eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleszewUsługa psychologiczno - pedagogiczna



Ogłoszenie z dnia 2025-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa psychologiczno - pedagogiczna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Pleszewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251012394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckiw-pleszew.ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckiw-pleszew.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb93871f-49ed-4ba4-b0dd-c1b525587326

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa psychologiczno - pedagogiczna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb93871f-49ed-4ba4-b0dd-c1b525587326

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00102591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051659/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa psychologiczno - pedagogiczna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00051793

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BSIZP-1-2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca swym zakresem:
1. Diagnoza psychologiczno – pedagogiczna:
- diagnoza przeprowadzona przez psychologa specjalistę w formie pisemnej zawierająca wytyczenie kierunków działań w obszarach pracy wychowawczej z uczestnikiem; ścieżka zielona, żółta, czerwona
- diagnoza przeprowadzona 60 dni od dnia przyjęcia wychowanka;
2. Terapia indywidualna i grupowa
- terapia indywidualna- terapia z młodzieżą wymagająca dodatkowego stałego wsparcia wynikającego z przeprowadzonej diagnozy;
- terapia grupowa z zakresu socjoterapii i terapii uzależnień
3. Profilaktyka społeczna
- zajęcia z zakresu zapobiegania zjawiskom negatywnym wśród młodzieży
4. Wsparcie psychologiczne - konsultacje stałe i doraźne z młodzieżą potrzebującą pomocy w sytuacjach kryzysowych

Wykonawca powinien
1. Dysponować zespołem współpracujących ze sobą specjalistów, zapewniającym dostępność:
- terapeuty uzależnień,,
- psychologa-psychoterapeuty posiadającego doświadczenie w pracy z młodzieżą,
- specjalisty posiadającego doświadczenie w socjoterapii lub psychoterapii grupowej,
- specjalisty psychologii klinicznej.
2. Mieć co najmniej trzyletnie doświadczenie pracy lub współpracy z palcówką opiekuńczo-wychowawczą dla młodzieży.

Miejsce i czas świadczenia usługi:
1. Budynek internatu na terenie CKiW OHP w Pleszewie.
2. „Zleceniobiorca” ponosi pełną odpowiedzialność za treść dokumentacji prowadzonych przez pracowników i współpracowników dotyczących uczestników.
3. „Zlecający” ponosi pełną odpowiedzialność za zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych przez pracowników „Zleceniobiorcy” uczestników, która przechowywana będzie w miejscu wykonywania świadczeń.
4. „Zleceniobiorca” zobowiązuje się do wykonywania przez siebie usług psychologicznych z obowiązkiem dopasowania godzin pracy w uzgodnieniu z Kierownikiem Internatu CKiW OHP w Pleszew.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142850 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142850 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142850 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WETALK S.C. Grzegorz Dąbrowski, Babinna Muszyńska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182183296

7.3.3) Ulica: Górnośląska 10

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142850 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.