eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KroczycePrzywóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli z terenu Gminy Kroczyce w roku szkolnym 2021/2022 oraz 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2021-07-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102681 z dnia 2021-07-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przywóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli z terenu Gminy Kroczyce w roku szkolnym 2021/2022 oraz 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROCZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BATALIONÓW CHŁOPSKICH 29

1.5.2.) Miejscowość: Kroczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-425

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 343152150

1.5.8.) Numer faksu: 343152150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kroczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroczyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwkroczyce.e-zp.finn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przywóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli z terenu Gminy Kroczyce w roku szkolnym 2021/2022 oraz 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5604bb60-be00-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000187/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przywóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkoli z terenu Gminy Kroczyce w roku szkolnym 2021/2022 oraz 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068887/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG-V.271.00002.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 198317,92 EUR

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Kroczyce pojazdami przeznaczonymi do przewozu dzieci w okresie od dnia 01.09.2021 r. do 24.06.2022 r. oraz od 01.09.2022 r. do 23.06.2023r. na podstawie biletów miesięcznych.
Uwaga!
Pod pojęciem “dowóz” rozumie się dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do szkoły i odwóz ze szkoły do miejsca zamieszkania, wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci autobusem. Wykaz miejsc wsiadania i wysiadania stanowi załącznik do wzoru istotnych postanowień umowy.

Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego.
W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom.
Dowóz uczniów do szkoły (wsiadanie dzieci na przystanku) nie może rozpocząć się wcześniej niż o godzinie 6:50; dzieci powinny dojechać do szkoły nie później niż o 7:50.
Godziny odwozu zostaną uzgodnione indywidualnie na każdej trasie z Zamawiającym po uzyskaniu informacji na temat planów lekcji.
Przewidywana liczba dzieci objętych dowozem na poszczególnych trasach w roku szkolnym 2021/2022:
TRASA 1 – DOWÓZ DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KROCZYCACH
1. Kostkowice - Kroczyce - 28
2. Dzibice - Kroczyce - 48
3. Dobrogoszczyce - Kroczyce - 20
4. Podlesice - Kroczyce - 48
5. Lgotka, Jeziorki - Kroczyce - 10
6. Lgota Murowana - Kroczyce - 30
7. Piaseczno - Kroczyce - 7
8. Przyłubsko - Kroczyce - 11
9. Przybyszów - Kroczyce - 6
10. Siemięrzyce - Kroczyce - 15
11. Kroczyce ul. Marianka - Kroczyce - 24
TRASA 2 – DOWÓZ DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PRADŁACH
12. Biała Błotna - Pradła - 5
13. Siedliszowice - Pradła - 45
14. Huta Szklana - Pradła - 11
15. Gołuchowice - Pradła - 34
TRASA 3 – DOWÓZ DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SIAMOSZYCACH
16. Szypowice - Siamoszyce - 13
17. Przyłubsko - Siamoszyce - 6
RAZEM w roku szkolnym 2021/2022: 361

Przewidywana liczba dzieci objętych dowozem na poszczególnych trasach:
2022/2023:
TRASA 1 – DOWÓZ DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KROCZYCACH
1. Kostkowice - Kroczyce - 29
2. Dzibice - Kroczyce - 52
3. Dobrogoszczyce - Kroczyce -18
4. Podlesice - Kroczyce - 37
5. Lgotka, Jeziorki - Kroczyce - 8
6. Lgota Murowana - Kroczyce - 26
7. Piaseczno - Kroczyce - 4
8. Przyłubsko - Kroczyce - 17
9. Przybyszów - Kroczyce - 5
10. Siemięrzyce - Kroczyce - 12
11. Kroczyce ul. Marianka - Kroczyce - 16
TRASA 2 – DOWÓZ DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PRADŁACH
12. Biała Błotna - Pradła - 6
13. Siedliszowice - Pradła - 42
14. Huta Szklana - Pradła - 8
15. Gołuchowice - Pradła - 37
TRASA 3 – DOWÓZ DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SIAMOSZYCACH
16. Szypowice - Siamoszyce - 16
17. Przyłubsko - Siamoszyce - 5
RAZEM w roku szkolnym 2022/2023: 338

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380562,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 783462 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 783462 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE I PRZEWÓZ OSÓB MATI - TRANS EDYTA ŻUREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491930762

7.3.3) Ulica: AKSAMITNA 68

7.3.4) Miejscowość: PORĘBA

7.3.5) Kod pocztowy: 42-480

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 783462 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.