Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00095961/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
- 2023/BZP 00138473/01 - Wynik z dnia 2023-03-16
- 2023/BZP 00186385/01 - Wynik z dnia 2023-04-21
- 2023/BZP 00253782/01 - Wynik z dnia 2023-06-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
(BZP.271.5.2023) Dostawa sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWSKIE GÓRY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258820
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 4
1.4.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-600
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.tgory.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.tarnowskiegory.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102796
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00095961
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.13. Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia? Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.14. Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył następujące przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp:
Dla części 1, 3, 4 (zgodnie z wymogiem wskazanym w OPZ dla danego sprzętu):
- certyfikat Energy Star lub TCO lub wydruk ze strony internetowej dla oferowanego modelu
- certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (dokument ten będzie również stanowił potwierdzenie, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta komputera)
- certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu
- deklaracja zgodności CE
- wydruk raportu z oprogramowania testującego, potwierdzający wymaganą przez Zamawiającego wydajność opisaną w Załącznikach nr 2A, 2C i 2D do SWZ
- potwierdzenie spełniania wymagań oraz parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach nr 2A, 2C i 2D do SWZ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki nr 1A, 1C i 1D do SWZ
Dla części 2:
- potwierdzenie spełniania wymagań oraz parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2B do SWZ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ.
2) W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
Po zmianie:
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył następujące przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp:
Dla części 1, 3, 4 (zgodnie z wymogiem wskazanym w OPZ dla danego sprzętu):
- certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (dokument ten będzie również stanowił potwierdzenie, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta komputera)
- certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu
- deklaracja zgodności CE
- wydruk raportu z oprogramowania testującego, potwierdzający wymaganą przez Zamawiającego wydajność opisaną w Załącznikach nr 2A, 2C i 2D do SWZ
- potwierdzenie spełniania wymagań oraz parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach nr 2A, 2C i 2D do SWZ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki nr 1A, 1C i 1D do SWZ
Dla części 2:
- potwierdzenie spełniania wymagań oraz parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2B do SWZ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ.
2) W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Dla części 1, 3, 4 - zgodnie z wymogiem wskazanym w OPZ dla danego sprzętu:
- certyfikat Energy Star lub TCO lub wydruk ze strony internetowej dla oferowanego modelu
- certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (dokument ten będzie również stanowił potwierdzenie, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta komputera)
- certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu
- deklaracja zgodności CE
- wydruk raportu z oprogramowania testującego, potwierdzający wymaganą przez Zamawiającego wydajność opisaną w Załącznikach nr 2A, 2C i 2D do SWZ
- potwierdzenie spełniania wymagań oraz parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach nr 2A, 2C i 2D do SWZ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki nr 1A, 1C i 1D do SWZ
Dla części 2:
- potwierdzenie spełniania wymagań oraz parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2B do SWZ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ.
Po zmianie:
Dla części 1, 3, 4 - zgodnie z wymogiem wskazanym w OPZ dla danego sprzętu:
- certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (dokument ten będzie również stanowił potwierdzenie, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta komputera)
- certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu
- deklaracja zgodności CE
- wydruk raportu z oprogramowania testującego, potwierdzający wymaganą przez Zamawiającego wydajność opisaną w Załącznikach nr 2A, 2C i 2D do SWZ
- potwierdzenie spełniania wymagań oraz parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach nr 2A, 2C i 2D do SWZ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki nr 1A, 1C i 1D do SWZ
Dla części 2:
- potwierdzenie spełniania wymagań oraz parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2B do SWZ), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.5. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-02-23 10:00
Po zmianie:
2023-02-27 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-02-23 10:30
Po zmianie:
2023-02-27 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-03-24
Po zmianie:
2023-03-28
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- (ZSP3-S.271.2.25) Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sal w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Tarnowskich Górach
- (ZSP3-S.271.1.25) Dostawa i montaż mebli pod zabudowę w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Tarnowskich Górach
- Modernizacja kotłowni szpitalnej wraz z budową nowego wysokosprawnego układu kogeneracyjnego realizowana w formule "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ", nr sprawy GCR/24/ZP/2025
- BZP.271.12.2025 Kompleksowe zabezpieczenie imprezy masowej GWARKI 2025, obejmujące ochronę, monitoring, zabezpieczenie medyczne
- "Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników, miejsc parkingowych, zatok i jezdni wykonanych z kostki brukowej kamiennej i betonowej na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2025 roku"
- "Montaż dwóch wanien basenowych na ternie zewnętrznym Parku Wodnego w Tarnowskich Górach"
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach projektu Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Lipsk w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla IPN-KŚZpNP Oddział w Poznaniu
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Iwanowice w podziale na 2 części - postępowanie nr 2
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Symulacji Medycznych,
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.