Og³oszenie z dnia 2022-03-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00118843/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00121952/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-14
- 2022/BZP 00143080/01 - Wynik z dnia 2022-05-02
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Moderniz. Oddz. Po³o¿n. – Ginekolog. i Bl. Porodow. zlokalizow. w Pawil nr 3 oraz Oddz. Neonatolog. (odc. I) i Oddz. Po³o¿n. (odc. II) zlokalizow. w Pawil. nr 5 – SP ZOZ w syst. „zaproj. i wybuduj”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780323
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 46
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.rybnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Moderniz. Oddz. Po³o¿n. – Ginekolog. i Bl. Porodow. zlokalizow. w Pawil nr 3 oraz Oddz. Neonatolog. (odc. I) i Oddz. Po³o¿n. (odc. II) zlokalizow. w Pawil. nr 5 – SP ZOZ w syst. „zaproj. i wybuduj”.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-78210d28-af7c-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00102589
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00083868/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Modernizacja Oddzia³u Po³o¿niczo – Ginekologicznego i Bloku Porodowego zlokalizowanych w Pawilonie nr 3 oraz Oddzia³u Neonatologicznego (odcinek I) i Oddz. Po³o¿n. (odcinek II), zlok. w Pawilonie 5
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.szpital.rybnik.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital.rybnik.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (tj. dokumentów innych ni¿ oferta), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa się̂ elektronicznie za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.rybniki formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ” dostêpnego na stronie Zamawiaj±cego w „profilu nabywcy”, a dotycz±cego danego postêpowania. 2. Ofertê oraz o¶wiadczenia w tym JEDZ (je¶li wykonawca sk³ada o¶wiadczenia w formie JEDZ), sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. komunikacja w niniejszym postêpowaniu odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, pliki nale¿y opatrzyæ:- kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub- podpisem zaufanym, lub- podpisem osobistym.12. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d. w³±czona obs³uga JavaScript,e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,f. Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.1. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf2. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a. .zip b. .7Z W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, a) Zamawiaj±cy informuje, ¿e: administratorem danych osobowych jest SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik; inspektorem ochrony danych osobowych w SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku jest Inspektor Danych Osobowych, kontakt: iodo@szpital.rybnik.pl; dane osobowe osoby, której dane dotycz±, przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wype³nienia obowi±zków zwi±zanych z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udziele¬nie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym; Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy pzp. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:osoby/podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp i/lub zewnêtrzna kancelaria prawna, i/lub operator pocztowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, 2320 z pó¼n. zmianami), i/lub pos³aniec (kurier) dostarczaj±cy korespondencjê na zasadach okre¶lonych w art. 65 ust. 2, 401 ust. 1, 508 ust. 2 Ustawy pzp.Pani/Pana dane osobowe mog± zostaæ powierzone do przetwarzania zewnêtrznemu podmiotowi dostarczaj±cemu (realizuj±cemu) us³ugi teleinformatyczne i/lub narzêdzia/urz±dzenia komunikacji elektronicznej. Administrator przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ). Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Administrator przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Administrator przechowuje dokumentacjê konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej zosta³a ona sporz±dzona lub przekazana, w sposób gwarantuj±cy jej nienaruszalno¶æ i mo¿liwo¶æ odczytania zgodnie z Ustaw± pzp (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art. 358 ust. 1). Zebrane od Pana/Pani dane osobowe nie bêd± przekazywane do podmiotów poza Uni± Europejsk± lub Europejskim Obszarem Gospodarczym. Ma Pani/Pan prawo do:¿±dania od Administratora dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana osoby; ¿±dania od Administratora sprostowania danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana osoby; ¿±dania od Administratora usuniêcia danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana osoby, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa; ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana osoby.Zakres ka¿dego z powy¿szych praw oraz sytuacje, w których mo¿na z nich skorzystaæ, wynikaj± z przepisów RODO oraz Ustawy pzp. Z powy¿szych praw mo¿e Pan/Pani skorzystaæ sk³adaj±c wniosek u Administratora.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. Jednocze¶nie Administrator przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane mog± zostaæ przekazane Administratorowi w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Administrator po¶rednio pozyska od kontrahenta bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TT-111-TP/39-2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zaprojektowanie oraz wykonanie robót
budowlano – instalacyjnych w trybie zaprojektuj i wybuduj w ramach zamówienia pod nazw±: „Modernizacja Oddzia³u Po³o¿niczo-Ginekologicznego i Bloku Porodowego zlokalizowanych
w Pawilonie nr 3 oraz Oddzia³u Neonatologicznego (odcinek I) i oddzia³u Po³o¿niczego (odcinek II), zlokalizowanych w Pawilonie 5 – SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku”.
Oddzia³ Po³o¿niczo-Ginekologiczny z Blokiem Porodowym sk³adaj±cy siê z odcinków:
- odcinek Patologii Ci±¿y - Pawilon nr 3 segment A,
- Blok Porodowy – Pawilon nr 3 segment B,
- odcinek Po³o¿niczy - Pawilon nr 5, odcinek 1 i 2,
- odcinek Ginekologii – Pawilon nr 5 odcinek 2.
Oddzia³ Neonatologiczny - Pawilon nr 5, odcinek 1
Komunikacja pomiêdzy oddzia³ami – Pawilon nr 4
Przewiduje siê etapowanie robót celem zachowania ci±g³o¶ci udzielania ¶wiadczeñ medycznych przez Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zany jest do etapowego wykonania robót (rozpoczêcie etapu II mo¿liwe dopiero po zakoñczeniu etapu I):
I ETAP - Odcinek Po³o¿niczy Pawilon nr 5 odcinek 1 i 2, Blok Porodowy Pawilon nr 3
segment B, Neonatologia
II ETAP - Odcinek Patologii Ci±¿y Pawilon nr 3 segment A, odcinek Ginekologii Pawilon
nr 5, Komunikacja, Pawilon nr 4
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XI. W tym celu przeprowadzona zostanie ocena ka¿dej oferty. Zamawiaj±cy dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy ³±czn± ocenê punktow± oferty wed³ug nastêpuj±cego wzoru „C” + „G”.Wyniki wszystkich obliczeñ dokonywanych w ww. kryteriach podlegaj± zaokr±gleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokr±glania liczb, tj. - je¶li pierwsza (licz±c od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie,- je¶li pierwsza (licz±c od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest wiêksza lub równa 5, to (niezale¿nie od tego, co jest za ni±) ostatni± pozostawion± cyfrê powiêksza siê o 1, chyba ¿e taka dok³adno¶æ nie pozwoli na zró¿nicowanie ³±cznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokr±glenie nast±pi do dalszej liczby miejsc po przecinku, chyba ¿e dalsze zwiêkszanie dok³adno¶ci obliczeñ nie skutkuje zró¿nicowaniem ³±cznej punktacji ofert.£±czna punktacja jest dla danej oferty obliczana jako suma punktacji uzyskanej w wy¿ej opisanych kryteriach. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwiêksz± liczbê punktów. Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo, a w przypadku kryterium okres gwarancji - punktowo.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:1. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania w oparciu o art. 108 Ustawy,
2. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, przy czym w niniejszym postêpowaniu zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki w zakresie:
2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTÊPOWANIA;
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTÊPOWANIA;
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- wykazanie siê posiadaniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê minimum
1 500 000,00 z³.
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykazanie siê wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 3 000 000 z³ brutto ka¿da, z której jedna jest w systemie „zaprojektuj i wybuduj” prowadzona w obiekcie medycznym ³ó¿kowym o kubaturze min 60000 m3.
b) dysponowanie ni¿ej wymienionymi osobami skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji niniejszego zamówienia publicznego tj.:
- kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalno¶ci - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ, który pe³ni³ funkcjê kierownika budowy lub inspektora nadzoru przy robotach budowlanych na co najmniej jednym obiekcie odpowiadaj±cym niniejszemu zamówieniu;
- kierownikami robót w specjalno¶ci:
a) instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ, który pe³ni³ funkcjê kierownika robót lub inspektora nadzoru przy robotach instalacyjnych na co najmniej jednym obiekcie budowlanym wraz z instalacjami odpowiadaj±cymi swym charakterem, sposobem wykonania i stopniem skomplikowania, przedmiotowym instalacjom, urz±dzeniom i sieciom elektroenergetycznym;
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ który pe³ni³ funkcjê kierownika robót lub inspektora nadzoru przy robotach instalacyjnych na budowie co najmniej jednym obiekcie budowlanym wraz z instalacjami odpowiadaj±cymi swym charakterem, sposobem wykonania i stopniem skomplikowania, przedmiotowym instalacjom, urz±dzeniom, przy³±czom sanitarnym, wodoci±gowym i sieciom cieplnym stanowi±cym integraln± czê¶æ przedmiotowego obiektu;
- projektantem posiadaj±cym uprawnienia do projektowania bez ograniczeñ
w specjalno¶ci architektonicznej, a tak¿e posiadaj±cego do¶wiadczenie w projektowaniu dwóch obiektów w zakresie odpowiadaj±cym posiadanym uprawnieniom;
- projektantem posiadaj±cym uprawnienia do projektowania bez ograniczeñ
w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej a tak¿e posiadaj±cego do¶wiadczenie
w projektowaniu dwóch obiektów w zakresie odpowiadaj±cym posiadanym uprawnieniom;
- projektantem posiadaj±cym uprawnienia do projektowania bez ograniczeñ w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, a tak¿e posiadaj±cego do¶wiadczenie w projektowaniu dwóch obiektów w zakresie odpowiadaj±cym posiadanym uprawnieniom;
- projektantem posiadaj±cym uprawnienia do projektowania bez ograniczeñ w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, a tak¿e posiadaj±cego do¶wiadczenie w projektowaniu dwóch obiektów w zakresie odpowiadaj±cym posiadanym uprawnieniom.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.2 na wezwanie - nale¿y przekazaæ zamawiaj±cemu o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.2 na wezwanie zamawiaj±cego (dotyczy wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona)
- dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego.
Dokument musi potwierdzaæ spe³nienie warunku dotycz±cego zdolno¶ci finansowej, o którym mowa w punkcie III.2.3. specyfikacji warunków zamówienia;
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane/us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty, a w przypadku us³ug wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, o którym mowa w punkcie III.2.4. a) specyfikacji warunków zamówienia, tj. musi wskazywaæ co najmniej roboty budowlane opisane w ww. punkcie, z za³±czeniem dowodów, o których mowa powy¿ej.
Wystarczaj±ce jest ujêcie w wykazie wraz z za³±czeniem dowodów - tylko robót potwierdzaj±cych spe³nianie warunku.
Wykaz nale¿y sporz±dziæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2.1 do specyfikacji warunków zamówienia;
– wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj. osobami, zgodnie z pkt III.2.4. b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wykaz nale¿y sporz±dziæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2.2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Za³±czniki te podlegaj± uzupe³nieniu w trybie art. 128 Ustawy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie przewiduje przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawcy musz± z³o¿yæ do up³ywu terminu sk³adania ofert opatrzone podpisem elektronicznym:1. Formularz oferty stanowi±cy za³±cznik nr 1 do niniejszej specyfikacji,
1.A Formularz cenowy (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1.C do niniejszej specyfikacji); dodatkowe uwagi dotycz±ce jego wype³nienia zawiera rozdzia³ X niniejszej specyfikacji.
UWAGA: poniewa¿ cena ma charakter rycza³towy zamawiaj±cy nie oczekuje do³±czenia do oferty kalkulacji tej ceny – wykonawca dokonuje tej kalkulacji we w³asnym zakresie, a zamawiaj±cemu przedstawia cenê rycza³tow±.
Za³±czniki te nie podlegaj± uzupe³nieniu w trybie art. 128 Ustawy.
2. O¶wiadczenia i dokumenty, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia, spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz potwierdzaj±ce, ¿e oferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego - zgodnie z informacjami zawartymi w rozdziale IV: tj. o¶wiadczenie zgodnie z za³±cznikiem nr 2 lub w postaci Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówieñ (dalej: JEDZ) w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego, zgodnie z informacjami dotycz±cymi sporz±dzenia JEDZ podanymi poni¿ej; w przypadku wspólnego ubiegania się̂ o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie w postaci za³. nr 2 albo w postaci (JEDZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych się̂ o zamówienia.
3. Pe³nomocnictwo - nale¿y do³±czyæ do oferty JE¦LI DOTYCZY.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium na zasadach okre¶lonych w specyfikacji oraz w Ustawie w wysoko¶ci: 50.000,00 z³, przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku wadium wniesionego w formie innej ni¿ pieniê¿na - orygina³ dokumentu wniesienia wadium nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Wadium nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
1. Wymóg u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej, z zastrze¿eniem wyj±tków przewidzianych w art. 10c ust. 1 ustawy Pzp, dotyczy wszelkiej komunikacji pomiêdzy zamawiaj±cym, a wykonawc± w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym równie¿ komunikacji w zakresie przekazywania zamawiaj±cemu dokumentu stanowi±cego potwierdzenie wniesienia wadium.
2. Wadium w formie niepieniê¿nej powinno byæ wniesione w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Informacje dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:a) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówieniaalbo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.b) Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia.c) Je¿eli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegali siê o udzielenie zamówienia, zosta³a wybrana, zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.d) Wykonawcy, o których mowa powy¿ej, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. O¶wiadczenie wykonawca sk³ada zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do specyfikacji. O¶wiadczenie mo¿e byæ równie¿ z³o¿one na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia sporz±dzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza okre¶lonego w rozporz±dzeniu wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016 r. ustanawiaj±cym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz. Urz. UE L 3 z 06.01.2016, str. 16).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy wg za³±cznika nr 3 do specyfikacji7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-13 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.rybnik
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-13 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-12
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Wykonawcy, a tak¿e innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów ustawy, przys³uguje prawo wniesienia ¶rodków ochrony prawnej, okre¶lonych w przepisachdzia³u IX Ustawy. 2. Wobec og³oszenia o zamówieniu oraz specyfikacji warunków zamówienia ¶rodki ochrony prawnej, przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê organizacji uprawnionych do wnoszenia ¶rodków ochrony prawnej, prowadzon± przez Prezesa Urzêdu Zamówieñ Publicznych. 3. Zasady, terminy oraz sposób korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej szczegó³owo reguluj± przepisy dzia³u IX Ustawy.INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Remont uszkodzeñ murowych budynku kot³owni Ciep³owni Anna
- Us³uga sprzêtowa zwi±zana z usuwaniem ¶niegu i b³ota po¶niegowego
- Dostawa wirników wentylatorów WPK 3,3 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddzia³ KWK ROW Ruch Chwa³owice - grupa materia³owa - 292-8
- ¦wiadczenie us³ug krajowego transportu drogowego rzeczy samochodami ciê¿arowymi, z monitoringiem, z podzia³em na zadania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddzia³ KWK ROW Ruch Chwa³owice.
- Badanie wêgla, odpadów paleniskowych i gazu z odmetanowania kopalni w roku 2026
- Wymiana nawierzchni asfaltobetonowej ul. Stromej na nawierzchniê z ceg³y klinkierowej drogowej
wiêcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobran¿owej dokumentacji projektowej dotycz±cej poprawy funkcjonalno¶ci wybranych pomieszczeñ wraz z dostosowaniem Teatru Wspó³czesnego do wymogów bezpieczeñstwa po¿arowego
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniej±cego l±dowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Ma³achowskiego
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Soko³y"
- Termomodernizacja budynku Urzêdu Gminy w Ku¶linie
- Poprawa dostêpno¶ci szkó³ podstawowych Gminy Miêdzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podzia³em na czê¶ci)
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





