2B do SWZ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.5. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia

Przed zmianą:
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-02-23 10:00

Po zmianie:
2023-02-27 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-02-23 10:30

Po zmianie:
2023-02-27 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-03-24

Po zmianie:
2023-03-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.