eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › PRZEBUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO W ZAKRESIE ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH ORAZ PRAC REMONTOWYCH W USYTUOWANYM NA PARTERZE I 1 PIĘTRZE LOKALU USŁUGOWYM PRZY UL. CHOPINA 8 W MIELCU - II ETAP



Ogłoszenie z dnia 2023-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO W ZAKRESIE ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH ORAZ PRAC REMONTOWYCH W USYTUOWANYM NA PARTERZE I 1 PIĘTRZE LOKALU USŁUGOWYM PRZY UL. CHOPINA 8 W MIELCU - II ETAP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W MIELCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 26

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 787 41 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.um.mielec.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO W ZAKRESIE ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH ORAZ PRAC REMONTOWYCH W USYTUOWANYM NA PARTERZE I 1 PIĘTRZE LOKALU USŁUGOWYM PRZY UL. CHOPINA 8 W MIELCU - II ETAP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f04ba4f3-8ce2-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102614

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013110

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Roboty budowlane na I piętrze obejmujące:
1) wykonanie ścianek działowych,
2) uzupełnienie tynków,
3) wymianę stolarki drzwiowej tym drzwi Dw4,
4) wykonanie okładziny z płytek na ścianach i podłodze,
5) wykonanie zabudów instalacji i innych zabudów g-k.,
6) wymianę parapetów,
7) wymianę i uzupełnienie kratek wentylacyjnych,
8) remont i cyklinowanie parkietów z wymianą listew przyściennych,
9) szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów,
10) tapetowanie ścian,
11) dostawę i montaż rolet okiennych wewnętrznych,
12) wykonanie zabudowy meblowej kuchennej:
a) szafki kuchenne zlewozmywakowe z blatem – 1,029 m2,
b) szafki kuchenne, stojące 2 drzwiowe z blatem – 1,41 m2,
c) szafy wnękowe bez pawlaczy, 2 drzwiowe szer. 120 cm – 3,097 m2,
d) szafki kuchenne, stojące 2 drzwiowe – 2,13 m2,
e) blat kuchenny – 1 kpl.,
f) szafki kuchenne z blatem – 1,395 m2,
g) krzesła kuchenne – 4 szt.,
13) wykonanie w łazience szafki pod umywalkowej.
14) malowanie pomieszczenia nr 1.3 – łazienka,
15) zabudowa – montaż wentylacji, nawiewników/wywiewników,
16) zabezpieczenie otworu w stropie 1 pietra na projektowaną platformę pionową poprzez wykonanie:
a) poziomego zabezpieczenia deskami gr. 4 cm lub dwoma płytami OSB gr. 20 mm na wcześniej przykręconych wokół otworu kątownikach stalowych 50x50x4 oraz ceowniku 50x50x4 biegnącego w środku otworu szybu (dodatkowe wzmocnienie) lub ceownikach stalowych 50x50x4,
b) balustrady stalowej dł. ok 3,2 m zabezpieczającej otwór w stropie przykręconej do policzków otworu szybu windowego. wysokość, kolor oraz rozmiary analogiczne do balustrady, zgodnie z rys. A.5.7,
17) ułożenie dodatkowo okleiny z tapety na jedną ścianę klatki schodowej (od poziomu biegu schodów do sufitu) – zgodnie z załączonymi wizualizacjami,
18) montaż wycieraczki w pomieszczeniu wiatrołapu (PARTER) zgodnie z rys. A.4.1.

Roboty instalacyjne elektryczne obejmujące:
1) wykonanie instalacji w pom. Nr 1.9 (Solidarność) zgodnie z projektem budowlanym
2) montaż bojlera elektrycznego 100 l – 1000W w pomieszczeniu Nr 1.5 – kuchnia,
3) kuchnia - montaż samoprzylepnych listew Led – 2,84 m,
4) wykonanie instalacji w pom. nr 1.9 (Solidarność) oraz w-c, 1.4 – 1.4a zgodnie z projektem budowlanym,
5) włączenie instalacji z pom. 1.9 i 1.3 do podlicznika „Solidarności”,
6) w związku z wykonaniem sufitów podwieszanych wykonawca zobowiązany będzie do demontażu, zabezpieczenia na czas montażu sufitów podwieszanych oraz ponownego montażu istniejących lamp.

Roboty instalacyjne sanitarne – w pomieszczeniach nr 1.5, 1.4 i 1.4a w pełnym zakresie określonym w dokumentacji projektowej. ponadto wykonawca będzie zobowiązany do wymiany rur kanalizacyjnych żeliwnych na PCV – ok. 33m oraz zamontowania zlewozmywaka i umywalki w kuchni, kompletnych z bateriami.

Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy wraz z montażem wyposażenia kuchni oraz łazienki.

Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia wyposażenia i mebli w remontowanych pomieszczeniach, w tym do ich przenoszenia na wskazane przez Zamawiającego miejsce w budynku według potrzeb jakie wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale II i III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298152,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 614827,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298152,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład remontowo Budowlany MALBUD Józef Dolot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171276925

7.3.3) Ulica: Sękowskiego 4A/3

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298152,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy w kwocie 14 907,60 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.